Працювала в 1 компанії 10 місяців
Медіа / ЗМІ
Журналіст
"Медіамайстерня"
Медіа / ЗМІ
9 місяців
08.2023 - 05.2024
Моїми обов?язками було;
Відвідувати різні заходи, фотографувати/брати інтервью, і за короткий термін писати про це замітку, репортаж, звіт або фельетон.
Ключова інформація
- Пунктуальність.
- Грамотна письмова мова (українська, англійська).
- Відповідальне відношення до виконання поставлених завдань.
- Знання української мови.
- Культура спілкування.
- Cвоєчасна звітність.
- Комунікативні навички
- Комунікації з громадськістю
- Робота з контентом
Навчалась в 1 закладі
Приватний вищий навчальний заклад "Міжнародний класичний університет імені Пилипа Орлика"
Миколаїв, 2026
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
поглиблений
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
"Як медійнику досягти психологічної стійкості?"
Участь у циклі вебінарів дозволила мені здобути такі навички:
1. Розвиток емоційної стійкості: Я навчились краще управляти своїми емоціями, особливо в стресових ситуаціях, що допомагає зберігати спокій та концентрацію під час роботи.
2. Підвищення самоусвідомлення: Участь у вебінарах сприяла кращому розумінню власних емоцій, потреб та меж, що допомагає більш ефективно планувати свою роботу та особисте життя.
3. Стратегії взаємодії з оточуючими: Я здобула навички ефективного спілкування та співпраці з колегами, що важливо для створення здорового робочого середовища.
4. Кризове управління: Вебінари надали знання та інструменти для ефективного управління кризовими ситуаціями, що є особливо важливим для медійників, які часто стикаються з непередбачуваними обставинами.
7. Захист від інформаційного стресу: Я навчилась розпізнавати та мінімізувати вплив негативної інформації, зберігаючи свій психологічний добробут.
"Правда та фейк як упізнати кожного"
Взявши участь у вебінарі "Правда та фейк як упізнати кожного", я здобула такі важливі навички:
1. Аналіз інформації: навчилась критично аналізувати інформацію, що допомагає відрізняти правду від фейків.
2. Фактчекінг: Отримала знання та інструменти для перевірки фактів та джерел інформації.
3. Медіаграмотність: Розвинула навички медіаграмотності, що дозволяють розуміти, як створюється контент, та які його можливі маніпуляції.
4. Розпізнавання маніпуляцій: Зобула вміння виявляти маніпулятивні техніки та приховані мотиви в повідомленнях.
5. Ефективна комунікація: Я навчилась ефективно спілкуватися, обґрунтовуючи свою точку зору на основі перевірених фактів.
6. Розвиток критичного мислення: Підвищила рівень свого критичного мислення, що допомагає робити об'єктивні висновки на основі аналізу різних джерел інформації.
Ці навички допоможуть краще орієнтуватися в інформаційному просторі та робити обґрунтовані висновки.
ЧИМ ВІДРІЗНЯЄТЬСЯ ФАХОВА СТАТТЯ КАТЕГОРІЇ "Б" ВІД НАУКОВОЇ СТАТТІ SCOPUS / WEB OF SCIENSE
1. Розуміння вимог до фахових статей категорії "Б": - Ознайомлення з основними критеріями та вимогами до написання та публікації фахових статей у категорії "Б" українських наукових видань. 2. Знання про Scopus та Web of Science: - Розуміння структури та критеріїв, які використовуються для оцінки наукових статей у базах даних Scopus та Web of Science. 3. Аналіз відмінностей між фаховими та науковими статтями. 4. Практичні навички написання статей: - Отримання порад та рекомендацій щодо ефективного написання, структурування та подання статей для публікації як у національних, так і міжнародних виданнях. 5. Навички академічного спілкування: - Розуміння важливості правильного оформлення цитувань та посилань у наукових статтях.Участь у вебінарі допомогла значно підвищити кваліфікацію у сфері написання та публікації наукових та фахових статей, що є важливим кроком для успішної кар'єри.
Додаткова інформація
Свій розділ
інтервью з Олександром Яремою
https://www.youtube.com/watch?v=-hxcJFcB7JU
Ульяна
Ульяна
Журналіст
Львів
Готовий переїхати: Київ
Активно шукає роботу
неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота, позмінна робота
Оновлено 1 день тому