Працювала в 10 компаніях   15 років 10 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво

Категорійний менеджер

ТОВ Омега (мережа Varus)

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 8 місяців

07.2022 - 03.2024

Категорії: побутова хімія, паперові та гігієнічні вироби, аксесуари для кухні, засоби для чищення та миття посуду, кухні, освіжувачі повітря, догляд за взуттям інше.Завдання та результати: збільшення ТО на 53% за пів року від дати приходу в компанію зараз +35% кожен плановий квартал, націнка за категорією на 8%, оборотність підвищилася в 2 рази, введено 31 скю, 25 скю в роботі на різних етапах ведення проектів.Розробка стратегії розвитку категорії на 2024-2025 роки, розробка цільових планових показників, оптимізації собівартості та збільшення націнки. Організація та відповідальність за весь процес розробки нових проектів СТМ від ідеї та узгодження концепту товару на асортиментному комітеті до контролю та тестування першої партії виробництва - введення в мережу товару, введення нових постачальників.Робота з поточним асортиментом: ротація товару, аналіз ринку та ціноутворення, акціонування, замовлення повторного пакування, оптимізація групового пакування, контроль відвантажень від постачальників, оплата постачальникам, вирішення спірних питань, переговори та підписання договорів, пошук нових, участь у виставках, робота з мерчендайзерами , оптимізація викладення товару на полиці.

Бренд менеджер

ТОВ «Бьюті Проф» (мережа)

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 7 місяців

07.2020 - 02.2022

Мережа магазинів «Бьюті Проф» (товари професійної косметики та догляду за тілом) Завдання та результати: збільшення ТО на 45%, розробка стратегії розвитку СТМ Брендів: Shade, Tessa, Piatto – бренди нігтьового сервісу та догляду за руками, створено нових 3 торгових марки «MonCheri» - догляд за тілом, “Libra”- догляд за волоссям , "Twiston" - техніка для укладання волосся.Робота з новими продуктами: формування плану введення новинок СТМ у розрізі груп/ Брендів, формування Технічного Завдання нового продукту на основі аналізу продажів, аналізу ринку, аналізу конкурентів, думок експертів (фахівців школи), досліджень якісних характеристик продуктів конкурентів, пошук потенційних виробників нового продукту та пакування, організація проведення тендерів, тестування зразків продукції та пакування, укладання контрактів, розробка Технічного завдання на розробку нового логотипу та пакування продукції, патентування нової Торгової Марки, робота з патентними компаніями України, отримання Сертифікатів якості нового продукту, затвердження фінальної версії макетів упаковки перед запуском виробництва, Розміщення замовлення першої партії виробництва, контроль якості першої партії нової продукції, формування карток та ціноутворення нового продукту в 1 С, робота з оплатою замовлень, шлюбами, поверненнями постачальнику, розробка презентаційного матеріалу нового продукту каналами збуту та технічної інформації для програм навчання.

Робота з поточним Асортиментом СТМ: систематичний аналіз матриці та розробка стратегії розвитку брендів, розробка плану, оптимізація та підвищення ефективності асортиментної матриці, підвищення оборотності складських запасів, оптимізація собівартості виробництва продуктів та збільшення маржинальності, аналіз та моніторинг конкурентного середовища у продуктів . Встановлення та контроль ціноутворення. Формування націнки товарів. Розробка акцій стимулювання продажів.Робота з постачальниками: Розміщення поточних замовлень виходячи з аналізу продажів у розрізі артикулів. Організація оплати замовлень, доставка продукції, митне оформлення. Робота з брокерами та агентами Китай, Україна. Забезпечення пакета документів під час приймання товару на складі та його транспортування (Китай). Контроль надходження продукції складу. Проведення актів звіряння із постачальниками. Вирішення спірних питань. Проведення переговорів та укладання договорів із новими постачальниками (Україна, Китай).

