Працював в 10 компаніях   17 років 3 місяці

Енергетика та Енергоносії, Фармацевтика, Консалтинг / Аудит, Будівництво, Державний сектор, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Старший аналітик Відділу аналізу та звітності процесів трансформації

НАК НАФТОГАЗ УКРАЇНИ

Енергетика та Енергоносії

4 роки 2 місяці

07.2020 - до теперішнього часу

Підготовка звітності про статус імплементації проектів та ініціатив трансформації Групи Нафтогаз, проведення розрахунків їх техніко-економічних показників, моніторинг та вимірювання рівня досягнення їх цілей та запланованих показників ефективності

Розробка концепції візуалізації, консолідації та/чи декомпозиції даних управлінської звітності для різних рівнів управління, спільного доступу до даних різними зацікавленими підрозділами Групи Нафтогаз.

Підготовка для керівництва Компанії та/або за його дорученням регулярних або разових оглядів, аналітичних матеріалів, презентацій щодо стану виконання трансформаційних проектів та ініціатив Групи Нафтогаз.

Створення та підтримка бази даних показників бізнес-дивізіонів Групи Нафтогаз для визначення поточного стану операційних та виробничих процесів та наступна підтримка баз даних для відстежування динамік розвитку процесів.

Менеджер проектів Відділу стратегічних та управлінських проектів Департаменту проектної діяльності

НАК НАФТОГАЗ УКРАЇНИ

Енергетика та Енергоносії

4 місяці

03.2020 - 07.2020

Менеджер з фінансового контролю Відділу фінансового контролю та аналізу

НАК НАФТОГАЗ УКРАЇНИ

Енергетика та Енергоносії

2 місяці

01.2020 - 03.2020

Старший експерт Відділу аудиту бізнес-процесів підприємств Компанії Служби внутрішнього аудиту

НАК НАФТОГАЗ УКРАЇНИ

Енергетика та Енергоносії

5 місяців

08.2019 - 01.2020

Проведення аудиторських перевірок управлінських / бізнес-процесів Компанії, а також підприємств Групи Нафтогаз;

Внутрішній аудитор Відділу внутрішнього фінансового аудиту

ПрАТ Фармацевтична фірма Дарниця

Фармацевтика

1 рік 8 місяців

12.2017 - 08.2019

Виконання контрольних функцій у ERP SAP (модуль MM / CO) щодо затверджених процедур та стратегій по створенню електронних контрактів, їх деблокування для можливості виконання, деблокування замовлень на закупівлю та заявок на бюджетні асигнування (проведення оплат);

супроводження процесу закупівель товарів, робіт та послуг Службою забезпечення з метою дотримання затвердженого порядку у Компанії;

здійснення економічних розрахунків на підставі історичних даних закупівель Компанії (операції в ERP SAP, дані укладених контрактів) щодо очікуваної вартості предмету закупівель перед проведенням регламентних конкурсних процедур закупівель;

створення аналітичних звітів у текстових, табличних та візуальних формах для представлення керівництву Компанії та членам тендерного комітету для розгляду на відповідних засіданнях під час розкриття пропозицій та вибору постачальників;

категорійний аналіз закупівель з метою оцінки поточного стану ринку, асортиментних потреб Компанії, основних постачальників та нецінових факторів впливу на вибір постачальника;

аналіз техніко-економічних обґрунтувань ініціаторів закупівель щодо обраних безальтернативних постачальників з метою недопущення уникнення проведення конкурсних процедур закупівель;

методологічна допомога фахівцям Служби забезпечення або ініціаторам закупівель під час підготовки до тендерних процедур закупівлі – робота з даними, аналіз попередніх пропозицій учасників, розрахунок обсягів закупівель залежно від потреб виробництва на підставі затвердженого плану;

проведення додаткових переговорів з потенціальними та наявними постачальниками з метою отримання додаткових знижок або покращення нецінових умов поставок;

надання інших консультацій структурних підрозділам та фахівцям Компанії щодо роботи у ERP SAP (дотримання контролів) або фінансових розрахунків з постачальниками;

проведення внутрішніх розслідувань щодо випадків нанесення збитків Компанії заподіяних під час виробництва, внаслідок пошкодження готової продукції, під час забезпечення виробництва сировиною та матеріалами, а також використанні активів;

виявлення сфер потенційних збитків для компанії, сприятливих умов для шахрайства та фінансових зловживань.

Економіст Відділу контролінгу Фінансового департаменту

ТОВ СП Оптіма Фарм Лтд

Фармацевтика

1 рік 3 місяці

09.2016 - 12.2017

Участь у складанні річної фінансової звітності Компанії;

супроводження проведення зовнішнього аудиту фінансової звітності Компанії, підготовка фінансової інформації для аудиторських процедур, взаємодія із представниками аудиторських компаній;

участь у проекті запровадження на підприємстві облікової програми 1 С «Бухгалтерія» 8.3: аналіз облікових даних та підготовка вхідних залишків для внесення до програмного комплексу; аналіз бізнес - процесів Компанії для ix адаптації та перенесення до нової облікової системи; постановка технічних завдань IT-спеціалістам;

тестування функціональності програмного комплексу;

консультування спеціалістів бухгалтерської служби з питань правильності ведення обліку;

запровадження внутрішньої управлінської звітності у програмного комплексі 1 С;

участь у складанні документації з трансфертного ціноутворення та звітів про контрольовані операції;

виконання регламентованих процедур з внутрішнього аудиту бізнес-процесів Компанії.

Аудитор департаменту аудиту підприємств

ТОВ Київська аудиторська група

Консалтинг / Аудит

1 рік 9 місяців

12.2014 - 09.2016

Проведення (самостійно або у складі групи) аудиторських перевірок фінансово-господарськоїдіяльності підприємств;

проведення аудиту/огляду фінансової звітності, виконання погоджених процедур з питань бухгалтерського та податкового обліку;

консультування з питань ведення бухгалтерського обліку, складання фінансової звітності, оподаткування, оптимізації управлінського обліку та інших питань;

підготовка аудиторських звітів та рекомендацій щодо усунення недоліків, виявлених перевіркою;

участь у складанні документації з трансфертного ціноутворення та звітів про контрольовані операції;

виконання регламентованих процедур з внутрішнього аудиту бізнес-процесів Компанії.

Заступник директора

ТОВ ТПК Будівельний Альянс

Будівництво

1 рік 6 місяців

05.2013 - 11.2014

Аналіз i управління можливими ризиками у фінансово-господарській діяльності;

складання внутрішньої управлінської звітності щодо фінансово-економічного стану підприємства;

участь у проведенні службових розслідувань та проведення роботи щодо відшкодування завданих підприємству збитків;

організація ефективної системи контролю за закупівлями товарів, робіт та послуг, запобігання зловживанням у сфері закупівель.

Головний державний фінансовий инспектор, в.о. начальника відділу

Державна фінансова інспекція в Донецькій області

Державний сектор

5 років 1 місяць

04.2008 - 05.2013

Проведення ревізій фінансово — господарської діяльності підприємств, установ та організацій у формі документальних та фактичних перевірок стану ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності;

складання актів та аналітичних довідок про результати проведених ревізій та перевірок;

виявлення причин, які призвели до фінансових порушень та ризиків ix виникнення у подальшому, формування пропозицій та шляхів усунення виявлених фінансових порушень.

Менеджер зі збуту

ТОВ МК Голд Шафт

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

07.2007 - 04.2008

Робота з наявними та пошук нових клієнтів; контроль за складським обліком та наявністю товарних запасів; проведення ринкових досліджень цінової та асортиментної кон’юнктури ринку та інші маркетингові дослідження.

Ключова інформація

досвід проведення ревізій та аудитів фінансово-господарської діяльності підприємств, установ та організацій всіх форм власності (у тому числі неприбуткових організацій);

знання П(С)БО та інших вимог законодавства щодо ведення бухгалтерського та податкового обліку, базові знання МСФЗ та MCA;

знання методів аналізу економічного та фінансового стану підприємства, ризикових ділянок фінансово-господарської діяльності;

базові знання державних будівельних норм та виконавчої документації з будівництва та ремонтів;

вільне володіння пакетом Microsoft Office, просунутий користувач Microsoft Excel (аналіз Big Data Base, побудова Pivot Tables, робота із фільтрами та зрізами Pivot, умовне форматування, побудова інтерактивних графіків і діаграм у вигляді Dashboards, вільне використання математичних, текстових та логічних функцій - INDEX, MATCH, OFFSET, VLOOKUP тощо) та Microsoft PowerPoint,

навички роботи з аналітичними засобами Microsoft Access, Power BI (просунутий рівень), Qlick;володіння програмним комплексом 1 С «Бухгалтерія» версій 7 / 8.2; знання ERP систем JD Edwards та SAP (модулі CO / FI / MM);

вільне володіння українською мовою (високий рівень ділового мовлення/писемної мови),

Навчався в 2 закладах

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»

Правознавство (бакалавр)

Київ, 2024

Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського

Факультет маркетингу, торгівлі та митної справи - спеціальність Маркетинг (магістр)

Донецьк, 2007

Володіє мовами

Англійська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Курси з фінансів, аудиту, бізнес-аналітики та power BI

2023

Додаткові семінари та тренінги з питань бізнес-аналітики, фінансів та внутрішнього аудиту (PwC, CFO Club, Analytical Boutique).

Юрій Федорович

Внутрішній аудитор/фінансовий контролер

Київ

Голосіївський район, Дніпровський район, Печерський район, Шевченківський район

2 500 $

39 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому