Працював в 3 компаніях 6 років 11 місяців
Архітектурні та дизайнерські бюро, IT
3D Artist
Freelance
Архітектурні та дизайнерські бюро
6 років 10 місяців
01.2018 - до теперішнього часу
Моделювання та текстурування ігрових ассетів Налаштування світла та рендерінг Vray або Corona Створення моделей меблів різної складності для архітектурної візуалізації та відео ігр Створення моделей одягу у CLO3D
3D Artist/Environment Artist
Paga Games
IT
1 рік 9 місяців
01.2022 - 10.2023
Моделювання 3D-активів для середовища та реквізиту на основі концепт-арт. Ліплення в Zbrush. Створення текстур у Substance Painter. Складання ігрового рівня в Unity на основі блокування та концепцій.
3d artist
Robin Games
IT
1 рік 6 місяців
08.2020 - 02.2022
Моделювання та текстурування ігрових ассетів. Налаштування та інтеграція у ігровий двигун Unity integration
Ключова інформація
ТЕХНІЧНІ НАВИЧКИ моделювання у 3D Max та Blender, текстурування Substance Painter, Photoshop, ArchiCAD, Zbrush, utocad CLO, 3d Marvelous Designer, Unity, Unreal Engine
Junior Python Developer(прохожу навчання у Beetroot Academia) Маю навички роботи з Git та GitHub, знаю основи Python, знаю принципи та патерни ООП Python, маю досвід роботи з SQL-запитами та реляційними базами даних, знаю особливості HTTP протоколу, маю досвід написання unitта integration-тестів, маю досвід в написанні та використанні REST APIs, маю досвід створення Telegram Bo
Навчався в 1 закладі
ПНТУ ім. Ю. Кондратюка
будівельний
Полтава, 2009
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Додаткова інформація
Особисті якості
Урівноважений, організований, відповідальний, комунікабельний, пунктуальний, стресостійкий, швидко навчаюсь.
Комп'ютерні навички
- Збірка та налаштування компьютерів
- Розробка та текстурування ігрових ассетів
- Створення художніх ассетів
- Створення навколишнього середовища удвигунах Unity та Unreal Engine
Олександр
Олександр
3d artist, Trainee/Junior Python Developer
Полтава
повна зайнятість
Оновлено 2 місяці тому