Працювала в 2 компаніях 13 років 10 місяців
Енергетика та Енергоносії
Головний фахівець з управління компенсаціями та пільгами
ДНЕПРОВСКИЕ ЭЛЕКТРОСЕТИ, ДТЕК
Енергетика та Енергоносії
6 років 8 місяців
11.2017 - 07.2024
• розрахунок доходу персоналу (Compensation Benchmarking, HR Analytics, KPI Development, Compensation & Benefits, Payroll Management);
• адміністративний супровід персоналу з питань нарахування винагороди (заробітної плати, премії КПЕ, додаткових премій);
• надання консультацій щодо можливості проведення процедур промоушн персоналу та змін в організаційній структурі (Talent Management, Change Management);
• участь у підготовці Колективного договору Товариства, внесення змін до нього (Employee Relations);
• розробка посадових інструкцій, положень та нормативної документації за напрямом діяльності;
• оформлення та супровід трудових договорів працівників.
Досягнення:
Прийняла участь у командах:
1. з впровадження модуля HCM в систему SAP;
2. з впровадження грейдингової системи розрахунку оплати праці (за методологією Hay Group) Grading Systems
3. з розробки та провадження системи прогресивного преміювання (KPI Development).
4. з розробки нової організаційної структури Компанії (щорічно по 2-3 зміни орг.структури)
• Розраховано, затверджено та проведено 5 масштабних проектів з перегляду заробітної плати співробітникам ДТЕК ДнЕМ (чисельність персоналу від 5200 у 2018 році до 4500 у 2024 році) на базі грейдингової системи оплати праці.
• Проведено 3 річні конференції трудового колективу за підсумками виконання колективного договору.
• Розраховано та впроваджено 3 моделі прогресивного преміювання персоналу.
• Наставник для 7 співробітників департаменту з персоналу за час роботи на посаді.
• Одноосібний представник департаменту HR в проекті ДТЕК ДнЕМ «гаряча лінія з питань заробітної плати».
• Проведено 2 щорічних мотиваційних конкурси «Кращий у професії».
Навички:
• Compensation & Benefits,
• HR Analytics,
• Performance Management,
• Grading Systems,
• Payroll Management,
• KPI Development,
• SAP HCM,
• Change Management,
• Employee Relations,
• Talent Management,
• Compensation Benchmarking,
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Планування та організація своєї роботи
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Заступник керівника
Проектно-конструкторське бюро
Енергетика та Енергоносії
7 років
10.2010 - 10.2017
Функціонал:
- укладання договорів на проектно-вишукувальні роботи та супутні послуги (Contract Management, Vendor Management);
- планування бюджету доходів/витрат (Budget Planning);
- обробка первісної бухгалтерської документації;
- проведення тендерних закупівель послуг (Tender Procurement);
- участь у підготовці та розгляді інвестиційної програми будівництва/реконструкції енергооб'єктів Компанії;
- менеджмент персоналу бюро (чисельність 20 чол.) (Team Management);
- розробка посадових інструкцій та положень за напрямом діяльності бюро.
Досягнення:
- Розробка та впровадження схеми контролю та обліку трудовитрат при виконанні проектно-вишукувальних робіт господарським способом (Operational Efficiency).
- Впроваджені методи для підвищення доходної частини виконуваних проектних робіт (Operational Efficiency).
- Отримана Ліцензія на ведення господарської діяльності, пов'язаної зі створенням об'єктів архітектури (License Acquisition)
Ключова інформація
- SAP ERP (HCM, MM, SD, CRM, FI, CO);
- MS Excel,
- MS Word,
- PowerPoint
- MS Outlook,
- Teams
- HR Analytics
- Payroll Management
- Employee Relations
- Grading Systems
- Change Management
- Talent Management
- Performance Management
- 1С Предприятие,
- 1С Склад
- Аналітичне мислення,
- Адаптивність,
- Менеджмент.
- Аналітичне мислення
- Ефективна комунікація
- Організація роботи
- Орієнтація на результат
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Навчалась в 1 закладі
Національна металургійна академія України
Економіка промисловості / Економіка підприємства
Дніпро, 2010
Курси, тренінги, сертифікати
Регулярний менеджмент
Навички організації та планування діяльності команди
Антикризове керівництво командами
Організація роботи команди "на результат" в умовах непередбачуваних подій
Project management
Менеджмент проекту на всіх етапах роботи
Втілення змін в умовах невизначенності
Робота в умовах воєнного стану: ризики та виклики для бізнесу
Навички ефективної комунікації
Важливі та корисні навички у побудуванні відносин з партнерами, підлеглими, оточуючими
Мотивація персоналу
Навички створення команди та підтримання її продуктивності
Ефективні перемовини
Навики дипломатії при укладенні двосторонніх договорів
Стратегічне планування в умовах невизначенності
Виклики та кризові питання, на які треба звертати увагу в умовах воєнного стану
Основи трудового законодавства
Ольга
Ольга
Фахівець з компенсацій та пільг
Дніпро
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому