Працював в 1 компанії   1 рік 1 місяць

Медицина та Охорона здоров'я

Адміністратор клініки

Barinova oculoplasty

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік

08.2023 - 08.2024

• Організація та координація роботи персоналу клініки
• Управління розкладом прийомів лікарів
• Співпраця з постачальниками та партнерами

Ключова інформація

• Управління офісними процесами
• Комунікативні навички
• Організаційні здібності
• Вміння працювати в мультизадачному режимі
• Ведення документації

Додаткова інформація

Особисті якості

Мій попередній досвід роботи адміністратором та особистим асистентом лікаря окулопластичної хірургії показав, що я здатна ефективно організовувати роботу, вибудовувати здорову і продуктивну комунікацію з керівною та функціональними ланками клініки, (на базі якої ми працювали) та взаємодіяти з різними категоріями пацієнтів. Досвід вирішення нестандартних завдань в умовах підвищеної відповідальності дозволив мені розвинути швидкість реакції, стресостійкість та здатність працювати в динамічному середовищі. Зокрема, я розробила та впровадила систему взаємодії з пацієнтами, з поетапним алгоритмом і розподілом робочих процесів між колективом працівників, що дозволило оптимізувати роботу колегам, а індивідуальний підхід та гнучкість, підвищили задоволеність пацієнтів. Крім того, співпрацювала з постачальниками, забезпечувала своєчасне обслуговування робочих інструментів, обладнання, вела фінансову звітність, виконувала різноманітні адміністративні завдання та особисті доручення лікаря. Робота в окулопластичній хірургії дала мені міцну основу в організації медичного процесу та взаємодії з пацієнтами. Я впевнена, що здобуті навички та прагнення до вдосконалення допоможуть мені успішно вирішувати складні завдання та оптимізувати робочі процеси. ps: не цікавить ГЕМБЛІНГ, СКАМ та інші «офіси»

Аліна

Адміністратор

Київ

25 000 грн.

29 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 години тому