Працював в 6 компаніях 14 років 7 місяців
Енергетика та Енергоносії, Освіта, Страхування
Регіональний менеджер
ТОВ " Енергум"
Енергетика та Енергоносії
2 роки 6 місяців
05.2022 - до теперішнього часу
ТОВ " Енергум "
В управлінні 4 обласні регіони; до 6 –ти менеджерів.
Завдання та функціонал:
Представленість в регіонах (впізнаваність);Максимальний охват території - залучення крупних клієнтів (відомих, іміджевих);Залучення максимальної кількості клієнтів в регіонах, щомісячне укладання нових договорів;Збалансування портфелю клієнтів в залежності від маржинальності та графіку оплати;Сприяння щодо росту прибутковості (маржинальності ) як по новим клієнтам так і по діючому портфелю;Аналіз лімітів споживання та корегування об’єму споживання по клієнтам, з метою зменшення небалансів (прямих збитків компанії), або часткова компенсація збитків споживачами (клієнтами);Контроль та дисциплінування клієнтів по планових оплатах та/або дебіторській заборгованості;Забезпечення своєчасного надходження коштів згідно умов договору;Зміна статусу клієнта з боржника на активного платника;Планування збільшення прибутку по новим та діючим клієнтам;Винахід та/або обрання стратегії продажів для залучення об’єму клієнтів;Винахід та/або обрання стратегії продажів для залучення клієнтів із збільшеними маржинальними умовами;
Виконання короткострокових та довгострокових планів (1-3-6 місяців):
Виведення споживачів з мінусовою маржинальністю на позитивну, зміна графіков оплати з фактичної на подекадну або передоплату, внесення змін до розрахунку кінцевої ціни з ціллю сприяння зростанню прибутковості компанії;Прогнозування залучення клієнтів з високою маржинальністю, конкретним обсягом споживання та необхідним для компанії графіком оплати;Активна участь у розробці комерційної пропозиції;Прийняття активної участі у розробці мотивації для комерційного департаменту;Проведення переговорів з клієнтами у разі необхідності змін діючих умов договору та/або залучення нових крупних клієнтів;Налагодження та пропонування взаємовідносин по співпраці по партнерській (агентській) програмі.
Щоденний контроль виконання завдань та планів компанії, регіонами (менеджерами), проведення аналізу та корегування дій з метою 100% виконання поставленого завдання :
Ефективного опрацювання бази клієнтів Кількості направлених КП;Кількості нових та повторних дзвінків;Аналізу переговорів менеджерами та корегування дій;Контроль та/або аналіз щотижневих продажів з ціллю прогнозування та прямого впливу на виконання місячного плану продажів регіонами (менеджерами);Щоденний контроль/організація залучення планової та дебіторської заборгованості/платежів; Щомісячний розрахунок та нарахування мотивації по регіонам;Щомісячний звіт по новим договорам (кількість, графіки оплати, об’єм, та фронт маржа);Щомісячний аналіз по збільшенню прибутковості;Активна та пряма участь у розробці мотивації по комерційному департаменту;Проведення співбесід та підбор спеціалістів у команду;Організація та запуск представництв в регіонах;Запуск менеджерів;Підвищення ефективності роботи структурних підрозділів;Вирішення адміністративних питань;Проведення та участь у нарадах;
Виконання задач та завдань, як глобально стратегічних так і щотижневих/місячних;Прогнозування та досягнення річних цілей та планів;Планування та постановка цілей;
Територіальний менеджер
ЕНЕРГУМ, ТОВ
Енергетика та Енергоносії
1 рік
05.2021 - 05.2022
Цілі:
Залучення клієнтів (не побутових споживачів )Обсяг залучення для виходу на самоокупність 1 000 000 млн. кВт.год .Регулярна позитивна динаміка залучення нових клієнтів.Зайняти нішу (позиції) на території та закріпитися Завдання та функціонал:
Пошук клієнтів ( споживачів )Дзвінки за холодними та теплими контактами.Призначення зустріч .Проведення переговорів .Налагодження комунікацій та вихід на ЛПР, ЛВР.Проведення переговорів на рівні ТОП менеджменту .Проведення зустріч як з потенційними , холодними , новими так і діючими клієнтами .Системне залучення та підписання нових договорівПідготовка та підписання договорів із клієнтами Залучення нових споживачів з обсягом до 200 000 тис . Квт.год . ( щомісячно )
Розширення підрозділи та залучення сторонніх фахівців для розвитку сітки продажів та залучення великих обсягів .Контроль та отримання оплати за рахунками та Актами Використання функціоналу СРМ системи Контроль дебіторської заборгованості ( систематичне дисциплінування клієнтів з оплати)У деяких випадках подання на вимкнення .Налагодження комунікацій з ДТЕК Досягнення :
Висока конверсія опрацювання потенційних клієнтів ( ефективні телефонні переговори , проведення та призначення зустріч , вихід на ЛПР, ЛВР та підписання контрактів )Щомісячне підписання договорів з клієнтами від 2-х до 7 договорівЗалучення понад 35 нових клієнтівЗа 7 місяців вихід на самоокупність з обсягом 800 000 тис. Квт.ч і вище .Залучення МКК, СКК та ККК.Підсумки грудень 2021 року - Нагорода від компанії (Сертифікат) як один із найкращих бомбардирів за кількістю укладених контрактів за 7 місяців з нуля.
