Працював в 8 компаніях   4 роки 11 місяців

Транспорт та Логістика, Архітектурні та дизайнерські бюро, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Будівництво, Послуги для населення - інше

PPC-спеціаліст

Just Moving Now

Транспорт та Логістика

2 роки 1 місяць

10.2022 - до теперішнього часу

Згенерував 1760 заявок для сервісу мувінгу в США (послуги по завантаженню, перевезенню та розвантаженню речей)

Ціль співпраці: залучати клієнтів, вартість яких не перевищуватиме 80 доларів.

Що було зроблено:

- Для проекту зібрано нове семантичне ядро, яке включало близько 30 пошукових запитів, пізніше у процесі супроводу СЯ розширювалося за рахунок нових пошукових запитів;

- Перед запуском РК була повноцінно налаштована аналітика:- налаштований Tag manager;

- зареєстрована та додана GA4;

- налаштовані всі необхідні цілі;

- налаштовані аудиторії;

- імпортовано цілі та аудиторії в Google Ads.

За майже 3 місяці протестувавши безліч варіантів оголошень, стратегій призначення ставок, а також аудиторій, ми змогли досягти вартості 70 доларів за нового клієнта, що нижче за задане значення власником. Загалом було інвестовано в рекламний бюджет 124310 $.

Більше інформації про кейс: https://domaratskiy-smm.notion.site/Google-Ads-0c07a671696c4b12a88bb024b8d2016f?pvs=4

Спеціаліст з Facebook Ads, SMM-спеціаліст

KIMNATA 316

Архітектурні та дизайнерські бюро

3 роки

11.2021 - до теперішнього часу

Згенерував 105 заявок на послуги створення дизайн-проекту та комплексної реалізації ремонту.

Які були проблеми:

- Складність масштабування, через малу кількість клієнтів;

- Відсутність повноцінної упаковки у Facebook та Instagram;

- Обробка запитів у форматі переписки.

Що було зроблено:

- Аналіз та сегментація цільової аудиторії;

- Аналіз маркетингу конкурентів для виявлення оптимального варіанту посадкової сторінки;

- Створення та реалізація контент-стратегії;

- Розробка оновленого брендингу;

- Упаковка сторінки в Instagram та Facebook;

- Створення сайту-візитівки;

- Розробка рекламних креативів;

- Запуск / оптимізація та масштабування рекламних кампаній.

Результати співпраці:

- Витрачений бюджет за місяць: $ 356,03

- Кількість заявок: 64 штуки + запити у DR та MS

- Середня ціна за заявку: $ 5,56

- Кількість продажів: 4 (+ база контактів)

- Ціна за продаж: $ 89

- Середній чек: $ 1200 (38400 грн)

- Сума продажів: $ 4800

- ROAS: 1348%

Більше інформації про кейс тут: https://drive.google.com/file/d/1Q3SSQg05SnbIItkX_DwvFBmU-w7VtgHC/view?usp=sharing

Спеціаліст з контекстної реклами, Google Ads

MebModern

Архітектурні та дизайнерські бюро

4 роки 10 місяців

01.2020 - до теперішнього часу

У перший місяць співпраці масштабували рекламний бюджет клієнта в 4 рази і при цьому знизили ціну за покупку на 30%.

Проблеми, з якими зіткнувся клієнт:

- Розбіжність показників аналітики і фактичних результатів;

- ???Провальні спроби масштабування наявних кампаній;

- Відсутність розуміння того, як масштабувати кількість покупок.

Що було зроблено:

- Провели повний аудит кабінету і сформували план оптимізації рекламних кампаній;

- Переналаштували конверсії та цілі аналітики для кращої оптимізації кампаній;

- Реалізували план оптимізації доповнили заголовки товарів ключовими словами;

- Системно тестували різні стратегії призначення ставок всередині кампаній;

- Зібрали теплу аудиторію і запустили на неї окрему рекламну компанію, щоб нагадати і довести до покупки;

-Застосували глобальні та дрібні фішки роботи саме з кампаніями типу «Shopping», які напрацювали в проєктах з Google-реклами для 20+ бізнесів.

Вже за перший місяць співпраці було згенеровано 158 покупок із бюджету $ 454. При цьому вартість однієї покупки $ 2,94.

Більше інформації про кейс: https://domaratskiy-smm.notion.site/Google-Ads-acf3d7c9d5d14818899f875c7fb4cf44?pvs=4

Спеціаліст з Facebook Ads, таргетолог

Individual Bayer Group

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 7 місяців

01.2022 - 08.2023

Було згенеровано 120 заявок для команди баєрів одягу, взуття та аксесуарів у Стамбулі.

Які були проблеми:

- Відсутність приходу клієнтів з соціальних мереж;

- Відсутність повноцінної упаковки у Facebook та Instagram;

- Відсутність розробленої та реалізованої рекламної стратегії.

Що було зроблемно:

- Формування позиціонування та Big Idea для соцмереж;

- Аналіз маркетингу конкурентів;

- Упаковка сторінок у Instagram та Facebook, формування структури умов співпраці та ключової інформації.

Результати, які були зроблені:

- Витрачений бюджет за місяць: 498,53 $

- Середня ціна за заявку: $ 4.15

- Кількість продажів: 10

- Ціна за продаж: $ 50

- Середній чек: $ 750 (21000 грн)

- Сума продажів: $ 7500- ROAS: 1506 %

Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/14OydcLEVmLQ20ib_H9G3seDfIpsjA7tv/view?usp=sharing

Таргетолог

АльтБуд

Будівництво

11 місяців

06.2021 - 05.2022

Згенеровано 141 заявка на послугу створення промислової підлоги з бетону.

Проблеми клієнта:

-Клієнти приходять по рекомендаціях, але їхня кількість мала;

-Відсутність стабільного потоку якісних заявок;

-Компанія не розвивається в плані маркетингу.

Що було зроблено:

- Аналіз маркетингу конкурентів для виявлення оптимального варіанту посадкової сторінки;

- Створення Quiz-сайту (опитувальника) для збору заявок на послугу створення промислової підлоги з бетону;

- Аналіз та сегментація цільової аудиторії;

- Опитування клієнтів, для виявлення пріоритетних факторів прийняття рішення;

- Створення рекламних оголошень;

- Запуск / оптимізація та налаштування рекламних кампаній.

Результати запуску:

- Витрачений бюджет: $ 574,68

- Середня ціна за заявку: $ 4,10

- Кількість продажів: 9 (+ база контактів)

- Ціна за продаж: $ 63,85

- Середній чек: $ 3500 (98000 грн)

- Сума продажів: $ 31 500

- ROAS: 5478 %

Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/167NhJux3p6B8rXvsoM4Y8Qq9letylpsa/view?usp=sharingРедагуватиВидалити

Спеціаліст з таргетованої реклами

MEZZO mebli

Архітектурні та дизайнерські бюро

4 місяці

08.2021 - 12.2021

Згенерував 113 заявок на послугу виготовлення корпусних меблів.

Які були проблеми:

- Відсутність результату при роботі в Instagram та Facebook;

- Відсутність розуміння продажів у соціальних мережах;

- Малий потік нових клієнтів.

Що було зроблено:

- Створення Quiz-сайту для генерації заявок по декількох категоріях послуг;

- Редакція контенту на сторінках у соціальних мережах (структура, візуал, посили);

- Аналіз переписок для виявлення пріоритетних факторів прийняття рішення;

- Аналіз маркетингу конкурентів;

- Створення рекламних банерів та написання рекламних текстів;

- Запуск / оптимізація та масштабування рекламних кампаній.

Результати співпраці:

- Витрачений бюджет: $ 745

- Середня ціна за заявку: $ 6.59

- Кількість продажів: 10 (+ база контактів)

- Ціна за продаж: $ 74.5

- Середній чек: $ 870

- Сума продажів: $ 8700

- ROAS: 1167%

Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/1a6KUAcBZ-o7aG9PCefMdul2ALAE-Ng_k/view?usp=sharing

Спеціаліст з Meta Ads, таргетолог

Чистота

Послуги для населення - інше

5 місяців

06.2021 - 11.2021

За період співпраці з клінінговою компанією згенеровано 811 заявок за середньою ціною $ 2.38.

Проблеми клієнта:

- Нестабільна кількість заявок на послуги;

- Висока ціна за заявку, поза межами декомпозиції;

- Неефективні рекламні оголошення, "банерна сліпота.

Що було зроблено:

- Аналіз рекламного аукціону для визначення найпопулярніших оферів, які ми не будемо використовувати, щоб не повторюватися;

- Аудит рекламних компаній, які запускалися до мене;

- Створення Quiz-сайту (опитувальника) для збору заявок на послугу хімчистки меблів, килимів та матраців;

- Формування рекламних оголошень;

- Запуск / оптимізація та масштабування рекламних кампаній.

Результати співпраці:

- Витрачений бюджет: $ 1313

- Середня ціна за заявку: $ 2,68

- Кількість продажів: 141 (+ база контактів)

- Ціна за продаж: $ 9,31

- Середній чек: $ 33.3 (900 грн)

- Сума продажів: $ 4700

- ROAS: 357 %

Більше інформації про кейс: https://drive.google.com/file/d/1w3QI5Up3Y9SonAdBgsQQD1VZfvsPU9cx/view?usp=sharing

Спеціаліст з Google Ads

Просування логістичної компанії

Транспорт та Логістика

4 місяці

08.2020 - 12.2020

Займався лідогенерацією для оператора міжнародних перевезень на європейському ринку.

Що було зроблено:

- Збір семантики та парсинг ключів через Google-планувальник ключових слів. Робота велася за допомогою спеціалізованого софту Key Collector;

- Відбір оптимальних ключових слів та поєднань. Він проводився виходячи зі специфіки компанії та пошукових фраз відповідно до семантичного ядра;

- Добір ГЕО. Прикметно, що регіони показу досить дорогі, але нам вдалося отримати середню вартість переходу на сайт у 0.19€.

Як результат, вдалося досягти середньої вартості переходу на сайт 0,19€, при максимальному CTR 4,54%.

Характерно,що на той момент діяли жорсткі обмеження через COVID-19 і бізнес-активність у логістиці різко зменшилася. Проте, нам вдалося просунути сайт клієнта, який залишився задоволеним результатом, отриманим у складних умовах.

Більше інформації про кейс: https://domaratskiy-smm.notion.site/Google-Ads-6eb931547bd74cefa608c47864291bd0?pvs=4

Ключова інформація

- Налаштування реклами у Facebook та Google Ads

- Створення релкамних оголошень

- Розробка таргетингових стратегій для підвищення конверсій

- Просування в соціальних мережах та підвищення залученості аудиторії

- Розробка та реалізація комплексних стратегій цифрового маркетингу

- Аналіз даних, складання звітів і формування рекомендацій на основі отриманих даних

- Оптимізація та контроль рекламних кампаній

- Масштабування рекламних кампаній,

- Аналітичне та стратегічне мислення та вміння інтерпретувати дані для прийняття обґрунтованих рішень

- Моніторинг та аналіз показників ефективності кампаній, внесення коригувань для підвищення ROI

- Підбір, аналіз та робота з потрібною аудиторією

- Тестування та написанння ТЗ для створення необіхдного крео для запуску реклами

- Аналіз та дослідження цільової аудиторії, визначення ключових інтересів та характеристик для точного налаштування реклами

- Моніторинг та аналіз показників ефективності кампаній, внесення коригувань для підвищення ROI

Навчався в 3 закладах

Волинський національний університет імені Лесі Українки

Спеціальність "Політологія" - магістр

Луцьк, 2025

Волинський національний університет імені Лесі Українки

Спеціальний курс, вибіркова дисципліна "Маркетинг-менеджмент"

Луцьк, 2024

- Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Спеціальність "Історія, археологія, європеїстика" - бакалавр

Луцьк, 2023

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Свой раздел

Я - таргетолог із досвідом у маркетингу та рекламі 4+ роки, який будує прибуткові рекламні кампанії у Facebook, Google, TikTok та Bing Ads.

Більше про мене:

- Опрацював $ 19000 бюджету в рекламних кампаніях клієнтів;

- Залучив 7700+ заявок у бізнеси клієнтів;

- 92% клієнтів продовжили співпрацю зі мною;

- Згенерував 2150+ продажів для клієнтів, за допомогою реклами.

Свій розділ

Навчання з маркетингу та реклами, які пройшов:

- Онлайн-курс "Facebook 0-100" від спікера-практика Владислава Лиманюка, засновника маркетинг-агенції "0-100";

- Онлайн-курс "Media-Buyer Pro" у онлайн-школі Targetorium від спікера

-практика Павла Антонова, керівника Performance-відділу глобальнох компанії "HTTPOOL";

- Онлайн-курс "Creative-Strategy" від спікера-практика Івана Матвєєва, керівника Leadgean-відділу глобальнох компанії "HTTPOOL";

- Практичний онлайн-курс "Стратегічний маркетинг" у школі LADA зі спікером практиком Тетяною Лукинюк, керівником відділу маркетингу компанії "Київстар";

- Онлайн-курс "Маркетинг у соціальних мережах" від спікерів практиків Олексія Ткачука та Євгена Мокіна;

- Онлайн-курс "Бренд-стратег" від онлайн-школи "SKVOT" зі спікером-практиком Машою Василенко.

Андрій

Таргетолог, SMM-стратег, спеціаліст з Facebook Ads

Луцьк

22 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 місяць тому