Працював в 3 компаніях   6 років 11 місяців

Архітектурні та дизайнерські бюро, IT

3D Artist

Freelance

Архітектурні та дизайнерські бюро

6 років 10 місяців

01.2018 - до теперішнього часу

Моделювання та текстурування ігрових ассетів Налаштування світла та рендерінг Vray або Corona Створення моделей меблів різної складності для архітектурної візуалізації та відео ігр Створення моделей одягу у CLO3D

3D Artist/Environment Artist

Paga Games

IT

1 рік 9 місяців

01.2022 - 10.2023

Моделювання 3D-активів для середовища та реквізиту на основі концепт-арт. Ліплення в Zbrush. Створення текстур у Substance Painter. Складання ігрового рівня в Unity на основі блокування та концепцій.

3d artist

Robin Games

IT

1 рік 6 місяців

08.2020 - 02.2022

Моделювання та текстурування ігрових ассетів. Налаштування та інтеграція у ігровий двигун Unity integration

Ключова інформація

ТЕХНІЧНІ НАВИЧКИ моделювання у 3D Max та Blender, текстурування Substance Painter, Photoshop, ArchiCAD, Zbrush, utocad CLO, 3d Marvelous Designer, Unity, Unreal Engine
Junior Python Developer(прохожу навчання у Beetroot Academia) Маю навички роботи з Git та GitHub, знаю основи Python, знаю принципи та патерни ООП Python, маю досвід роботи з SQL-запитами та реляційними базами даних, знаю особливості HTTP протоколу, маю досвід написання unitта integration-тестів, маю досвід в написанні та використанні REST APIs, маю досвід створення Telegram Bo

Навчався в 1 закладі

ПНТУ ім. Ю. Кондратюка

будівельний

Полтава, 2009

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Додаткова інформація

Особисті якості

Урівноважений, організований, відповідальний, комунікабельний, пунктуальний, стресостійкий, швидко навчаюсь.

Комп'ютерні навички

  • Збірка та налаштування компьютерів
  • Розробка та текстурування ігрових ассетів
  • Створення художніх ассетів
  • Створення навколишнього середовища удвигунах Unity та Unreal Engine

Олександр

3d artist, Trainee/Junior Python Developer

Полтава

38 років

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому