Працювала в 1 компанії   2 роки 11 місяців

Транспорт та Логістика

Retention manager

ФОП/ outsourcing in USA logistics

Транспорт та Логістика

2 роки 10 місяців

07.2021 - 05.2024

Onboarding for new clients, ensuring a smooth transition and thorough understanding of company services.

Handled customer inquiries via calls and emails with professionalism and efficiency, resolving concerns and enhancing customer satisfaction.

Created and monitored service statistics, identifying areas for improvement and developing strategies to attract new clients and retain current ones.

Kept customers informed about company innovations and updates, fostering strong client relationships and promoting new offerings.

Ключова інформація

-Time Management and Organizational Skills

-Adaptability to Various Software and Tools

-Excellent Communication and Problem-Solving

-Implementation of innovations to improve processes and enhance work performance.

Навчалась в 1 закладі

Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д. Ушинського»

Факультет іноземних мов / переклад з китайської, англійської мови українською

Одеса, 2021

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Особисті якості

-Strong communication and interpersonal skills.

-Extensive experience working under stress.

-Have a strong life stance, punctual.

-Responsible, quick learner, proactive.

-Energetic, with extensive experience in customer service, adhering to high etiquette standards when interacting with people.

-Strong analytical and problem-solving skills, with a keen eye for detail.

-Proven ability to work both independently and as part of a team.

-Adaptable and flexible, able to thrive in dynamic environments.

-Excellent time management and organizational skills.

-Seeking a position where I can best utilize my skills and experience while ensuring further personal and professional growth.

Анастасія

Retention, customer service manager

Одеса

25 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 6 днів тому