Працював в 1 компанії 2 роки 1 місяць
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
IT-менеджер
Буковель
Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення
2 роки
09.2022 - до теперішнього часу
Функції:
- побудова робочого місця користувача з 0: від замовлення обладнання та периферії до його збірки та налаштування (ПЗ) для безперебійної роботи в умовах великого навантаження;
- адміністрування облікової (1C 8.3 BAF) та операційної (Windows) системи 15-ти пунктів прокату (в сезон це 80+ користувачів: 20 касирів, 60 операторів видачі спорядження)
- виправлення, а в подальшому попередження апаратних та програмних (фіскальний програмний реєстратор розрахункових операцій, еквайрингові термінали, облікова система) помилок в ході роботи користувачів.
- постійна комунікація (CRM, месенджери) з розробниками системи та її користувачами (навчання, звернення по помилкам/ПЗ), системними адміністраторами курорту, партнерами задля організації ефективної та комфортної роботи працівників, її вдосконалення, та розуміння процесів; - звітність керівнику, бухгалтерії.
Вважаю, що найбільшим досягненням на цій роботі (не враховуючи надшвидке вирішення інцидентів та помилок без їх впливу на якість обслуговування клієнтів в пунктах прокату) було завдяки моїм аналітичним здібностям: на прохання працівника виправити помилку помітив маленьку деталь, через яку цифровий слід в програмі вивів до критичного багу, який дозволяв проводити розрахункові операції поза реєстратором.
Аптайм роботи прокатних пунктів значно вирісчерез те, що більшість помилок в роботі працівників вирішував разом з коренем.
Оптимізував більшість ручних та рутинних процесів шляхом комунікації з програмістом.
Один сезон працював також у відділі маркетингу, роль менеджера.
Ключова інформація
- Планування та організація роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Адаптація до нових умов
- Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Навчався в 1 закладі
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Івано-Франківське вище професійне училище сервісного обслуговування техніки"
Електромеханік з ремонту та обслуговування персональних комп'ютерів
Івано-Франківськ, 2019
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Дмитро
Дмитро
Заступник керівника, менеджер, адміністратор
Івано-Франківськ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 4 тижні тому