Працював в 8 компаніях   14 років 1 місяць

IT, Освіта, IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Реклама та PR-послуги

Засновник, CEO

Profit.Store

IT

2 роки 11 місяців

10.2021 - до теперішнього часу

Спираючись на власний досвід і експертизу, заснував IT-продуктову компанію Profit.Store, яка спеціалізується на розробці та впровадженні аналітичних рішень для бізнесу. Наші продукти допомагають клієнтам ефективно керувати та масштабувати свій бізнес, базуючись на точних даних.

За час роботи нам вдалося успішно впровадити аналітичні системи в більшість відомих галузей бізнесу, підняти ефективність маркетингу в середньому на 25% та з'економити тисячі годин на формування звітів.

  • Став спікером та експертом ТОП-ових digital-конференцій в Україні та за її межами
  • Виступив експертом в проєктах Дія.Бізнес Відважна та Світанок в підготовці стартапів
  • Отримав статус офіційного партнера Pipedrive та Google
  • Розробили 11 сервісів для підвищення ефективності маркетингу
  • Розробили 1135 дашбордів
  • Аналізуємо ефективність процесів по 83 показниках
  • Підвищили ефективність маркетингу клієнтів AVG 25%
  • Зекономили більше 4080 годин наших клієнтів на формування звітності
  • Розробили 52 інтеграції до цифрових систем обліку даних, таких як: рекламні канали, CRM, ERP, LMS, CMS та інші сервіси
  • Зібрав потужну команду маркетингових і ІТ спеціалістів спроможних здійснювати Data-driven трансформації бізнесу.

Основним продуктом компанії - є сервіс автоматизованих воронок з системою наскрізної аналітики, який вміщує в собі:

Чат-боти: автоматизація ланцюжків і передача даних у системи обліку для аналітики комунікації.

CRM: впровадження або покращення наявної системи для збору даних про лідів і клієнтів.

Email: автоматизовані тригерні листи за логікою воронки.

LMS: синхронізація навчальної платформи з воронкою.

Вебінарна кімната: інтеграція для простої авторизації та контролю дій користувачів з фіксацією в CRM.

Платіжна система: інтеграція для обробки платежів і взаємодії з сервісами.

Вебаналітика (сайт): налаштовуємо необхідну вебаналітику та передаємо необхідні івенти важливих етапів воронки в рекламні кабінети для оптимізації рекламних кампаній під якісні показники взаємодії з аудиторією.

Ми також розробили дашборди для відстеження ефективності кожного етапу:

Дашборд керівника: план/факт показники ефективності та загальні результати.

Дашборд трафіку: деталі вартості залучення лідів, клієнтів, повернення інвестицій.

Дашборд воронок: аналіз кожного етапу воронки та шляху клієнта.

Детальніше на сайті - https://profit.store/uk

CMO

Unit School of business

Освіта

7 місяців

11.2020 - 06.2021

1. Розробка маркетингової стратегії

  • Формування і реалізація комплексної маркетингової стратегії, спрямованої на залучення нових клієнтів та утримання існуючих.
  • Визначення цільової аудиторії та розробка стратегії її залучення.

2. Просування бренду

  • Підвищення впізнаваності бренду через digital канали, соціальні медіа, публікації, вебінари, коллаборації та інші засоби.
  • Створення та підтримка позитивного іміджу компанії на ринку бізнес-освіти.

3. Управління рекламними кампаніями

  • Планування, запуск та моніторинг ефективності рекламних кампаній.
  • Вибір каналів просування (онлайн та офлайн) та оптимізація бюджету реклами.

4. Розробка контент-стратегії

  • Створення якісного контенту для сайту, блогів, соціальних медіа, розсилок та інших каналів.
  • Координація роботи з авторами контенту, дизайнерами та копірайтерами.

5. Аналіз ринку та конкурентів

  • Проведення досліджень ринку для визначення нових можливостей та трендів.
  • Аналіз конкурентного середовища для виявлення сильних і слабких сторін конкурентів.

6. Управління командою

  • Керівництво маркетинговою командою, розподіл завдань та контроль їх виконання.
  • Підтримка та розвиток професійних навичок співробітників.

7. Аналіз ефективності

  • Відстеження та аналіз показників ефективності маркетингових кампаній (ROMI, ROAS, CAC, LAC, SQL, MQL, LTV, CTR ect).
  • Регулярна звітність перед керівництвом компанії про результати маркетингової діяльності.

8. Розвиток партнерських відносин

  • Встановлення та підтримка відносин з партнерами, медіа, інфлюенсерами та іншими зацікавленими сторонами.
  • Організація партнерських програм та акцій.

9. Інновації та цифрова трансформація

  • Впровадження нових технологій та інструментів для оптимізації маркетингових процесів.
  • Автоматизація маркетингових кампаній та аналітики.

10. Вебінари та онлайн-події

  • Організація та просування вебінарів, семінарів, тренінгів для підприємців.
  • Залучення експертів та спікерів для проведення освітніх заходів.

CMO / IT Project Manager

Cobit Solutions

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

9 місяців

07.2019 - 04.2020

  • Управління командою

Інтерв'ю з новими членами команди: Проведення співбесід з потенційними кандидатами для формування ефективної команди.

Участь у підборі та затвердженні проектної команди: Залучення до процесу відбору та затвердження кандидатів для роботи над проектом.

Постановка робочого процесу в команді (розробка, тестування, робота з вимогами): Створення структури та керівництво робочими процесами.

Утримання команди в робочому стані, мотивація команди: Забезпечення продуктивності та мотивації команди.

Організація роботи команди навколо потрібного завдання: Координація зусиль команди для досягнення цілей проекту.

Відстеження задоволеності проектом з боку команди: Моніторинг настроїв та задоволеності команди роботою над проектом.

Рішення можливих конфліктних ситуацій всередині команди та у зв'язку замовник-команда: Управління конфліктами та налагодження ефективної комунікації.

  • Управління проектом

Складання плану проекту: Розробка детального плану дій для реалізації проекту.

Проектна документація: Підготовка та ведення всієї необхідної документації для проекту.

Складання термінів: Встановлення реалістичних термінів виконання завдань.

Аналіз можливих ризиків: Виявлення та оцінка потенційних ризиків, які можуть вплинути на проект.

Розбивка проекту на компоненти та розподіл їх виконавцям: Декомпозиція проекту на завдання та розподіл їх між членами команди.

Визначення необхідних ресурсів та робочого середовища, їх розподіл всередині команди: Оцінка потреби в ресурсах та їх ефективний розподіл.

Визначення пріоритетності завдань: Встановлення пріоритетів для виконання завдань.

Відстеження стану проекту, ходу виконання завдань: Регулярний моніторинг прогресу та поточного стану проекту.

Відстеження належної пріоритетності виконання завдань: Забезпечення виконання завдань у встановленій послідовності.

Відстеження завантаження завданнями та прогресу по завданнях кожного розробника: Моніторинг робочого навантаження та прогресу членів команди.

Відстеження термінів виконання завдань: Контроль дотримання встановлених термінів.

  • Робота із замовниками

Спілкування з замовником, управління його очікуваннями:

Взаємодія з замовником для узгодження очікувань та вимог.

Надання замовнику звітності про хід виконання завдань по проєкту: Регулярне інформування замовника про поточний стан проекту.

Презентація замовнику готових рішень, демо-версій, прототипів: Демонстрація результатів роботи для замовника та отримання зворотного зв’язку.

  • Digital-маркетинг та аудит

Проведення digital-маркетингових аудитів: Аналіз ефективності digital-маркетингових стратегій та процесів.

Побудова digital-воронок для клієнтів: Розробка та впровадження воронок продажів для оптимізації клієнтського шляху.

Підбір та надання рекомендацій щодо співпраці з підрядниками: Пошук та оцінка підрядників для реалізації digital-стратегій.

CMO

Перша школа міжнародної торгівлі на Alibaba.com

Освіта

9 місяців

09.2018 - 06.2019

  • Стратегічне та тактичне планування рекламних активностей компанії.
  • Планування бюджету з щомісячним масштабуванням за каналами лідогенерації.
  • Побудова бонусно-мотиваційної програми для in-house спеціалістів (KPI).
  • Підбір підрядників і постановка задач із контролем на кожному етапі виконання.
  • Побудова UTM-матриці та системи аналітики на її базі.
  • Розробка проекту та реалізація наскрізної аналітики на PowerBI, з можливістю оцінки ефективності кожного елемента воронки в розрізі каналу, плейсменту, виконавця, креативу, країни, міста.
  • Побудова еко-системи з CRM GetCourse+Wepster+Site+PowerBI.
  • Побудова автоматизованої воронки в месенджерах (Wepster, Leeloo, ManyChat).
  • Медіа-планування для PR-публікацій на топових ресурсах.
  • Стратегія та тактика в SERM компаніях (репутаційний менеджмент).

Head of the marketing department

SkillUp

Освіта

5 місяців

04.2018 - 09.2018

  • Організація та налаштування бізнес-процесів маркетингового відділу.
  • Контроль маркетингових активностей філіалів на міжнародній арені.
  • Ведення рекламних кампаній за методологією Scrum.
  • Тактичне та стратегічне планування.
  • Контроль рекламних активностей Google Ads, Яндекс.Директ, Facebook Ads, VK Target.SEO-стратегія та контроль процесу органічного зростання.
  • Ведення контент-маркетингу.
  • Організація проведення вебінарів та семінарів.
  • Управління SERM компанії (репутаційний менеджмент).
  • Збільшення мережі інфопартнерів.
  • Публікації у тематичних лідерів думок.
  • Веб-аналітика (розрахунок конверсійних показників, розрахунок ROMI та ROI, наскрізна аналітика Google Data Studio, Roistat), масштабування каналів лідогенерації на основі показників рекламних кампаній.

Head of the marketing department

QALight

Освіта

2 роки 1 місяць

03.2016 - 04.2018

  • Розробка маркетингової стратегії.
  • Організація івентів та рекламний супровід.
  • Контекстна реклама Google Ads, ремаркетинг, медійна реклама.
  • Створення лендингів та рекламних кампаній для них.
  • Робота над SEO та SMO оптимізацією сайту.
  • Роботи з органічного просування сайту (зовнішня оптимізація, мережі партнерів).
  • Робота над збільшенням мережі інфопартнерів для підвищення впізнаваності бренду та залучення цільової аудиторії.
  • Впровадження CRM OneBox у бізнес-процеси компанії, безпосереднє налаштування автоматизації кожного процесу.
  • Налаштування діджитал-воронки.
  • Управління проектами розробки мобільних додатків та розробки веб-додатків за фреймворком Agile Scrum.

Web Developer and internet marketing manager

ArtBTL

Реклама та PR-послуги

3 роки 5 місяців

05.2012 - 10.2015

Digital-маркетинг:

  • PPC (Adwords, Директ, включно з ремаркетингом і ретаргетингом, UTM-мітки, GSP листи щастя).
  • Робота з GTM для зручності підключення та роботи з аналітикою й іншими CDN-ресурсами.
  • Банерна реклама: AdRiver, AdMixer, AdFox та інші.
  • Рекламні майданчики: SEO sprint, Блогун, gogetlinks.SEO, SMO оптимізація та просування.
  • SMM (стратегія та контент-плани для просування в соціальних мережах).
  • Таргетинг у соціальних мережах.
  • Системи розсилок (SMS, Email).

Web розробка:

  • Клієнтські інструменти: HTML+CSS (частіше використовую Bootstrap), Split testing, JS, JQuery, Ajax.
  • Серверні: PHP, MySQL.CMS: Modx, WP, Magento, 1C Bitrix.Framework — Symfony.

Керівник департаменту зовнішньої реклами

PROBTL

Реклама та PR-послуги

3 роки 2 місяці

08.2009 - 10.2012

Керував відділом зовнішньої реклами в рекламному агентстві.

Зовнішня реклама BTL:

  • ліфлетинг,
  • дегустації,
  • адресна та безадресна розсилка,
  • під двірники авто,розклеювання оголошень,
  • дверні ручки,
  • аніматори,
  • прапороносці.

Портфоліо робіт (https://vk.com/albums-28767769)

Ключова інформація

  • Стратегічний маркетинг. Проведення стратегічної сесії для формування довгострокових цілей і стратегій розвитку напрямків діяльності бузнесу. Розробка та реалізація маркетингових стратегій для підвищення впізнаваності бренду, збільшення ринкової частки та залучення нових клієнтів.
  • Діджиталізація бізнесу. Впровадження цифрових технологій для підвищення ефективності та прибутковості компанії.
  • Бізнес-аналітика. Розробка та впровадження систем аналітики для якісного управління даними та прийняття рішень.
  • Автоматизація процесів. Оптимізація процесів за допомогою автоматизації та штучного інтелекту для підвищення продуктивності та зниження витрат.
  • Управління проектами. Планування, реалізація та контроль за проектами, спрямованими на діджиталізацію та автоматизацію бізнес-процесів.

Відкритий для пропозицій де моя комплексна експертиза у маркетингу, автоматизації, цифровій трансформації допоможе бізнесу масштабуватись, зростати та бути більш ефективним.

Навчався в 2 закладах

ДУТ

Факультет Телекомунікацій

Київ, Украина, 2016

ВІТІ

Телекомунікації

Київ, 2016

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Публічна діяльність

Спікер та експерт конференцій на тему:

"Від наскрізної аналітики до доходу: як ефективно використовувати цифрові дані для масштабування та зростання профіту бізнесу."

В таких компаніях:

Дія.Бізнес

SendPulse

Бізнес-Конструктор

Бізнес-спільнота Board, YBC, UDC

Та багато інших чудових івентів, на які запрошували наші партнери: інтегратори, маркетингові агенції, консалтингові компанії.

Водійське посвідчення

A,B,C

Даніїл Олександрович

СМО (Маркетинговий директор) з додатковою експертизою автоматизації та цифровій трансформації

Київ

1 000 $

32 роки

Активно шукає роботу

неповна зайнятість, проектна робота

Оновлено 1 день тому