Керівник сектору Non Food

Корпорація АТБ (мережа)

Торгівля роздрібна / Retail

11 місяців

10.2017 - 09.2018

Завдання та результати: Розроблено та введено понад 30 нових скю у категоріях товарів: побутова хімія, засоби гігієни та догляду за тілом та особою, дитячі памперси та засоби гігієни для дітей, господарська група товарів, канцелярія, товари для дому. Напрацьовано велику базу постачальників Європи, Туреччини, Китаю, виконано цільові та планові показники щодо оборотності, маржинальності та товарообігу категорії, робота на міжнародних виставках Європи, Туреччини, Китаю - пошук постачальників, згідно з річний план проведення тендерів, включаючи тендери Privat Label, проведення переговорів з постачальниками та погодження умов постачання, підготовка та підписання договорів, специфікацій, проведення тестування зразків, підготовка та проведення тендерів із закупівлі імпорту, ведення та реалізація проектів Privat Label, аудит фабрик, підготовка та розробка упаковки та маркування продукції, спільно з відділом маркетингу та відділом якості , Забезпечення документального оформлення угод, зниження товарного залишку (акції, розпродажі тощо), визначення видів товару, які необхідно ввести в асортимент або вивести з асортименту на основі аналізу конкурентного середовища та показників попиту на ранку.

Бренд менеджер

ТОВ "Клатронік"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 6 місяців

04.2014 - 10.2017

(Оптова закупівля та реалізація товарів народного споживання Побутова техніка, посуд. Бренди: Clatronic, AEG, Bomann, Hilton) Результати роботи: Виведення нового Бренду Hilton, збільшений товарообіг на 60 %, розробка стратегії розвитку брендів, аналіз та дослідження ринків України, Китаю, розробка нової продукції (упаковка, просування, пошук нових постачальників Китай, Німеччина, Польща), розробка планів просування брендів на території України та їх реалізація, робота з друкованими ЗМІ щодо розміщення реклами, розробка акцій, ціноутворення.За сумісництвом менеджер з продажу Східного регіону України, Харкова Запоріжжя та менеджер з продажу з мережами АТБ, Comfy, Фоззі: участь у тендерах, відвантаження продукції, робота з договорами, робота з поверненнями, розробка рекламних компаній у мережах, робота з фінансовими потоками та первинною документації.

Бренд менеджер

Мережа Дім посуди мережа

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 7 місяців

12.2011 - 07.2013

Оптова закупівля та реалізація товарів народного споживання: Посуд, Побутова техніка, Інструменти, Текстиль. Бренди: "Lessner", "Vincent", "Luminarc", "Bohemia", "Wilmax", "Walter Glass", "Elbee", " DWT", "Протон", "Stern"Завдання: розробка стратегії розвитку Брендів посуду та товарів для дому: "Lessner" та "Vincent"Розробка продуктової матриці по SKU, розробка плану продажів по номенклатурі та каналам збуту, зведення та захист бюджетів брендів, робота з постачальниками товарів, робота з дистрибуторами та каналами збуту з реалізації плану продажів: ціноутворення каналами збуту, розробка акцій, навчання менеджерів, розробка та реалізація плану просування брендів (розробка реклами, каталогів та pos-матеріалів, ведення сайтів брендів, розробка торгового обладнання, стандартів мерчандайзингу для своєї мережі «Будинок посуду», участь та робота на виставках України, Китаю, Туреччини).Результати роботи: Збільшення ТО на 70%, збільшення середньої націнки на 15%. Оптимізовано та змінено асортимент Брендів, введено близько 600 нових артикулів, роботу з фабриками Китаю, Туреччини близько 40 заводів, ребрендинг Бренду Vincent, сайт Vincent, рестайлінг дизайну упаковки продукції, роботу з мережами Епіцентр, Ашан, Метро, Comfy, Караван.Деталізація роботи з постачальниками Китаю та Туреччини. Відвідування виставок Китаю та Туреччини з пошуку нових постачальників (Кантонська виставка в Гуанчжоу, виставки Household у Гонконгу та Стамбулі). Проведення переговорів з постачальниками, проведення інспекцій заводів та їхньої якості продукції (деякі інспекції проводила самостійно фабрики Туреччини та деякі в Китаї).Апробація та тестування зразків продукції. Узгодження умов постачання, робота з договорами та іншою документацією (Quotation, Commercial invoice, Packing list, Contract, транспортні документи CMR/TIR для авто або Коносамент при контейнерному перевезенні, Експортна декларація, Сертифікат походження). Формування та розміщення замовлень, Проведення FRI інспекцій та робота зі службою якості, що знаходиться безпосередньо в Китаї, Розробка упаковки, інструкцій (робота з дизайнерами), Узгодження та затвердження упаковки з постачальниками, Робота з технологами фабрик Китаю, якщо необхідні технічні доробки або додаткові зміни якісних характеристик продукції (наприклад інша фурнітура, додаткова комплектація та інше), Вирішення спірних питань та робота з рекламаціями.

Керівник відділу Маркетингу та розвитку

ТОВ Інтер Трейд Україна

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

11 місяців

12.2010 - 11.2011

Оптова закупівля та продаж товарів народного споживання, посуд). Результати роботи: організація роботи відділу Маркетингу та Розвитку (13 менеджерів), створення маркетингових процесів компанії, розробка плану розвитку товарного асортименту компанії, плану розвитку збуту в нових регіонах України (пошук нових клієнтів, аналіз роботи торгових представників у регіонах), розробка нових торгових марок посуду "Ristal", "Lumines" "Zauberg", "Interos" - редизайн: концепція Торгових Марок, асортимент, концепт та макети упаковки, організація реєстрації та патентування торгових марок, розробка відеоролика - презентація компанії на ринку України, проведення національних виставок компанії XХV МІЖНАРОДНА ВИСТАВКА ПОСУДУ “TABLEWARE”, організація функції Трейд маркетингу компанії в національних мережах Епіцентр, Ашан, Велика Кишеня, Таврія (стандарти викладки, організація процесу роботи з мерчендайзерами, контроль процесів трейд-маркетингу - в підпорядкуванні 7 мерчиків)

Керівник відділу аналітики та досліджень ринку

ТОВ KIDDISVIT

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 місяців

06.2010 - 12.2010

Оптова закупівля та продаж іграшок, мережа магазинів «May play»

Результати роботи: Стратегічне планування: розробка Маркетингової стратегії розвитку кожного бренду компанії (напрямок розвитку Бренду за групами товарів та кількістю SKU, прогноз товарообігу в ретроспективі 1 рік, визначення ключових маркетингових програм просування Бренду, стратегія позиціонування, цінова політика в розрізі каналів збуту). ;розробка Маркетингової стратегії виведення нових Брендів на ринок України (Bratz, Kiddilend, Vtech…), інтернет магазин uatoys.com.ua; розробка стратегії оптимізації малорентабельних Торгових Марок, виведення неефективних торгових марок.Аналітика та прогнозування продажів: аналіз продажів компанії у розрізі брендів, груп товарів, асортиментної матриці, розробка плану продажів компанії у розрізі Брендів, товарних груп, визначення резервів підвищення продажів компанії, робота з відділом закупівель у питаннях: ціноутворення нової продукції, плани продажів, формування асортименту, план виведення нових брендів компаніїДослідження ринку: маркетингові дослідження ринку іграшок, товарів для дітей, сегментація (маркет. стратегія формування продуктового портфеля, виявлення нових сегментів та ніш ринку, цінова стратегія...), аналіз конкурентів компанії в кожному сегменті ринку (обсяги закупівель, постачальники, асортимент , знижки, націнки, маркетингові стратегії.....), аналіз рекламних компаній конкурентів, проведення польових досліджень, проведення тестування нових продуктів з використанням фокус-груп з дітьмиРозробки проектів: розробка проектів виведення нових Брендів на ринок України, розробка та реалізація Інтернет магазину компанії, програма розвитку нових груп товарів для мережі магазинів Міккі

Директор з маркетингу

ТОВ Мушкетер

Промисловість та Виробництво

7 місяців

12.2009 - 07.2010

Виробництво мороженого та напівфабрикатів.

Результати роботи: Розробка та оптимізація продуктового асортименту (матриці) компанії, Розробка нових продуктів піца, морозиво, напівфабрикати, власна випічка, робота зі створення СТМ: технічні специфікації, упаковка, ціноутворення, тестування зразків, пошук постачальників для Privat Lable, тестовий маркетинг, POS забезпечення СТМ (каталоги, промоції тощо). Розробка Плану просування та стимулювання продажів по каналах збуту за поточним асортиментом та окремо за новинками. Контроль та оптимізація складських залишків товарів, забезпечення постійної наявності товарів підвищеного попиту. Забезпечує упаковку всіх видів продукції. Розробка плану продажів / закупівлі в розрізі SKU / Категорії. Маркетингові дослідження ринку України, Європи, аналіз конкурентів у кожному сегменті ринку. Оформлення торгових точок, торговельного обладнання, стелажів, форма продавців, промо матеріали каналами збуту. Робота з дистрибуторами / дрібним оптом та іншими каналами збуту з реалізації плану продажу та просування: ціноутворення, акції, навчання торгового персоналу, презентації, тестування, дегустування, випробування новинок, стандарти мерчандайзингу (викладка)

Директор з маркетингу

ТД "Південь Скло"

Промисловість та Виробництво

2 роки 6 місяців

06.2007 - 12.2009

Результати роботи: Виконання цільових показників компанії, організований департамент Маркетингу – 9 чол., розроблено та ефективно впроваджено всі маркетингові процеси компанії, дослідження ринку та вивчення конкурентів, розроблено маркетингову та продуктову стратегію компанії на 3 роки з повною деталізацією всіх завдань, заходів, відповідальності та проміжними результатами, створено базу нових клієнтів та збільшено існуючу в 2 рази (5 країн зап. та сх. Європи), участь у Міжнародних виставках. Розроблено понад 10 бізнес-планів освоєння нової продукції, деякі було реалізовано.

Маркетолог відділу інновацій

S.I.GROUP

Промисловість та Виробництво

1 рік 9 місяців

09.2005 - 06.2007

Виробництво та реалізація снеків та інше: ТМ «Флінт», «Мачо», «Морські», «Козацька розвага», крупи ТМ «Хуторок», засоби гігієни ТМ "Fantazy", "Bon Appetit" , "Napkins")Завдання: маркетингові дослідження ринків снеків, бакалії (вироби з круп), цукру, засобів гігієни, целюлозно-паперової продукції країн СНД, Європи, Америки, Китаю, Туреччини та ін., пошук ноу-хау снеків, круп, макаронних виробів, засобів гігієни та пропозиція для ринку України, розробка маркетингових проектів виробництва макаронних виробів, нових видів круп, сміттєвих пакетів, декоративних серветок, паперових рушників, туалетного паперу, носових хустинок, розширення асортименту столових серветок, целюлозно-паперової продукції, запальничок, систематичний аналіз продажу продуктів компанії ЦБН із торгових мереж, магазинів, торгових точок, роздрібний аудит - аналіз продажу конкурентів та їх цінової політики, первинні дослідження ринку снеків, тестування нової продукції в супермаркетах Дніпра, розробка маркетингової стратегії розвитку парасолькового бренду "Beauty", "Glamour", "Fantasy" , "Bon Appetit".

Ключова інформація

програми Microsoft Office, 1C, Утиліта, Power Point, Project, Lotus

Навчалась в 1 закладі

Національна металургійна академія України

Менеджмент

Дніпро, 2001

Володіє мовами

Англійська

вільно

Анатоліївна

Категорійний менеджер, Бренд менеджер, менеджер ЗЕД

Івано-Франківськ

48 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 5 годин тому