Менеджер з продажу
Школа Бізнесу Олексія Яновського
Освіта
8 місяців
10.2019 - 06.2020
Робота з холодними клієнтамиВиконання щоденних нормативів щодо залучення клієнтівЩоденний обсяг оброблюваних контактівВиявлення потребФормування потребиРобота із запереченнямиПрезентація програм (продуктів)Виставлення рахунківКонтроль оплатиДо продажу продуктів гарячим клієнтамРобота в СРМ
Директор Центру обслуговування Корпоративних клієнтів
СК "Альфа Страхування"
Страхування
4 роки 10 місяців
01.2014 - 11.2018
СтрахуванняВиконувані завдання (функціонал):•
1. Управління Дирекцією (офісом);• 2. Управління персоналом;• 3. Робота з персоналом (проведення зборів, аналіз методів роботи, аналіз ефективності продажів, контроль та виконання поставлених завдань, можливості збільшення продажів, мотивація персоналу, призначення навчання для покращення навичок та професіоналізму);• 4. Підбір стратегії продажу;• 5. Стратегія збільшення обсягу надходжень платежів;• 6. Планування;• 7. Способи розширення та залучення нових партнерів;• 8. Робота із холодними, теплими, гарячими клієнтами;• 9. Контроль, збереження чинних договорів, збільшення продажів за чинними клієнтами;• 10. Організація ефективного супроводження договорів та забезпечення пролонгації договорів;• 11. Проведення презентацій;• 12. Участь у тендерних закупівлях ;• 13. Просування компанії за обсягом платежів, за рівнем впізнаваності та задоволеності. Мої досягнення :•
Розширення Дирекції (офісу) а) Підбір офісу на більший;б) Підбір та розширення штату (співбесіда, погодження прийому на роботу);в) Організація додаткового управління ДМА (департаменту медичного асистенсу ) у місті Маріуполь;г) Запуск Дирекції (офісу).•
Розширення покриття для обслуговування в місті Маріуполь та передмістя :а) Пошук та залучення Аптечних мереж, ЛПЗ (лікувально-профілактичних установ у т. ч. приватних), для обслуговування застрахованих осіб за договорами ДМС (добровільне медичне страхування);б) Проведення зустрічей та переговорів із завідувачами та керуючими медичних установ (підписання договорів про співпрацю та обслуговування клієнтів компанії);в) Підготовка та організація бізнес-процесу для функціонування ДМА у місті Маріуполь;г) Успішна організація та запуск ДМА.•
Робота в корпоративному сегменті:а) приєднання до компанії ККК (великих корпоративних клієнтів);б) Погодження та укладання контрактів (договорів);в) Впровадження та запуск нових проектів;г) Ведення проектів та договорів, системні комунікації та переговори з керівниками компаній;д) Участь на профспілкових комітетах підприємств;е) Врегулювання спірних та конфліктних ситуацій;ж) Успішний супровід клієнтів. Побудова мережі, розвиток та розширення роздрібних продажів.
Начальник управління з продажу
ТОВ УАСК " АСКА"
Страхування
1 рік 10 місяців
09.2011 - 07.2013
Страхуванняведення переговорів із клієнтами, розширення клієнтської бази, складання звітів, планування.укладання договорів страхування, пошук клієнтів, консультація, робота з програмним забезпеченням «САГА», 1С. Виконання планів продажу.
Юрисконсульт
ТОВ Донецькобленерго
Енергетика та Енергоносії
3 роки 4 місяці
07.2007 - 11.2010
Юридичні послуги
подання інтересів у судах загальної юрисдикції, державної виконавчої служби Міністерства Юстиції України, оформлення позовних заяв, ведення претензійної, позовної роботи, підготовка заяв та передача на виконання до органу державної виконавчої служби.
Ключова інформація
Майстерня керівника
-Ефективний менеджментТравень 2024 рокуРозвиток управлінських компетенцій керівників та посилення лідерського потенціалу, підвищення ефективності роботи структурних підрозділів.
Злітна смуга - фінансове мислення (Київ)рік закінчення 2023Засвоєння практичних навичок коучінгу . Тренінг включав 15 годин теіретичних та практичних навичок.
Успішні продажі (Київ)рік закінчення 2022Теорія, практика + ДЗ Успішні переговори (Київ)рік закінчення 2022Теорія, практика + ДЗ
GOLDCOACH (Київ)рік закінчення 2017GOLDCOACH (Київ) – коучингова компанія з впровадження нових підходів у бізнесах.
2020 -Школа Бізнесу - навчання на курсі за програмою Мислення Мільйонера - Продажі на максимум, управління продажами, переговори, лідерство, досягнення цілей, психологія відносин
Хобі: Читання книг, самореалізація та особистісний розвиток, займаюсь спортом.Опыт управления ТС 14 років . Посвідчення водія категорія В.
Сергій Вікторович
Сергій Вікторович
Регіональний менеджер
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 6 днів тому