Працювала в 2 компаніях 3 роки
Телекомунікації / Зв'язок, Фінансові послуги
Експерт з обслуговування
Інтертелеком
Телекомунікації / Зв'язок
1 рік 5 місяців
01.2020 - 06.2021
Обслуговування клієнтів компанії в магазині, онлайн та в телефонному режимі (надання інформації стосовно послуг, товарів, тарифів; фіксація та вирішення проблемних питань, робота зі зверненнями).
Фахівець з обслуговування
Споживчий Центр, ТОВ
Фінансові послуги
1 рік 5 місяців
12.2017 - 05.2019
Обслуговування клієнтів в офісі та в телефонному режимі (видача мікрокредитів, інформування щодо умов видачі та погашення заборгованості; вирішення спірних питань, робота з заборгованістю, залучення нових клієнтів, консультування стосовно умов надання послуг та способів оплати в телефонному режимі, забезпечення лояльності до компанії)
Виконувала функції керівника відділення (організація роботи співробітників: графіків роботи, дотримання робочої дисципліни, проведення співбесід, навчання нових працівників; забезпечення роботи офісу: матеріально технічне забезпечення, контроль чистоти)
Ключова інформація
Самоорганізація
Комунікабельність
Пунктуальність
Уважність до деталей
Гнучкість
Швидко навчаюся
Навчалась в 1 закладі
Чернівецький торговельно - економічний інститут Київського національного торговельно - економічного університету
Менеджмент та адміністрування
Чернівці, 2013
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Російська
поглиблений
Українська
рідна
Богдана Юріївна
Богдана Юріївна
Менеджер по роботі з клієнтами
Кельменці
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: сезонна / тимчасова робота, віддалена робота
Оновлено 2 місяці тому