Працював в 7 компаніях   12 років 6 місяців

Реклама та PR-послуги, FMCG

Консультант з маркетингу, виконуючи обов'язки CMO

DAMS

Реклама та PR-послуги

2 місяці

04.2024 - 06.2024

  • Аудит поточної маркетингової функції, позиціонування бренду та ціннісної пропозиціїпроекту, розвиток продукту.
  • Визначення бізнесових та маркетингових цілей у стратегії зростання компанії.
  • Розробка дорожньої карти розвитку маркетингової функції: визначення структури,компетенцій, ключових показників ефективності та звітності.
  • Налаштування та впровадження дорожніх карт маркетингових функцій: CRM, партнерськіпрограми та трафік, продуктові та брендові лінійки.

Менеджер з маркетингу у цифрових каналах

BAT Ukraine / British American Tobacco Ukraine

FMCG

1 рік 6 місяців

10.2022 - 04.2024

  • Управління та розвиток власних каналів продажу, включаючи вебсайти, додатки та боти, щопривело до втримання рівню конверсії після обеження маркетингу тютюнових виробів.назаконодавчому рівні.
  • Розвиток та підтримка маркетингової інфраструктури, включаючи сервіси та інтеграції, длязабезпечення безперебійної роботи маркетингових кампаній та аналітики.
  • Розробка та впровадження ефективних каналів залучення нових клієнтів, що дозволилозалучити більше 1.5 млн сесій на каналах продажу у умовах обеження маркетингутютюнових виробів.
  • Забезпечення обізнаності та робота з воронкою продажів продуктів брендів glo та Velo, щопривело до втримання частки ринку glo та збільшення продажів продукції бренду Velo набільше ніж 80%.
  • Розробка та управління ефективними каналами утримання та повернення клієнтів, що знизило відтік клієнтів на 15%.
  • Встановлення та розвиток партнерських відносин з платформами Rozetka, Silpo, Glovo, щозбільшило охоплення активної онлайн аудиторії та продажів на більше ніж 10%.
  • Підтримка високого рівня залученості клієнтів у програмі лояльності, що забезпечилоактивність понад 140K клієнтів.
  • Виконання планів продажів онлайн?каналів у кількості одиниць та фінансових показникахщокварталу.
  • Управління командою з 6 спеціалістів з маркетингу, забезпечення їх професійного розвиткута підвищення ефективності роботи команди.
  • Пошук, укладення контрактів та управління відносинами з зовнішніми партнерами табізнес?консультантами, що покращило співпрацю та розширило мережу контактів компанії.

Маркетинг менеджер корпоративного відділу електронної комерції

IDS Borjomi International

FMCG

11 місяців

08.2021 - 07.2022

  • Розробка та впровадження маркетингових кампаній на міжнародних платформахелектронної комерції (Amazon, Walmart тощо), досягнуто збільшення продажів на 29%.
  • Впровадження та розвиток наскрізного аналітичного інструменту та звітності для власнихбізнес?платформ у країнах дільності.
  • Розробка цифрових маркетингових посібників та інструментів для підвищення ефективностібізнес?команд у країнах діяльності.
  • Розробка та впровадження карт клієнтського досвіду для російського, українського тагрузинського ринків з метою підвищення LTV та NPS бізнесу онлайн комерції.
  • Створення центру обміну досвідом та співпраці ? підтримка та розвиток команди на місцях.

Менджер по роботі з цифровими медіа у корпоративному центрі IDS Borjomi International

IDS Borjomi International

FMCG

3 роки 4 місяці

03.2018 - 07.2021

  • Розробка та впровадження міжнародної дорожньої карти цифрового маркетингу бренду, що призвело до зростання рівня обговорюваності бренду на 43% та збільшення інвестицій у цифрові канали комунікації та збуту.
  • Розробка та впровадження стратегій соціальних медіа для восьми країн.
  • Розробка та управління електронним магазином (загальний обсяг продажів $50K за 1 рік); управління відносинами з партнерами з реалізації та обслуговування.
  • Управління міжнародною закупівлею цифрових медіа, що призвело до економії 10?15% з одночасним підвищенням ефективності медіа.
  • Управління міжнародними цифровими інтегрованими проектами для впровадження інновацій та підвищення атрибутів комунікації бренду.

Менеджер по роботі з цифровими каналами комунікації

Nestle Ukraine LLC / Нестле Україна, ТОВ

FMCG

1 рік

01.2017 - 01.2018

  • Прискорення розвитку цифрових маркетингових можливостей серед команд табізнес?одиниць в Україні, що підвищило загальну ефективність маркетингових ініціатив такількість реалізованих проектів на більше ніж 20%.
  • Лідерство в сфері електронної комерції та розробка стратегії присутності на майданчикахпартнерів, створення онлайн дистрибуції для більш ніж 5 брендів з нуля.
  • Налаштування та розвиток системи массового персоналізованого маркетингу дляспоживачів, що підвищило рівень залученості клієнтів у маркетингові активності.
  • Стратегічна закупівля цифрових медіа та послуг ? проведення тендерів на медіа та послуги,розробка ефективної стратегії закупівель.
  • Стимулювання інвестицій у цифровий маркетинг бізнес?командами, збільшення часткиінвестицій з 2% до 22% від загального маркетингового бюджету.

Спеціаліст по роботі з цифровими каналами комунікації

Nestle Ukraine LLC / Нестле Україна, ТОВ

FMCG

2 роки 3 місяці

09.2014 - 12.2016

  • Розробив та впровадив стратегію закупівлі цифрових послуг, що призвело до підвищення кількості та ефективності проектів у сфері цифрового маркетингу.
  • Розробив та реалізував стратегічну дорожню карту щодо цифрового маркетингу, що забезпечило узгодженість та інтеграцію цифрових ініціатив з комунікацією брендів у інших каналах.
  • Збільшив частку інвестицій у цифрові медіа на 65% та збільшив кількість проектів цифровихкомунікацій на 110%, що значно посилило присутність бренду в цифровому просторі.
  • Підвищив якість планування та виконання цифрових та інтегрованих кампаній, щозабезпечило кращі результати та ROI.
  • Розвинув організаційні можливості в цифровому маркетингу, підвищивши компетенції команди та загальну ефективність.

Старший менеджер по роботі з клієнтами

ADPRO \ ISOBAR DIGITAL AGENCY

Реклама та PR-послуги

2 роки 10 місяців

08.2011 - 06.2014

  • Фінансовий розвиток ключових клієнтів із фінансовим зростанням на 18% у річному обчисленні.
  • Ведення стратегічного планування, підтримка належного рівня якості послуг, розрахунок іповернення залучення інвестицій для клієнтів.
  • Розробка тактичних медіапланів та регулярне управління кампаніями для досягненняоптимальних комунікаційних результатів.
  • Розробка та впровадження інтегрованих крос?медійних кампаній (Digital + TV, OOH, Radio).
  • Розвиток можливостей спеціалізованих команд через тренінги та мотиваційні програми.

Навчався в 1 закладі

Національний авіаційний університет

Захист інформації в комп'ютерних системах та мережах

Київ, 2011

Володіє мовами

Англійська

поглиблений

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Юрій

Head of digital

Київ

Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

3 000 $

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому