Працювала в 2 компаніях   13 років 10 місяців

Енергетика та Енергоносії

Головний фахівець з управління компенсаціями та пільгами

ДНЕПРОВСКИЕ ЭЛЕКТРОСЕТИ, ДТЕК

Енергетика та Енергоносії

6 років 8 місяців

11.2017 - 07.2024

Основні обов'язки:
• розрахунок доходу персоналу (Compensation Benchmarking, HR Analytics, KPI Development, Compensation & Benefits, Payroll Management); 
• адміністративний супровід персоналу з питань нарахування винагороди (заробітної плати, премії КПЕ, додаткових премій); 
• надання консультацій щодо можливості проведення процедур промоушн персоналу та змін в організаційній структурі (Talent Management, Change Management); 
• участь у підготовці Колективного договору Товариства, внесення змін до нього (Employee Relations); 
• розробка посадових інструкцій, положень та нормативної документації за напрямом діяльності; 
• оформлення та супровід трудових договорів працівників.
Досягнення:
Прийняла участь у командах:
1. з впровадження модуля HCM в систему SAP; 
2. з впровадження грейдингової системи розрахунку оплати праці (за методологією Hay Group) Grading Systems 
3. з розробки та провадження системи прогресивного преміювання (KPI Development). 
4. з розробки нової організаційної структури Компанії (щорічно по 2-3 зміни орг.структури)
• Розраховано, затверджено та проведено 5 масштабних проектів з перегляду заробітної плати співробітникам ДТЕК ДнЕМ (чисельність персоналу від 5200 у 2018 році до 4500 у 2024 році) на базі грейдингової системи оплати праці.
• Проведено 3 річні конференції трудового колективу за підсумками виконання колективного договору.
• Розраховано та впроваджено 3 моделі прогресивного преміювання персоналу.
• Наставник для 7 співробітників департаменту з персоналу за час роботи на посаді.
• Одноосібний представник департаменту HR в проекті ДТЕК ДнЕМ «гаряча лінія з питань заробітної плати».
• Проведено 2 щорічних мотиваційних конкурси «Кращий у професії».
Навички: 
• Compensation & Benefits, 
• HR Analytics, 
• Performance Management, 
• Grading Systems, 
• Payroll Management, 
• KPI Development, 
• SAP HCM, 
• Change Management, 
• Employee Relations, 
• Talent Management, 
• Compensation Benchmarking, 
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Планування та організація своєї роботи
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Заступник керівника

Проектно-конструкторське бюро

Енергетика та Енергоносії

7 років

10.2010 - 10.2017

Функціонал:

  • укладання договорів на проектно-вишукувальні роботи та супутні послуги (Contract Management, Vendor Management);
  • планування бюджету доходів/витрат (Budget Planning);
  • обробка первісної бухгалтерської документації;
  • проведення тендерних закупівель послуг (Tender Procurement);
  • участь у підготовці та розгляді інвестиційної програми будівництва/реконструкції енергооб'єктів Компанії;
  • менеджмент персоналу бюро (чисельність 20 чол.) (Team Management);
  • розробка посадових інструкцій та положень за напрямом діяльності бюро.

Досягнення:

  • Розробка та впровадження схеми контролю та обліку трудовитрат при виконанні проектно-вишукувальних робіт господарським способом (Operational Efficiency).
  • Впроваджені методи для підвищення доходної частини виконуваних проектних робіт (Operational Efficiency).
  • Отримана Ліцензія на ведення господарської діяльності, пов'язаної зі створенням об'єктів архітектури (License Acquisition)
  • Представлення інтересів керівника у його відсутність
  • Участь у розробці стратегічних планів та проєктів
  • Підготовка аналітичних звітів та презентацій
  • Контроль над виконанням ухвалених рішень
  • Вирішення адміністративних та організаційних питань
  • Участь у переговорах та зустрічах з партнерами
  • Моніторинг ефективності діяльності організації
  • Розробка заходів з оптимізації робочих процесів
  • Допомога у веденні загальної діяльності організації
  • Ключова інформація

    • SAP ERP (HCM, MM, SD, CRM, FI, CO);
    • MS Excel,
    • MS Word,
    • PowerPoint
    • MS Outlook,
    • Teams
    • HR Analytics
    • Payroll Management
    • Employee Relations
    • Grading Systems
    • Change Management
    • Talent Management
    • Performance Management
    • 1С Предприятие,
    • 1С Склад
    • Аналітичне мислення,
    • Адаптивність,
    • Менеджмент.
    • Аналітичне мислення
    • Ефективна комунікація
    • Організація роботи
    • Орієнтація на результат
    • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
    • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
    • Планування та організація своєї роботи
    • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
    • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
    • Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

    Навчалась в 1 закладі

    Національна металургійна академія України

    Економіка промисловості / Економіка підприємства

    Дніпро, 2010

    Курси, тренінги, сертифікати

    Регулярний менеджмент

    2024

    Навички організації та планування діяльності команди

    Антикризове керівництво командами

    2024

    Організація роботи команди "на результат" в умовах непередбачуваних подій

    Project management

    2023

    Менеджмент проекту на всіх етапах роботи

    Втілення змін в умовах невизначенності

    2023

    Робота в умовах воєнного стану: ризики та виклики для бізнесу

    Навички ефективної комунікації

    2023

    Важливі та корисні навички у побудуванні відносин з партнерами, підлеглими, оточуючими

    Мотивація персоналу

    2023

    Навички створення команди та підтримання її продуктивності

    Ефективні перемовини

    2023

    Навики дипломатії при укладенні двосторонніх договорів

    Стратегічне планування в умовах невизначенності

    2022

    Виклики та кризові питання, на які треба звертати увагу в умовах воєнного стану

    Основи трудового законодавства

    2017

    Ольга

    Фахівець з компенсацій та пільг

    Дніпро

    36 років

    повна зайнятість

    Оновлено 1 місяць тому