Працювала в 6 компаніях   9 років 9 місяців

Автомобільна промисловість та Автобізнес, Енергетика та Енергоносії, Державний сектор, АПК (Агропромисловий комплекс)

Менеджер по роботі з клієнтами

Mercedes-Benz

Автомобільна промисловість та Автобізнес

1 рік

03.2023 - 03.2024

Консультування клієнтів;Презентація та продаж додаткового обладнання, аксесуарів та послуг;Документальне оформлення продажу та обслуговування автомобілів;Супровід клієнтів після обслуговування,продажу автомобілів у місті Познань, Польща.

Менеджер по роботі з клієнтами

ПІВДЕНЬ ЕНЕРГО ЗБУТ, ТОВ

Енергетика та Енергоносії

3 місяці

12.2021 - 03.2022

Робота з контрагентами і постачальниками електроенергії і газу.

Адміністратор даних

ДП "Національні інформаційні системи", Миколаїв

Державний сектор

1 рік

11.2020 - 11.2021

Супровід Єдиних та Державних реєстрів, що належать до сфери діяльності Міністерства Юстиції України,внесення інформації до баз даних,надання консультацій щодо порядку роботи в Державних реєстрах.

Діловод

Управління Держгеокадастру у Миколаївській області, Миколаїв

Державний сектор

2 роки 11 місяців

12.2017 - 11.2020

Ведення документообігу організації, підготовка звітів, ведення роботи у програмі "Док Проф", 1С 8.0.

Діловод

Компанія "Система"

АПК (Агропромисловий комплекс)

7 місяців

04.2017 - 11.2017

Документальний супровід угод з продажу та закупівлі зернових та бобових культур;

Переклад контрактів англійською мовоюВедення електронного документообігу;

Робота в 1 С "8",програма електронного документообігу "Тезіс";Організація роботи офісу "з нуля" - оренда, організація підключення телекомунікацій, закупівля оргтехніки, проведення співбесід із кандидатами;

Діловод сектору документаційного забезпечення та звернень громадян

Державна інспекція сільського господарства в Миколаївській області, Миколаїв (Державні організації)

Державний сектор

3 роки 7 місяців

05.2013 - 12.2016

- ведення відділу звернень громадян;

- Реєстрація та облік документів, передача їх на розгляд керівнику та структурним підрозділам;

- формування документів згідно з номенклатурою, їх зберігання;контроль за своєчасним розглядом, за дотриманням правил оформлення документів;

- організація та участь в апаратних нарадах, колегіях;

взаємодія із пресою;

- координування відряджень (оформлення посвідчень про відрядження, заповнення авансових звітів, бронювання готелів, квитків);

- заходи, пов'язані з ліквідацією підприємства (передача справ до архіву, участь в інвентаризації, складання актів, протоколів).

Ключова інформація

Здатна чітко і ввічливо спілкуватись з колегами та клієнтами. Легко знаходжу спільну мову з людьми різного віку і професій.

Вмію керувати часом, розподіляти завдання та розставляти пріорітети при виконанні роботи.

Здатна аналізувати інформацію і приймати рішення.

Вмію працювати з офісними програмами (Word, Excel, PowerPoint), zoom, google календар, пошта, google таблиці,

програмами документообігу АСКОД, МЕДок), та електронною поштою. Вмію працювати в державних реєстрах.

Здатна виконувати обов'язки точно і в строк, дотримуючись внутрішніх вимог.

Здатна обробляти і зберігати конфеденційну інформацію компанії.

Здатна працювати в команді, співпрацювати з колегами і керівництвом. Готова вдосконалювати свої навички і отримувати нові знання.

Навчалась в 1 закладі

МДУ ім В.О. Сухомлинського

Української філології та журналістики, вчитель укр. мови. та літератури та англ. яз. та зарубіжної літератури

Миколаїв, 2007

Володіє мовами

Англійська

середній

Польська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Додаткова інформація

Захоплення та інтереси

Веду активний спосіб життя. Люблю біг- беру участь у марафонах, регулярно тренуюся.

Люблю велоспорт, танці( сальса, бачата).

Особливе захоплення- театр.

Ольга Вікторівна

Діловод

Миколаїв

14 000 грн.

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 3 години тому