Працювала в 3 компаніях 4 роки 5 місяців
IT
Affiliate Manager
NDA GAMBLING
IT
4 місяці
04.2024 - 08.2024
- Пошук і залучення нових партнерів, підтримка та розвиток існуючих партнерських відносин.
- Ведення перемовин та укладення угод.
- Створення бази для інфраструктури команди.
- Здатність працювати з великими обсягами даних та приймати рішення на основі аналітичних висновків.
- Відповідальність за результат.
- Моніторинг та аналіз ринкових тенденцій в афілійованому маркетингу.
- Підготовка звітів та аналітичних матеріалів для керівництва.
Мій телеграм - @sasha_affm
Head of marketing
NUTRA
IT
2 роки 10 місяців
06.2021 - 04.2024
- Дослідження ринку, ідей щодо продукту, конкурентоспроможності, цільової аудиторії.
- Організація роботи команди підрядників і контроль виконання.
- Вимірювання маркетингової рентабельності інвестицій і відстеження маркетингових показників.
- Створення звітності та аналіз ефективності маркетингових заходів.
- Керування маркетинговим відділом та його ефективністю.
- Взаємодія з іншими відділами для синергії маркетингових зусиль та стратегій.
- Розвиток та впровадження нових підходів та технік маркетингу.
- Постійне вдосконалення та навчання в сфері маркетингу.
------------------------------------------------------------------------------------
- Досліджувала ринки US, CA, AU, UK, FR, DE, PH, MX, ZA.
- Розробляла прелендінги/лендінги з нуля.
- Створила відділ маркетингу з нуля. Займалась пошуком підрядників.
- Керувала штатними фахівцями, надавала чіткі ТЗ копірайтерам, перекладачам, дизайнерам, верстальникам та контролювала процес/результат виконання.
- Розробила систему звітності та взаємодії у команді.
Помічник Team Leada
NDA Nutra
IT
1 рік 1 місяць
03.2020 - 04.2021
- Постановка та фіксація цілей команди. Список завдань на день під запити байєрів.
- Збір заявок на ресурси для роботи та відправлення замовлення до потрібних відділів видачі.
- Призначення облікових записів в адмінці на баєрів.
- Видача розхідників та контроль процесу їх використання.
- Проведення ревізії.
- Трекер із виконання плану.
- Відповіді на питання щодо робочих процесів та інше.
- Допомога в розробці крео.
Ключова інформація
- Ефективна комунікація
- Ведення переговорів
- Великий досвід у продажах
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Навчалась в 1 закладі
ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ЕКОНОМІКИ І ТЕХНОЛОГІЙ
ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ
Кривий Ріг, 2019
Oлександра
Oлександра
Affiliate Manager IGaming
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому