Працював в 5 компаніях   29 років 7 місяців

FMCG, Промисловість та Виробництво, Фармацевтика

Директор зі стратегічного розвитку компанії та просування на зовнішніх ринках

Група Компаній «Верес», Київ

FMCG

16 років 7 місяців

04.2008 - до теперішнього часу

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:

  • Аналізував інвестиційну привабливість сегментів продовольчого ринку (плодоовочева консервація, продукти швидкого приготування, заморожені продукти).
  • Розробляв нові групи товарів (Продукти швидкого приготування)
  • Займався проектним менеджментом за низкою проектів як керівника чи експерта в робочих групах
  • Безперервно відстежував зміни кон'юнктури попиту та пропозиції на операційних ринках і робив прогноз на поточний рік.
  • Постійно проводив аналіз конкурентної позиції компанії у галузі
  • Сформував загальну маркетингову стратегію та стратегію розвитку компанії на 5 років.
  • Створив відділ стратегічного маркетингу щодо впровадження маркетингової стратегії.
  • Сформував концепцію мультинаціональної виробничої бази з виносом виробництв у сусідні країни – Індію, Молдову, RF, Китай, Румунію
  • Сформулював концепцію вертикально диференційованого холдингу для групи компаній (ГК) та займався формуванням департаменту агрогосподарської діяльності ГК.
  • Здійснював повномасштабний у стратегічному та операційному маркетингу
  • Керував системою лояльності кінцевих споживачів та просуванням сайтів.
  • Розробив та контролював проведення національних маркетингових заходів та РК в RF, Україні, Білорусі.
  • Розробляв та виводив на ринок нові бренди.
  • Підготував та реалізував просування свіжих овочів та грибів

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:

  • Розробив і впровадив систему планування виробництва за участю маркетингової служби і департаменту стратегічного розвитку.
  • Розробив і впровадив процес стимулювання збуту та систему оцінки його ефективності та захистив проект з розробки виробництва напівфабрикатів та продуктів швидкого приготування ТМ "Сіли поїли".
  • Організував департамент для управління с/г угіддями ЦК.
  • Об'єднав 40 000 Га. у 5 господарствах з бюджетом €15.000.000
  • Добився заняття до 40% часток ринку в категоріях продуктів соусів, консервації та бакалії.
  • Підготував кошторисну документацію для купівлі 3х підприємств у Молдові, кубани и красндарi, Індії на суму понад €40.000.000/
  • Вивiв ринок 3 нових бренду ТМ "6 соток", "Geos", "Катигорошко", зайнявши до 15% ринку у відповідних субсегментах/
  • Досяг заняття частки 15% свіжих грибів у продуктових РС України/
  • Розробив 5 бізнес-процесів та КПЕ (KPI) для служби операційного та стратегічного маркетингу

Заступник Генерального директора з розвитку та маркетингу

Корпорація «Укрінтерпродукт» м. Донецьк, за участю компанії Lauffer NV

FMCG

1 рік 5 місяців

11.2006 - 04.2008

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:

  • Досліджував ринки хлібобулочної та кондитерської промисловості, HoReCa, олії, ковбасних та макаронних виробів; тенденції та прогноз розвитку сегментів ринку, його інфраструктури, конкурентів , партнерів, кінцевих покупців; вносив пропозиції щодо їх корекції.
  • Розробив вимоги для створення відділу PR Керував комплексом маркетингу та продажу.
  • Розробляв стратегічні плани продажу, мотиваційні програми щодо збільшення обсягів збуту та координував їх виконанняУправляв існуючими та розробляв нові канали збуту готових продуктів та сировини (b2b) в Україні та за кордон.
  • Розробляв системи лояльності Клієнтів.
  • Оцінював ефективно продажів та оптимізував товарний портфель питаннями ЗЕД.
  • Розробляв систему мотивації для торгового персоналу.
  • Розробляв та контролював виконання бюджету.

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:

  • Організував та впровадив основні бізнес-процеси у структурах продажу, маркетингу та стратегічного розвитку.
  • Зайняв 37 сегменті ХБІ Вив їв на ринок преміальну ТМ «Лучіано» і зайняв 22% у сегменті, відкрив 3 бутики - кафе шоколадно-кондитерських виробів.
  • Забезпечив зростання продажів у 4 бізнесах +14% до плану. ТМ «Славолія» в Донецькій та Луганській областях і досяг впізнаваності бренду 95/100%
  • Зайняв 26% ринку в низькоціновому сегменті соусів та майонезів у Східній Україні та +3% по всій Україні.
  • Реорганізував департамент маркетингу та створив відділ PR
  • Розробив з системою стратегічного та операційного маркетингового планування в Корпорації Утвердився на ринку, посівши 25% у сегменті продуктів швидкого приготування (перших та других страв).
  • Вивів на ринок 2 нові категорії ПБП та суббренд «Мівіна Домашня», зайняв 41% ринку.
  • Завоював 14% в українському субсегменті ринку соєвих соусів (ТМ «Наварро»).
  • Забезпечив маркетинговими діями +38% продажів до експорту продуктів швидкого приготування (перших та других страв) та снеків (ТМ «Bim Bim»).
  • Організував національну РК з бюджетом в $Y млн

Директор департаменту маркетингу та розвитку Управляючого Центру компанії

Торгова група (ТОВ "МедТерм", ТОВ "МІРС"), м. Одеса

Промисловість та Виробництво

2 роки

12.2004 - 12.2006

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:

  • Прогнозував зміни кон'юнктури попиту та пропозиції на внутрішніх та зовнішніх ринках
  • Аналізував та прогнозував споживчий попит, керував розробкою та координував заході управління товарним портфелем, брендингу, трейд-маркетингу, продажів
  • Розробляв стратегіи та робив бізнес-планування, контроль та аналіз розвитку бізнесу
  • Вив звітну та облікову документацію, готував звіті власникам
  • Приймав учать у організації реструктуризації бізнесу, розвитку мережі філій (шоу-руми), роздрібної мережі (бутики, мережі «Серверо», "Стирол")
  • Формував конкурентну, збутову, цінову політики, системи просування послуг та розвитку брендів, переговори з оптовими клієнтами
  • Займався маркетинговим плануванням, розробкою та впровадженням маркетингових стратегій
  • Аналізував та вдосконалював комплекс маркетингу (продаж, асортимент, закупівлі, інвестиції, аналіз каналів маркетингових комунікацій - реклама та просування в каналах збуту за напрямами бізнесу)
  • Розробляв систему управління функціонуванням маркетингових каналів
  • Розробляв бізнес-процесі у структурах продажів, маркетингу та стратегічного розвитку
  • Працював з рекламними агенціями, організовував та проводив рекламні кампанії, вiв контроль рекламного бюджету
  • Організовував та контролював ATL&BTL заходи
  • Формував стратегії просування ТМ (розробка бізнес-планування, організація крос-просування, розробка інноваційних та креативних рішень, загальний брендинг).
  • Керував розробкою та наповненням сайту компанії
  • Бюджетування

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:

  • Забезпечив маркетинговими діями + продаж 11% до плану по Україні концерну «Arcelic AS» (Туреччина) – ТМ «Beko» та «Blomberg».
  • Брав діяльну участь та керував проектом M&A ТОВ «МедТерм» та мережі супермаркетів «Техноком» з маркетингових та стратегічних питань.
  • Забезпечив своїм керівництвом у front office збільшення продажів ТМ ROSENTHAL, WEDGWOOD, HAVILAND, WMF, WUSTHOF, SCHOTT, ZWIESEL 18 , ROBBE & BERKING + 19% до плану.
  • Досяг за рахунок особистих зусиль на переговорах та розробкою оригінальних POSM ТМ класу «преміум»: ROSENTHAL , BODUM, ROBBE & BERKING + 28% до сукупних бізнес-планів ($1,8.000.000.000 періоду).
  • Оптимизував рекламний бюджет (-34%).
  • Забезпечив приріст продажів у 70% товарних категорій +14% у роздрібній мережі (раніше склад. -16%).
  • Добився уніфікації роздрібної мережі «Серверо» в одному форматі.
  • Достиг за рахунок особистих зусиль на переговорах + 27% продажів за рахунок нових каналів збуту.
  • Впровадив крос-продажі з винними бутіками.
  • Досяг за рахунок розширених продажів +16% до сукупних планів продажів напрямів.
  • Скоротив витрати на 23% по просуванню нових ТГ асортиментної матриці

Директор з маркетингу та розвитку Корпоративного центру ВТГ

Виробничо-торгівельна група компаній «Технологія»,Київ - Київський Вітамінний завод, ТОВ "Ділмас", ТОВ "Фарматек" та ін.

Фармацевтика

3 роки 6 місяців

06.2001 - 12.2004

ПОСАДОВІ ОБОВ'ЯЗКИ:

  • Досліджував ринки (продукти, конкуренти, постачальники, споживачі, тенденції, можливості тощо), трейд-маркетингу, реклами.
  • Брав участь у розробці та впровадженні конкурентної, збутової, цінової політик, системи просування послуг та розвитку брендів, планів збуту, мотиваційних програм зі збільшення обсягів збуту, координував їх виконання.
  • Брав участь в управлінні політикою цін, оцінював рентабельність продукції
  • Брав участь у експортно- імпортної діяльності.
  • Займався брендингом, формував та реалізовував стратегії просування ТМ, виведення нових продуктів на український, білоруський та RF ринки.
  • Керував процедурами ребрендингу, редизайну, рестайлінгу існуючих продуктівБрав участь у розвитку та контролі над функціонуванням каналів збуту, контролював рекламний бюджет, аналізував ефективність РК, організував та провів розробку корпоративного стилю.
  • Вів переговори з VIP з підписанням та виконанням договорів.
  • Організовував та контролював підготовку та проведення BTL заходів.
  • Займався управлінням, навчанням та контролем роботи співробітників офісу та регіональних менеджерів, розробкою та контролем виконання бюджету

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:

  • Досяг річного приросту в 43% (+13% до плану) + 47% продаж.
  • Запустив нові види продукції (пакувальний та ламінований картон, взуттєві коробки, поліграфічну продукцію).
  • Досяг розширення асортименту + 11 найменувань продукції b2b.
  • Створив проектну групу з 126 осіб від 12 підрозділів + 2 НДІ + ДЦНЛЗ – підготував 106 нових для компанії генеричних продуктівдо запуску.
  • Розробив алгоритм пошуку нових молекул та процес розробки нових ліків для виробництва
  • Забезпечив запуск у виробництво 13 продуктів і добився заняття асортиментом Компанії 6% частки ринку вітчизняних препаратів в Україні.
  • Досяг + 17% продажів у субсегменті вітамінів на фармацевтичному ринку.
  • ,Обґрунтував доцільність, розробив структуру з обов'язками та сформував службу стратегічного розвитку (8 осіб) та департамент маркетингу (12 осіб) КВЗ, службу стратегічного маркетингу ВТГ (14 осіб).
  • Організував 6 рекламних компаній в Україні.
  • Забезпечив 30% приріст продажів сукупної продукції ВАТ за рахунок введення нових товарних категорій та їх рекламно-промоційної підтримки.
  • Добився підтримки понад 150 лідерів думки (академіки АМНУ, професора ВНЗ та НДІ, директора ЛПУ та НМЦ)

Бренд менеджер

Представництво транснаціональної компанії Zeneca (згодом – AstraZeneca) в Україні – Great Britain /Sweden (Наукоємні медикаменти, Київ)

Фармацевтика

6 років 1 місяць

05.1995 - 06.2001

ФУНКЦІОНАЛЬНІ ОБОВ'ЯЗКИ:

  • Аналізував регіональні ринки та вивчав перспективи розвитку бізнесуГотував пропозиції для Корпорації про ринкові умови та перспективи бізнесу в Україні
  • Здійснював постійний моніторинг та аналіз ринку
  • Розробляв стратегії, оперативні та тактичні плани продажу та просування, планування та організаціi проведення рекламних компаній по Україні
  • Формував клієнтську політику, проводив переговори та укладав контракти з оптовими покупцями по Україні
  • Розробляв та здійснював плани просування та готував рекламні матеріали для ЦА та ринкових ніш
  • Брав участь у розробці стратегій маркетингу та продажу в Україні
  • Проводив навчання персоналу представництва менеджменту продажу
  • Організовував та проводив різні ділові конференції, семінари, виставки у регіонах Росії, України, країнах Європи
  • Виступав у Великій Британії, на Кіпрі, у Чехії, країнах Балтії, у Росії зі звітами та презентаціями з досвіду просування продуктів в Україні
  • Виступав з лекціями та презентаціями, навчав ЦА новим технологіям із застосуванням продукції
  • Вів VIP-переговори, співпрацював з провідними фармдистриб'юторами України та Росії, аналізував ефективність взаємодій з клієнтами, розробляв пропозиції щодо інтенсифікації роботи
  • Постійно підтримував зв'язок із ключовими людьми, менеджерами ринку, посадовими особами та клієнтами (b2a, b2g), супроводжував їх у поїздках до Європи
  • Складав та представляв у встановлені терміни внутрішньокорпоративні національні звіти
  • Формував та контролював виконання бюджету

ЗНАЧНІ ДОСЯГНЕННЯ:

  • Розробив стандартну систему інформування клієнтів та покупців про різні аспекти застосування продукції Корпорації в Україні, активно виступав на національних та міжнародних конференціях лідерів думки
  • Уклав 16 ексклюзивних довгострокових контрактів з клієнтами
  • Успішно вивів на український фармацевтичний ринок британські бренди Zoladex ($200/упак.), MERONEM ($600/упак.) та ін. регіону досягла 58 % - 82% продаж від усього українського ринку
  • Набрав, навчив і контролював успішну роботу 17 осіб (РМ та МП)
  • Підготував 26 виставок
  • Організував дилерську мережу в Південному, згодом – у Східному та Західному регіонах України
  • Підготував участь співробітників та виступаючих (13 осіб) у 15 національних та міжнародних конференціях, 132 рази виступiв на профільних та спеціалізованих заходах з ЦА
  • Підготував 21 презентацію з продукції
  • Опублікував у ЗМІ 34 наукові публікації з використання продукції, 3-ти виступив на Національному телебаченні, підготував 2х рекламних ролика

Ключова інформація

Я маю можливість BIЛЬНОГО ПЕРЕСУВАННЯ Україною та поїздок у відрядження за кордон.

Маю 22+-річний підтверджений стаж роботи на різних управлінських посадах, великий досвід керівництва проектами та формуванням проектних команд (загалом - більш 30 запроваджених проектів)

МОЇ ВMIННЯ:

  • вміння визначати чіткі цілі
  • вміння визначати необхідні ресурси для їх досягнення
  • швидкість мислення разом із блискавичною реакцією на погрози
  • здатність працювати під великим тиском та в стресовій ситуації
  • навички керувати настроями підлеглих
  • здатності раціонально використовувати мінімальні ресурси

МЕНЕ ВІДМІНЮЮТЬ:

  • участь у розробці та впровадженні стратегії розвитку компанії на ринку України
  • генерування та розвиток бізнес – можливостей
  • методологічна та адміністративна підтримка функцій Департаменту розвитку
  • розробка та реалізація планів, спрямованих на розвиток компанії
  • оперативне управління діяльністю підприємства, контроль роботи підприємства
  • організація та запуск нових проектів•ведення переговорів із державними структурами, фінансовими організаціями та ін.
  • розробка та контроль виконання оперативних планів виробництва відповідно до прийнятої стратегії
  • оптимізація та контроль бізнес процесів у керуючій компанії та структурних одиницях з метою підвищення ефективності їх роботи
  • діагностика всіх виробничих та комерційних процесів
  • планування та забезпечення стратегічного розвитку компанії
  • захист прав та інтересів підприємства, представницькі функції
  • оцінка бізнес-процесів та розробка заходів щодо оптимізації

ВАЖЛИВІ НАВИКИ

  • Створення стратегії RND&NPD
  • Формування та наповнення інноваційної труби на 5 років (категорії, продукти, процеси, технічні, технологічні, інноваційні рішення)
  • Управління процесом збору та аналізу нових та інноваційних рішень щодо бізнесів Групи Компаній та інших галузей
  • Управління процесами RND&NPD по Групі Компаній
  • Формалізація процесів RND&NPD
  • Формування щорічних календарних планів програм та проектів RND & NPD, забезпечення їх виконання та аналіз результатів
  • Формування, впровадження та забезпечення форм та форматів роботи за напрямом
  • Формування та управління цільовими показниками напряму
  • Управління звітністю за напрямом, аналіз та розробка пропозицій на основі звітності
  • Планування та організація роботи відділу, організація ефективної крос-функціональної взаємодії для реалізації RND&NPD процесів
  • Впровадження культури RND&NPD, здійснення управлінням та розвитком персоналу за процесами RND&NPD
  • Управління бюджетом напряму
  • Координація робіт із підрядниками у напрямкуонтроль бюджетного процесу

Навчався в 3 закладах

Національний державний університет

Інститут бізнесу, економіки та управління (управління підприємством)

Одеса, 2006

Британський відкритий університет (OU)

Школа Бізнесу (OUBS) - менеджмент/маркетинг

Лондон, Великобританія, 2004

ВмедА

Факультет управління ресурсами та технічними засобами сил флоту

Ленiнград, СРСР, 1991

Володіє мовами

Англійська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

TOEFEL - 477 баллов

Курси, тренінги, сертифікати

Вдосконалення управління бізнесом

2021

Близько 30 тренінгових спеціалізованих програм у галузі стратегічного. операційного менеджменту, маркетингу (включаючи інтернет-маркетинг), реклами та PR, управлінського обліку та фінансового аналізу (список - за запитом).

Додаткова інформація

ЕКСПЕРТНІ І КОНСАЛТИНГОВІ НАВИКИ (ДЕТАЛЬНО)

ДОДАТКОВО:

  1. Маю необхідні управлінські та організаторські навички у поєднанні з високим рівнем відповідальності, здатний організувати роботу з "нуля", формувати команду, підбирати ефективний персонал, керувати відповідними департаментами.
  2. Здатний приймати нестандартні рішення/підходи до пошуку та залучення клієнтів.
  3. Маю знання та навички у проектному менеджменті в інтернеті, володію рядом програм: знання та необхідні навички з розміщення та оплати реклами, оптимізації сайту, пошук та використання результативних інструментів для збільшення потоку потенційних клієнтів у вигляді: контент-проектів (блоги, форуми, портали новин, PR, вірусна реклама, реклама через партнерів, статті та електронні книги, короткометражні відеоанонси; e-mail маркетинг); проведення вебінарів; розробки та просування сайтів, лендингів; роботи з цільовими інтернет ресурсами та онлайн-платформами; digital проектів; управління комплексом інтернет-маркетингу (включаючи інтернет-рекламу та smm) участі в різних конференціях від імені компанії, з просуванням та інформаційною підтримкою заходів
  4. Маю досягнення в галузі зміцнення, розширення та вдосконалення бізнесу, розвитку персоналу, кандидат наук, доцент

Цiль

Отримати можливість реалізувати напрацьовані навички у розвитку бізнесу (або його реорганізації та оптимізації), стратегічного та операційного управління, маркетингу та продажів на ТОП посаді для досягнення максимально можливої вигоди в інтересах компанії та її інвесторів, у якій працюватиму.

Сергiй Павлович

Директор з розвитку, RND&NPD

Київ

Готовий переїхати: Львів, Одеса, Дніпро, Вінниця, Харків, Черкаси, Чернівці

111 000 грн.

49 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 дні тому