Працював в 1 компанії   9 років 2 місяці

Телекомунікації / Зв'язок

Спеціаліст технічної підтримки, оператор call-центру

чп

Телекомунікації / Зв'язок

9 років 1 місяць

01.2013 - 02.2022

- Фахівець служби техпідтримки провайдера,

- Фахівець служби техпідтримки сервісного центру з ремонту та обслуговування електронного обладнання,

- Оператор call-центру відділу продажів інтернет-магазину, сервісного центру, служби техпідтримки провайдера та ін.,

- Менеджер з продажу інтернет-магазинів комп'ютерної, мобільної, електронної, електротехнічної, електроосвітлювальної техніки, побутової апаратури, БАДів, косметичних та гігієнічних товарів,

Додаткова інформація

Досвід роботи

- Фахівець служби техпідтримки провайдера,

- Фахівець служби техпідтримки сервісного центру з ремонту та обслуговування електронного обладнання,

- Оператор call-центру відділу продажів інтернет-магазину, сервісного центру, служби техпідтримки провайдера та ін.,

- Менеджер з продажу інтернет-магазинів комп'ютерної, мобільної, електронної, електротехнічної, електроосвітлювальної техніки, побутової апаратури, БАДів, косметичних та гігієнічних товарів,

- Контент-менеджер інтернет-магазинів комп'ютерної, мобільної, електронної, електротехнічної, електроосвітлювальної техніки, побутової апаратури, БАДів, косметичних та гігієнічних товарів.

- Керівництво підрозділом (до 20 осіб) виробничої компанії (збирання платіжних терміналів / комп'ютерної техніки),

- Керівництво підрозділом (до 20 осіб) завод військово-промислового комплексу,

- Керівництво відділом техпідтримки відділу сервісного обслуговування,

- Відучий інженер-електронік відділу метрології заводу військово-промислового комплексу,

- Інженер-електронік складального виробництва комп'ютерної техніки, платіжних терміналів,

- Сервісний інженер служби сервісного обслуговування POS-терміналів, платіжних терміналів та ін.,

- Сервісний інженер служби сервісного обслуговування, ремонту, складання комп'ютерної техніки,

Професійні навички:

- Керівництво підрозділом, розподіл обов’язків, забезпечення та контроль своєчасного виконання завдань підлеглими, оформлення та проведення необхідної документації у 1С.

- Прийом, внесення, обробка заявок у 1С.

- Розподіл замовлень та обо’язків серед виконавців відділу, підрозділу.

- Забезпечення закупівлі, розподілу та обліку комплектуючих, необхідних задля виконання технічного обслуговування об’єктів, що обслуговуються.

- Облік витрат та надходжень сплати за виконані роботи у 1С.

- Комунікація з клієнтами компанії усіма доступними засобами зв’язку.

- Забезпечення виробництва, ремонту та сервісного обслуговування електронної техніки.

- Збірка, налаштування, діагностування, апартно-вузловий ремонт пк, ноутбуків.

- Прошивка, встановлення, налаштування, обслуговування POS-терміналів.

- Прошивка, встановлення, налаштування, обслуговування мобильніх пристроїв (смартфони, планшети, модеми та інш.).

- Формування накладних задля закупівлі комплектуючих, витратних матеріалів.

- Обробка, проведення необхідного документообігу в 1С.

- Обробка замовлень з сайтів, соцмереж, CRM.

- Формування накладних у 1С згідно замовлень та актів виконаних робіт.- Формування ТТН у особистих кабінетах перевізників для відправки замовлень службами доставки.

- Контент-менеджмент інтернет-магазинів на маркетплейсах.

- Робота з білінговими системами,

- Робота з bitrix24,- Робота з gincore,

- Володіння ОС сімейства Windows на рівні адміністратора,

- Робота з пакетом програм MS Office (Word, Excel, Access),

- Володіння пакетом програм обробки документів, зображень різного формату.

Особисті якості:

- Комунікабельність,

- Аналітичний склад розуму,

- Висока швидкість самонавчання,

- Лаконічність у спілкуванні та службовому листуванні,

- Старанність,

- Принциповість,

- Без шкідливих звичок.

Александр

Спеціаліст технічної підтримки, оператор call-центру, робота у офісі

Харків

15 000 грн.

49 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Оновлено 2 години тому