Працювала в 1 компанії   26 років 9 місяців

Промисловість та Виробництво

начальник бюро поточних і капітальних ремонтів залізничного цеху

ПРАТ «ІНГЗК»

Промисловість та Виробництво

26 років 8 місяців

01.1998 - до теперішнього часу

ПРАТ «ІНГЗК»: Залізничний цех - начальник ремонтно-технічного бюро, провідний інженер, фахівець з ремонту; Управління відділ поточних і капітальних ремонтів – провідний інженер; Управління відділ обліку рахунків – бухгалтер; Інформаційно-обчислювальний центр - економіст, інженер.

Ключова інформація

Навички: планування, аналіз, контроль виконання бюджетів з технічного обслуговування, поточних ремонтів; відновлення ТМЦ; капітальних ремонтів; капітальних інвестицій, інших витрат тощо.

Планування, план-факторний аналіз, контроль собівартості цеху. Аналіз техніко-економічних показників і створення презентацій для балансових комісій.Контроль списання витрат на відповідність лімітам та видам витрат.

Формування, аналіз, коригування та контроль виконання заявок на послуги та ТМЦ.

План-факторний аналіз відхилень фактичних витрат на ремонти, капітальні інвестиції та інші витрати.

Організація відображення господарських та ремонтних робіт в модулі «Технічне обслуговування та ремонт обладнання» системи SAP ECP та SAP MDP.

Складання відомостей дефектів в програмі АСУ ТО і Р на базі нормативно-довідкової інформації, розробка графіків ремонтів, заходів по оптимізації ремонтів тощо.

Закриття АВР підрядним та господарським способом, контроль відповідності та своєчасності передачі первинних документів в бухгалтерію.

Контроль оприбуткування металобрухту та ТМЦ б/в.

Робота з основними засобами та МНМА (інвентаризація, введення в експлуатацію, списання тощо).

Робота з підрядними організаціями по заключенню договорів, супровід виконання робіт та складання платіжних календарів.

Організація складського обліку ТМЦ, контроль оборотності ТМЦ, видача/отримання довіреностей.

Створення паспортів інвестиційних пропозицій, супровід виконання термінів, розрахунок ризиків.

Впевнений користувач ПК (робота в інформаційних програмах управління підприємством «Галактика», SAP; програмах АСУ ТОіР; ділове листування Outlook, Excel – робота зі зведеними таблицями, ВПР, проміжні підсумки, умовне форматування тощо; створення презентацій в PowerPoint.

Управління персоналом, мотивування, делегування повноважень, інструменти управління, оцінка ефективності, досвід управління підлеглими (більше 10 осіб).

Навчалась в 1 закладі

Криворізький технічний університет

економіка підприємств

Кривий Ріг, 2006

Курси, тренінги, сертифікати

Курс підвищення кваліфікації управлінського персоналу

Кривий Ріг, 2020

управління персоналом, мотивування, делегування повноважень, інструменти управління, оцінка ефективності тощо

Додаткова інформація

Личные качества

Цілеспрямована, уважна, відповідальна, вмію працювати в умовах багатозадачності та терміновості, порядна, комунікабельна.

Олена

специалист по планированию

Дніпро

25 000 грн.

54 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 7 годин тому