Працювала в 3 компаніях   16 років 6 місяців

Державний сектор, Транспорт та Логістика

Провідний інспектор загального відділу

Головне управління пенсійного фонду

Державний сектор

1 рік 8 місяців

01.2023 - до теперішнього часу

1. Прийняття, реєстрація кореспонденції і надсилання її до структурних підрозділів організації. 2. Відсилання документації адресатам. 3. Облік отриманої і відісланої кореспонденції. 4. Систематизація і збереження документів поточного архіву. 5. Створення довідкового апарату до документів. 6. Підготовка і здача до архіву підприємства документальні матеріали, закінчені діловодством. 7. Складання описів справ, що передають в архів для зберігання. 8. Забезпечення зберігання службової документації. 9. Виконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.
Досягнення:Організація якісного діловодства в відведеному підрозділі головного управління пенсійного фонду м. Луцька, облік та упорядкування документів і кореспонденції, надсилання й отримування документації в чітко визначені терміни з дотриманням усіх чинних норм законодавства та внутрішнього регламенту установи

Спеціаліст з обслуговування клієнтів ( з функцією головного касира по наложеному платежу

Тов "делівері"

Транспорт та Логістика

9 років 7 місяців

10.2012 - 05.2022

Документальний супровід прийому, видачі вантажу на складі. 2. Групування та сортування товару клієнтів. 3. Оформлення квитанцій в програмі, внесення довіреностей, досягнення робота з актами видачі. 4. Внесення інформації в базу даних. 5. Розміщення посилки згідно зі стандартами компанії, сканування посилки та створення електронних накладних. 6. Здійснення взаєморозрахунків з клієнтами. 7. Консультація клієнтів про послуги компанії, тарифи та ін. 8. Вирішення спірних та конфліктних ситуацій з клієнтами у разі їх виникнення. Досягнення:Злагоджена високоефективна робота з клієнтами організації. Значне збільшення постійної клієнтської бази завдяки якісній комунікації з наявними та новими клієнтами, завдяки чому організація також отримала значну вигоду у вигляді приросту прибутку

Головний фахівець по роботі з клієнтами банку ( кредитний відділ

Ват "ощадбанк"

Державний сектор

5 років

12.2005 - 12.2010

. Забезпечення професійного та доброзичливого обслуговування клієнтів банку у відповідності зі стандартами якості обслуговування. 2. Надання інформації щодо різноманітних банківських кредитних продуктів та послуг, консультування клієнтів з питань вибору оптимальних рішень для їхніх фінансових потреб. 3. Обслуговування клієнтів, фізичних осіб до обслуговування в банку. 4. Аналіз можливих ризиків при роботі з потенційними клієнтами. 5. Надання повного спектру банківських кредитних послуг для фізичних осіб. 6. Супровід клієнта протягом дії кредитної угоди від моменту оформлення до повного погашення заборгованості. 7. Виконання встановлених планових показників для відділення. Досягнення:Злагоджена високоефективна робота з клієнтами організації. Перевиконання встановлених плановий показників по кількості та швидкості реалізації кредитних угод

Ключова інформація

• Уважність
• Відповідальність
• Організованість
• Комунікабельність
• Аналітичні навички
• Кадрове діловодство
• Адміністратор офісу

Навчалась в 1 закладі

Луцький нкц тернопільського національного економічного університету

Банківська справа

Луцьк, 2010

Володіє мовами

Українська

рідна

Додаткова інформація

Сімейний стан

Заміжня

Особисті якості

Відповідальна, завжди доводжу справу до кінця, чітко виконую наданий обсяг роботи, орієнтуючись на результат ініціативна, самоорганізована, в роботі завжди намагаюся проявити найкращі якості і вміння маю досвід роботи з проблемними клієнтами працьовита, завжди беру активну участь в робочому процесі прагну до вдосконалення і розвитку комунікабельна, вмію знайти спільну мову як з клієнтами, так із робочим колективом

Світлана Олексіївна

Менеджер по роботі з клієнтами

Луцьк

15 000 грн.

51 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому