Працювала в 4 компаніях   13 років 8 місяців

Транспорт та Логістика, Будівництво, Державний сектор

Менеджер з продажу

Премьер Инвест ЛТД, ООО

Транспорт та Логістика

1 рік 5 місяців

04.2023 - до теперішнього часу

• Ведення переговорів
• Укладення договорів
• Контроль за виконанням продажів
• Аналіз ринку та конкурентів
• Планування та виконання плану продажів
• Забезпечення післяпродажного обслуговування
• Розвиток клієнтської бази
- Розробка та підготовка комерційних пропозицій для клієнтів
- Проведення презентацій та оглядів роботи GPS навігації
- Консультування клієнтів дистанційно щодо вибору оптимального рішення, умов придбання та оформлення документів
- Ведення онлайн переговорів з потенційними клієнтами та укладення договорів купівлі-продажу, виконання робіт та телематичних послуг
- Виконання плану продажів та підготовка звітності щодо результатів роботи в дистанційному форматі
- Комунікація з усіма відділами для вирішення внутрішніх та клієнтських питань
- Забезпечення оперативної технічної підтримки для клієнтів
- Дотримання дедлайнів і контроль виконання договорів

Менеджер по работе с клиентами, отдел снабжения

Zelinski Group

Будівництво

4 роки 4 місяці

01.2020 - 05.2024

Менеджер з продажу послуг: проектування, будівництво, дизайн інтер'єру.
Ведення соціальних мереж, обробка вхідних лідів, робота з холодною базою, презентація компанії, ведення переговорів, зустрічі, підготовка договорів, додаткових угод, а також підписання, ведення звітності фінансових графіків.
З вересня 2020 року очолювала відділ постачання. Відпрацювання заявок по кожному об'єкту, складання маршруту для штатних водіїв. Спілкування з існуючими постачальниками, а також пошук, розгляд та укладання договорів з новими, збір первинної документації (рахунки, видаткові, ТТН), оформлення заявок у програмі 1С.
З травня 2021 року ведення особистого графіка директора,підготовка питань для обговорення на щотижневих нарадах із співробітниками компанії, забезпечення офісу всім необхідних (канцелярія, кава, солодощі), організація привітань працівників.

офис менеджер

KONA

Будівництво

2 роки 5 місяців

05.2017 - 10.2019

Обробка заявок (вх.лідів, візити); вміння спілкуватися з людьми (клієнтами); ведення контролю з оплати розстрочки (виставлення рахунків); складання договорів, допів, актів; вміння планувати свій робочий день та організовувати свій робочий день; холодні дзвінки (пошук та утримання клієнта); знання 1С; навички ведення соціальних мереж; розробка внутрішніх документів.

главный специалист отдела юридического обеспечения

Департамент праці та соціального захисту населення Ужгородської міської ради

Державний сектор

6 років 4 місяці

09.2010 - 01.2017

Представництво інтересів Департаменту (держави) у судах, органах виконавчої служби та місцевого самоврядування, користування всіма певними ЦПК України, КАС України та ГПК України правами; листування з громадянами (іншими державами та місцевими органами), розробка та аналіз договорів, додаткових угод; претензійно-позовна (в т.ч. регресна) робота; розробка внутрішніх документів (положення, інструкції, правила).

Навчалась в 1 закладі

Одеський національний університет імені І. І. Мечникова

економіко-правовий / правознавство

Одеса, 2010

Курси, тренінги, сертифікати

Формулы продаж Ивана Фролкова

2020

пятидневный адаптационный период с СК Zelinski Group ®. внедрение скриптов, отработка возражений

тренинг "Техника продаж", "Работа с возражениями" Бюро продаж Андрея Крупкина

2018

Двухдневный тренинг на котором отрабатывали: этапы продаж, выявление сбора анамнеза, отработка возражений.

Євгенія

Головний спеціаліст-юрисконсульт

Одеса

25 000 грн.

36 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому