Працював в 1 компанії 8 років 10 місяців
Торгівля роздрібна / Retail
Оператор колл центру
Фокстрот
Торгівля роздрібна / Retail
8 років 9 місяців
01.2016 - до теперішнього часу
• Прийом вхідних дзвінків та консультування клієнтів
• Обробка запитів та надання необхідної інформації про продукти чи послуги
• Реєстрація звернень та скарг в системі
• Ведення телефонних переговорів та підтримання високого рівня обслуговування
• Вирішення проблемних питань та конфліктних ситуацій з клієнтами
• Дотримання сценаріїв розмови та корпоративних стандартів
• Підтримка бази даних клієнтів оновленою
• Участь у навчанні та тренінгах для підвищення кваліфікації
• Моніторинг та аналіз ефективності діяльності
• Забезпечення зворотного зв'язку з клієнтами
• Обробка запитів та надання необхідної інформації про продукти чи послуги
• Реєстрація звернень та скарг в системі
• Ведення телефонних переговорів та підтримання високого рівня обслуговування
• Вирішення проблемних питань та конфліктних ситуацій з клієнтами
• Дотримання сценаріїв розмови та корпоративних стандартів
• Підтримка бази даних клієнтів оновленою
• Участь у навчанні та тренінгах для підвищення кваліфікації
• Моніторинг та аналіз ефективності діяльності
• Забезпечення зворотного зв'язку з клієнтами
Ирина
Ирина
Нова пошта
Суми
повна зайнятість
Оновлено 2 місяці тому