Працював в 1 компанії   2 роки 1 місяць

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

IT-менеджер

Буковель

Туризм / Подорожі / Пасажирські перевезення

2 роки

09.2022 - до теперішнього часу

Функції:

- побудова робочого місця користувача з 0: від замовлення обладнання та периферії до його збірки та налаштування (ПЗ) для безперебійної роботи в умовах великого навантаження;

- адміністрування облікової (1C 8.3 BAF) та операційної (Windows) системи 15-ти пунктів прокату (в сезон це 80+ користувачів: 20 касирів, 60 операторів видачі спорядження)

- виправлення, а в подальшому попередження апаратних та програмних (фіскальний програмний реєстратор розрахункових операцій, еквайрингові термінали, облікова система) помилок в ході роботи користувачів.

- постійна комунікація (CRM, месенджери) з розробниками системи та її користувачами (навчання, звернення по помилкам/ПЗ), системними адміністраторами курорту, партнерами задля організації ефективної та комфортної роботи працівників, її вдосконалення, та розуміння процесів; - звітність керівнику, бухгалтерії.

Вважаю, що найбільшим досягненням на цій роботі (не враховуючи надшвидке вирішення інцидентів та помилок без їх впливу на якість обслуговування клієнтів в пунктах прокату) було завдяки моїм аналітичним здібностям: на прохання працівника виправити помилку помітив маленьку деталь, через яку цифровий слід в програмі вивів до критичного багу, який дозволяв проводити розрахункові операції поза реєстратором.

Аптайм роботи прокатних пунктів значно вирісчерез те, що більшість помилок в роботі працівників вирішував разом з коренем.

Оптимізував більшість ручних та рутинних процесів шляхом комунікації з програмістом.

Один сезон працював також у відділі маркетингу, роль менеджера.

Ключова інформація

  • Планування та організація роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов
  • Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Навчався в 1 закладі

Державний професійно-технічний навчальний заклад "Івано-Франківське вище професійне училище сервісного обслуговування техніки"

Електромеханік з ремонту та обслуговування персональних комп'ютерів

Івано-Франківськ, 2019

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Дмитро

Заступник керівника, менеджер, адміністратор

Івано-Франківськ

23 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 4 тижні тому