Працювала в 6 компаніях   7 років 6 місяців

Медицина та Охорона здоров'я, Послуги для населення - інше, Будівництво, Архітектурні та дизайнерські бюро, Державний сектор

Спеціаліст тендерного відділу

ТОВ І

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 10 місяців

11.2022 - до теперішнього часу

Обробка та аналіз тендерної документації. підготовка тендерної пропозиції учасника щодо участі в відкритих торгах. підготовка шаблонів , документів по кваліфікаційній , технічній частинах , а також підготовка документів щодо відповідності вимогам учасника. взаємодія з юр. відділами для взяття необхідних документів. подача пропозицій та відстеження статусу розкриття пропозиції. формування документів переможця , а також підготовка договору на підписання замовнику

уповноважена особа тендерного відділу

Комунальне підприємство "лубни - водоканал" лубенської міської ради лубенського району полтавської області

Послуги для населення - інше

2 місяці

08.2022 - 10.2022

Складати та затверджувати річний план закупівель. здійснювати вибір процедури закупівлі та проводити їх. забезпечувати рівні умови для всіх учасників , об єктивний та чесний вибір переможця. забезпечувати складання , затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель , визначених законом про публічні закупівлі. забезпечувати оприлюднення інформації та звіту щодо публічних закупівель відповідно до вимог закону про публічні закупівлі. представляти інтереси замовника з питань , пов язаних зі здійсненням закупівель , зокрема під час перевірок і контрольних заходів , розгляду скарг і судових справ. надавати в установлений строк необхідні документи та відповідні пояснення. аналізувати виконання договорів , укладених згідно із законом про публічні закупівлі. - здійснювати моніторинг змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель в україні. - здійснювати інші дії , передбачені законодавством

Фахівець з публічних закупівель

ТОВ ДОНСТРОЙ

Будівництво

7 місяців

01.2022 - 08.2022

Робота з документами , укладання договорів про закупівлю ( роботи або послуги ) відповідно до цивільного кодексу україни з урахуванням особливостей , передбачених законом україни "про публічні закупівлі" здійснювати вибір , моніторинг , пошук тендерної процедури здійснювати моніторинг змін у законодавчому і нормативному забезпеченні функціонування системи публічних закупівель підготовка документів для керівника ( прийом документів та особистих заяв на підпис керівника , оформлення наказів , розпоряджень ) ведення ділового листування підготовка тендерної документації для учать в державних закупівлях prozorro документознавство у сфері державного архітектурно - будівельної інспекції представляти інтереси учасника з питань , пов язаних з участі в процедури закупівлі

Діловод на підприємстві

ФОП БУДЮХІН О.Г.

Будівництво

1 рік 3 місяці

10.2020 - 01.2022

Робота з документами , укладання договорів обрахування обсягів робіт для кошторисної документації на будівництво , реконструкцію , капітальний ремонт об єктів підготовка документів для керівника ( прийом документів та особистих заяв на підпис керівника , оформлення наказів , розпоряджень ) ведення ділового листування , підготовка тендерної документації для учать в державних закупівлях prozorro документознавство у сфері державного архітектурно - будівельної інспекції

Заступник директора

Приватне підприємство "спек - 7"

Архітектурні та дизайнерські бюро

2 роки 6 місяців

12.2017 - 06.2020

Робота з документами прийом , обробка та сортування електронної кореспонденції участь в організації різних масових заходів підготовка документів для керівника ( прийом документів та особистих заяв на підпис керівника , оформлення наказів , розпоряджень ) виконання особистих доручень керівника. ведення ділового листування робота з кореспонденцією прийом , розподіл вхідних/вихідних дзвінків , етичне ділове спілкування та ведення переговорів. виконання доручень керівника та головного бухгалтера ведення електронного документообігу складання договорів по шаблонах облік роботи співробітників облік внутрішніх нормативних документів підприємства профіль , спеціалізацію і особливості структури підприємства. робота з законами , постановами , указами , розпорядженнями , рішеннями та інші нормативно - правовими актами ( документами ) органів державної влади і місцевого самоврядування , які регулюють порядок діяльності підприємства

Архіваріус / діловод

Відділ освіти слов'янської міської ради

Державний сектор

11 місяців

01.2017 - 12.2017

Робота з документами ( діловодство ) розробка зведеної номенклатури справ , упорядкування документів складання опису справ документів постійного та тимчасового зберігання реєстрація документів в архіві приймання на зберігання від відділу документів , систематизація і розміщення справ та їх облік видача архівних копій та документів на вимогу

Навчалась в 4 закладах

Державний вищий навчальний заклад "донбаський державний педагогічний університет"

2024

Слов'янський енергобудівельний технікум

"будівництво та цідильна інженерія"

2024

Державний вищий навчальний заклад "донбаський державний педагогічний університет"

"учитель української мови літератури , зарубіжна література , англійська мова"

2020

Слов'янський коледж національного авіаційного університету

"програміст"

2010

Володіє мовами

Англійська

базовий

Російська

базовий

Українська

поглиблений

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат уповноваженої особи

Лубни, 2022

Додаткова інформація

Сімейний стан

Одружена

Особисті якості

Вмію працювати в команді , маю аналітичний склад ума , легко та охоче вчусь і адаптуюсь до нових умов , цілеспрямована , комунікабельна , пунктуальна , постійно самовдосконалююся , володію вмінням швидко вникнути в суть поставленого завдання і визначити , як краще і доцільніше виконати його , активна життєва позиція , прагнення до професійного та особистого росту. вмію працювати з базовими програмами ms office ( access , excel , power point , word , wordpad ) знання оргтехніки ( факсимільний і копіювальний апарати , сканер , принтер ) грамотна усна і письмова мова знання основ діловодства та документообігу досвід організації зовнішніх і внутрішніх нарад , зустрічей та ведення переговорів досвід підготовки та організація відряджень

Анастасія Романівна

Спеціаліст тендерного відділу

Київ

35 000 грн.

33 роки

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому