Працювала в 6 компаніях 13 років 2 місяці
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Банки, Фінансові послуги
Старший економіст з фінансової роботи
ТОВ "Тедіс Україна"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
9 років 2 місяці
06.2015 - 08.2024
- здійснення та контроль за здійснення фінансових операцій в компанії;
- контроль за роботою працівників відділу кредитного контролю;
- здійснення робочих відрядженнь по містах України;
- ведення бази Єдиного реєстру рухомого майна;
- проведення щоквартальної інвентаризації контрагентів.
Менеджер з логістики
ТОВ "Агропродресурс"
Промисловість та Виробництво
4 місяці
11.2012 - 03.2013
- організація та контроль роботи складського комплексу з прийому, зберігання та відпуску товару;
- складська логістика;
- забезпечення процесу ефективної та безперебійної роботи складу, контроль складських операцій;
- моніторинг залишків на складі;
- підбір та замовлення компонентів для складу;
- розподіл товару між філіями;
- контроль переміщення товару між складами та внутрішнє переміщення;
- контроль залишків;
- приймання товару від постачальників, класифікація за видом сировини
Завідувачка касою операційного відділу
Белоцерківське відділення ВАТ “АКБ Банк”
Банки
8 місяців
08.2011 - 04.2012
Посада: старший касир Відділу грошово-касових операцій(серпень 2011)
Посада: заступник начальника відділу касових операцій(вересень 2011-грудень 2011)
Обов'язки:
- ведення оперативного касового обліку руху готівки;
- касове обслуговування;
- проведення касових операцій у касі до даних бухгалтерського обліку;
- складання зведених довідок про касові обороти;
- забезпечення якісного супроводу операцій з обслуговування клієнтів;
- прийняття готівки у національній валюті;
- прийом комунальних платежів від населення;
- поточні звірки за касовими операціями.
Посада: заступник начальника Відділу активно-пасивних операцій з фізичними особами(грудень 2011-березень 2012)
Обов'язки:
- проведення документування засідань Кредитної комісії філії;
- проведення роботи з Державним реєстром застав рухомого та не рухомого майна;
- розрахунок та формування резерву під можливі витрати від кредитних операцій;
- забезпечення поточного зберігання кредитних справ клієнтів;- контроль повноти надходження документів від позичальника;
- контроль виконання умов договорів позичальниками за закріпленими операціями (строки погашення кредитів та відсотків, своєчасні сплати комісій, страхування або перестрахування майна);
- оформлення кредитної документації;
- супроводження кредитних операцій;
- нарахування відсотків за кредитами;
- консультування клієнтів щодо надання кредиту.
Посада: Завідувачка касою операційного відділу(березень 2012 - квітень 2012)
Обов'язки:
- контроль та забезпечення якісного супроводу операцій з обслуговування клієнтів;
- чітке касове обслуговування, стабільне виконання операцій із прийому;
- перерахування, сортування, формування, пакування, збереження, видачі готівки та інших цінностей, купівлі та продажу іноземної валюти на відділенні;
- здійснення щоденного контролю за обсягом залишку каси;
- організація своєчасного підкріплення каси;
- здійснення оформлення та ведення касових Книг Відділу (відповідно до нормативних документів та затверджених типових форм);
- здійснення видачі готівки з рахунків клієнтів відділення із застосуванням POS-терміналу;
- виконання валютно-обмінних операцій іноземною валютою.
Фахівець інформаційних систем
КС "Аккорд"
Фінансові послуги
1 рік 10 місяців
09.2009 - 07.2011
- проведення переговорів та консультацій клієнтів;
- занесення даних до програмного забезпечення 1С та CuProgram;
- підтримка даних в інформаційній системі;
- формування та подання звітності.
Фінансовий аналітик у відділі охорони видачі кредитів
ТОВ “Кредитний Брокер”
Фінансові послуги
4 місяці
08.2008 - 12.2008
- розгляд та оформлення заяв клієнтів (фізичних та юридичних осіб) для надання кредиту або на перегляд кредитного ліміту.
Секретар
ТОВ "Аккорд Плюс"
Фінансові послуги
4 місяці
02.2008 - 06.2008
- організаційна робота з документами;
- робота над помилками в оформленні документів;
- прийняття кореспонденції на розгляд керівнику та передання її до відповідних підрозділів;
- прийняття документів та заяв на підпис керівнику;
- ведення контрольно – реєстраційної картотеки;
- організація прийомів відвідувачів;
- копіювання документів на персональному ксероксі.
Ключова інформація
- навички роботи з великою кількістю інформації та документів
- досвід керівництва відділом
- упевнений користувач ПК (Word, Excel, OpenOffice, Internet, Outlook, CuProgram, АБС B2, 1C, SAP);
- вміння вести переговори.
- адаптація до нових умов роботи
- постійне навчання та розвиток професійних навичок
- водій категорії В
Навчалась в 1 закладі
Національний університет харчових технологій
факультет: м'ясо – молочних виробництв /спеціальність: технологія жирів та жирозамінників;
Київ, 2007
Володіє мовами
Німецька
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
курс Академії Віддалених Професій 6.0
Microsoft Excel 2007-2019/365 Professional Level 1
Додаткова інформація
Особисті якості
- вміння працювати в команді;
- креативність, ініціативність, швидке навчання;
- активна життєва позиція, цілеспрямованість;
- відповідальність, пунктуальність, оперативність, оптимізм.
Оксана
Оксана
Економіст, менеджер з продажу
Київ
Готовий переїхати: Біла Церква
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: гібридна
Оновлено 2 дні тому