Працювала в 3 компаніях   10 років 6 місяців

IT, Банки

Исполнительный директор

Rebail-capital

IT

9 років 1 місяць

06.2015 - 07.2024

  • Запуск роботи компанії з 0;
  • Розробка та впровадження бізнес-процесів, вибудовування та вдосконалення;
  • Відкриття нових бізнес напрямків;
  • Реєстрація торгових марок;
  • Координація роботи відділів (юридичний, фінансовий, адміністративний, маркетинговий, продажі, інформаційної безпеки, роботи з клієнтами, фінансового моніторингу), вирішення (подолання) конфліктних ситуацій;
  • Формування і управління командами;
  • Розробка, впровадження та забезпечення виконання стратегії безпеки компанії (фінансової, економічної, правової, інформаційної, цифрової, інтелектуальної тощо);
  • Розробка та впровадження бюджетування;
  • Вживання заходів для покращення фінансових показників діяльності компанії;
  • Співпраця від імені компанії з акціонерами, органами державної влади, перевіряючими та контролюючими органами;
  • Організація та управління щоденною діяльністю компанії, координація роботи функціональних підрозділів;
  • Контроль фінансових потоків бізнес напрямків;
  • Постановка стратегічних та тактичних задач керівникам профільних підрозділів, контроль дотримання ними стратегії діяльності та розвитку
  • Контроль виконання функціональними підрозділами поставлених задач через співпрацю з керівниками;
  • Контроль кадрових рішень на рівні вищого та середнього менеджменту.
  • Розподіл ресурсів відповідно до пріоритетів діяльності компанії
  • Ведення переговорів із замовниками, підрядниками, партнерами;
  • Вирішення поточних організаційних завдань, документообіг у компанії тощо

Личный ассистент

Rebail-capital

IT

1 рік

06.2015 - 06.2016

  • Аналітика фінансових витрат власника;
  • Планування та координування робочого та особистого графіка власника;
  • Організація та проведення особистих заходів сім'ї та власника;
  • Організація особистих та ділових поїздок сім'ї та власника;
  • Підбір персоналу для сім'ї власника (домашніх робітниць, нянь, водіїв,репетиторів);
  • Пошук нерухомості в Україні та за її межами для сім'ї та власника;
  • Організація та супроводження страхування життя, здоров'я,нерухомості, власника та сім'ї;
  • Оформлення віз для власника та сім'ї;
  • Спілкування, листування, підписання документів від імені власника з усіма банками, контролюючими органами згідно генеральної довіреності та виконання представницьких функцій

Личный ассистент

Forward Bank

Банки

1 рік 3 місяці

12.2013 - 03.2015

  • Планування та координування робочого графіка керівника;
  • Обробка та розподіл усієї інформації, що надходить, ведення ділового листування, оперативна передача документів;
  • Участь у вирішенні організаційних питань;
  • Виконання представницьких функцій щодо взаємодії з внутрішніми та зовнішніми контрагентами;
  • Організація ділових поїздок, робота з посольствами;
  • Контроль за виконанням розпоряджень керівника;
  • Підготовка та організація проведення ділових зустрічей, переговорів, нарад;
  • Здійснення взаємозв'язку з представниками компаній;
  • Прийом та розподіл телефонних дзвінків;
  • Постановка завдань керівникам підрозділів, контроль за їх виконанням;
  • Збір інформаційних матеріалів керівника;
  • Виконання доручень та завдань керівника;
  • Оформлення фінансової звітності керівника;
  • Пошук, закупівля матеріальних цінностей;

Ключова інформація

Маю 8 років досвіду роботи в ролі виконавчого директора.

Експертиза: аналіз ринків, формування плану розвитку на них, створення компаній і запуск бізнес напрямків, реєстрація торгових марок, формування і управління командами, організація та контроль інформаційної безпеки компанії.

Координація роботи відділів: кадрів, бухгалтерії, маркетингу, юридичного, фінансового моніторингу, адміністративного, інформаційної безпеки.

Маю стратегічне та критичне мислення, аналітичний підхід, навички роботи з великими об'ємами даних та нестандартний підхід до розв'язання задач.

Якісно проводжу переговори на різних рівнях та вибудовую взаємовигідні відносини з клієнтами та партнерами.В своїй роботі націлена на результат та постійний розвиток.

Сьогодні розглядаю для себе нові можливості в якості керівника напрямку або компанії.

Навчалась в 3 закладах

Государственное высшее учебное заведение "Киевский национальный экономический университет имени Вадима Гетьмана"

Финансы, банковское дело и страхование

Киев, 2021

Национальный университет физического воспитания и спорта Украины

Менеджмент/маркетинг в спорте

Киев, 2012

Национальный университет физического воспитания и спорта Украины

Олимпийский профессиональный спорт

Киев, 2011

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Свой раздел

Додаткове навчання-

  • Організація та побудова продажів;
  • Аналіз психологічного портрета клієнта;
  • Менеджмент. Мистецтво управлінських рішень (KMBS)
  • Стратегічний маркетинг для топів (KMBS)
  • Алгоритм дій та правила поведінки до, під час та після обшуку на підприємстві

Катерина

Исполнительный директор

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

34 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: гібридна

Оновлено 2 тижні тому