Працювала в 5 компаніях   6 років 8 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Фінансові послуги, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

Бухгалтер

Смарт - сервис , ооо

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 7 місяців

11.2020 - 06.2024

-Ведення первинної документації: -робота з 1C: Підприємство 7.7 та 8.3 -формування первинних документів -оприбуткування ТМЦ -контроль та перевірка вхідних документів -облік палива -контроль своєчасного отримання первинної документації -контроль за відображення операцій в бухгалтерському обліку первинних документів, звірка ОСВ -робота з Бізнес кабінетом Нової Пошти: створення ЕН -інвентаризація, списання, переміщення ТМЦ, МНМА,МШП, ОЗ -Знання та досвід роботи з Вчасно -Ведення реєстру вхідної первинної документації. -Взаєморозрахунки з підзвітними особами

-Контроль дебіторської та кредиторської заборгованості

Економіст I категорії служби роздрібного бізнесу

Ощадбанк

Фінансові послуги

8 місяців

02.2020 - 10.2020

Формування позитивного іміджу банку - управління чергою , розподіл клієнтів по зонах обслуговування - залучення клієнтів до користування банкоматом , інформаційно - платіжним терміналом , системами web - /mobile - банкінг , "ощад 24/7" інформування про переваги альтернативних каналів обслуговування - надання первинної консультації та рекламних матеріалів щодо банківських продуктів , послуг , акцій. - робота в програмі card manager - подання заявок на service desk

Адміністратор

A - hostel

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

2 місяці

09.2019 - 11.2019

Функціональні обов'язки: -оформлення бронювання номерів; -прийом та розташування гостей хостела; -проведення розрахунку за проживання; -підготовка звітної документації; -вирішення конфліктних ситуацій; -контроль роботи та якість роботи персонала хостела; -прийом дзвінків, електронної пошти; -робота з ПК: MsWord, Excel, Internet

Адміністратор

Tower hostel

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 місяці

06.2019 - 09.2019

Функціональні обов'язки: -оформлення бронювання номерів; -прийом та розташування гостей хостела; -проведення розрахунку за проживання; -підготовка звітної документації; -вирішення конфліктних ситуацій; -контроль роботи та якість роботи персонала хостела; -прийом дзвінків, електронної пошти; -робота з ПК: MsWord, Excel, Internet

Адміністратор

Pallet Hostel

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

1 рік 8 місяців

09.2017 - 05.2019

Функціональні обов'язки: -оформлення бронювання номерів; -прийом та розташування гостей хостела; -проведення розрахунку за проживання; -підготовка звітної документації; -вирішення конфліктних ситуацій; -контроль роботи та якість роботи персонала хостела; -прийом дзвінків, електронної пошти; -робота з ПК: MsWord, Excel, Internet

Ключова інформація

MS Excel, 1С:Бухгалтерія, BAS Бухгалтерія, MS Word, MS Outlook, Service Desk, Card manager, Excel, Гнучкість, Уважність, Організованість, Уміння аналізувати, Відповідальність, Робота з великим обсягом інформації, Користувач ПК, Стресостійкість, Сервіс Вчасно

Навчалась в 1 закладі

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Фізико-математичний факультет/ фізика

Київ, 2019

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Бухгалтерський облік в комплексі з 1с 8.3

Київ, 2021

  • Бухгалтерський облік
  • Створення підприємства
  • Оформлення первинних документів.
  • Облік грошових коштів на рахунках в банку та касі
  • Облік розрахунків з підзвітними особами
  • Облік доходів та витрат
  • Облік запасів
  • Розрахунки з дебіторами та кредиторами
  • Облік основних засобів
  • Облік МНМА
  • Облік нематеріальних активів
  • Кадровий облік 
  • Нарахування та виплата заробітної плати

Додаткова інформація

Особисті якості

Вмію знайти спільну мову з людьми незалежно від їх віку та професії, вивчаю англійську мову на даний момент рівень англійської: Elementary Завжди цілеспрямована, маю мету та роблю все для того щоб її досягти. Уважна, ініціативна, відповідальна. Маю організаторські здібності. Швидко реагую при виникненні нестандартних ситуацій. Завжди націлена на результат, вмію працювати з великими обсягами інформації.

Ірина

Оператор чату (віддалено)

Київ

20 000 грн.

27 років

Активно шукає роботу

неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 тижні тому