Працював в 4 компаніях 12 років 10 місяців
IT, Промисловість та Виробництво
Level Designer
Farom Studio
IT
1 рік 9 місяців
05.2022 - 02.2024
Розробка локацій для комп'ютерної гри Lost Region.
Створення локацій починаючи з блокаута, далі єтап блокінга та узгодження метрик для розробки 3D об'єктів (асетів), частково єтап грейбокса та видача вихідних данних для відділу 3D.
Використовував рушій Unreal Engine 5 та 3D редактор Blender.
Level Designer
MiroWin
IT
11 місяців
03.2021 - 02.2022
Працював з рушієм Unreal Engine 4.
Розробка локацій рівнів комп'ютерних ігор від єтапу блокаута до заміни грейбоксів на фінальни сети- це вже Level Art.Настройка блюпринтів та освітлення.
Приймав участь в розробці таких комп'ютерних ігор як:
- "Desperate: Vladivostok" для VR
- "Redemption of the Damned" для PC
Інженер-конструктор
ООО «Профі Стайл Компані»
Промисловість та Виробництво
5 місяців
09.2020 - 02.2021
1. Робота з менеджерами компанії стосовно замовлень клієнтів.
2. Розробка технічних вимог під встановлення секціонних воріт, дверей, перевантажувального обладнання власного виробництва та інших компаній по вихідним даним.
3. Розробка 3D моделей перевантажувального обладнання (мобільні рампи, мінідоки, доклевелери, тамбури, підйомні столи).
4. Аналіз конструкції на статичні навантаження через модуль CAE через программу Autodesk Inventor.
5. Підготовка кошторису та випуск документації на виробництво.
Провідний інженер-конструктор
ДП "Південне"
Промисловість та Виробництво
9 років 5 місяців
03.2011 - 08.2020
1. Працював зі спеціалістами в галузі розробки літальних апаратів та їх систем, спеціалістами розробки наземної провірочно-пускової апаратури, спеціалістами аеродинаміки, газодинаміки, теплодинаміки, динаміки старту, балістиками та міцності, що давало розуміти які проблемні питання виникають і шукати шляхи їх вирішування.
2. Основна робота була пов'язана з розробкою різних кузовних, і не тільки, надбудов для грузових автомобілів під спеціальне призначення.
3. За час роботи в КБ "Південне" брав участь як над комерційними проектами так і над проектами державного значення в сфері ВПК.
Обов'язки:
1. Участь у науково-дослідних роботах.
2. Розробка концептів виробів та вимог до ТТХ (включаючи системи та складові частини).
3. Розробка конструктивно-компонувальної схеми виробу, окремих вузлів та деталей, пошук технічних рішень.
4. Ув'язування розміщених систем на виробі (також прокладка кабельної мережі та системи трубопроводів).
5. Підбір готового чи розробка нового технологічного устаткування.
6. Розробка 3D моделі виробу, підготовка та видача вихідних даних для проведення розрахункових робіт.
7. Написання звітних матеріалів в кінці кожного єтапу розробки виробу.
8. Випуск конструкторської документації.
9. Захист виконаної роботи перед Замовником.
10. Виконував роль в.о. начальника групи/сектору/відділу (керував колективом від 4 до 25 осіб залежно від ситуації).
Досягнення:
Два проекти доведено до рівня демонстратора. Для виготовлення демонстраторів випускав альбоми РКД із встановлення обладнання та виготовлення вузлів та деталей виробів. Брав участь у збиранні виробів та їх випробуваннях.
Ключова інформація
Самонавчання
Робота в команді
Управління персоналом
Навчався в 2 закладах
Національний Харківський аерокосмічний університет ім. Н.Є. Жуковського "ХАІ"
Фінанси та Кредит
Харків, 2014
Національний Харківський аерокосмічний університет ім. Н.Є. Жуковського "ХАІ"
Ракетно-космічна техніка/Проектування ракетно-космічних апаратів
Харків, 2011
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
"Гейм-дизайн. Базовий + Просунутий" від Games Academy
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Категорія B та C
Посвідчення старого зразка
Комп'ютерні навички
MS Office, Adobe Photoshop, Autodesk AutoCAD/Inventor, SolidWorks, КОМПАС-3D, БАЗИСБАЗИС-Мебельщик, Unreal Engine, Unity, Blender
Oleksii
Oleksii
Інженер-конструктор (машинобудування)
Дніпро
повна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 місяць тому