Працювала в 2 компаніях   3 роки

Телекомунікації / Зв'язок, Фінансові послуги

Експерт з обслуговування

Інтертелеком

Телекомунікації / Зв'язок

1 рік 5 місяців

01.2020 - 06.2021

Обслуговування клієнтів компанії в магазині, онлайн та в телефонному режимі (надання інформації стосовно послуг, товарів, тарифів; фіксація та вирішення проблемних питань, робота зі зверненнями).

Фахівець з обслуговування

Споживчий Центр, ТОВ

Фінансові послуги

1 рік 5 місяців

12.2017 - 05.2019

Обслуговування клієнтів в офісі та в телефонному режимі (видача мікрокредитів, інформування щодо умов видачі та погашення заборгованості; вирішення спірних питань, робота з заборгованістю, залучення нових клієнтів, консультування стосовно умов надання послуг та способів оплати в телефонному режимі, забезпечення лояльності до компанії)

Виконувала функції керівника відділення (організація роботи співробітників: графіків роботи, дотримання робочої дисципліни, проведення співбесід, навчання нових працівників; забезпечення роботи офісу: матеріально технічне забезпечення, контроль чистоти)

Ключова інформація

Самоорганізація

Комунікабельність

Пунктуальність

Уважність до деталей

Гнучкість

Швидко навчаюся

Навчалась в 1 закладі

Чернівецький торговельно - економічний інститут Київського національного торговельно - економічного університету

Менеджмент та адміністрування

Чернівці, 2013

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Російська

поглиблений

Українська

рідна

Богдана Юріївна

Менеджер по роботі з клієнтами

Кельменці

10 000 грн.

34 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: сезонна / тимчасова робота, віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому