Працював в 3 компаніях 3 роки 6 місяців
Банки, Освіта
Фахівець з обслуговування клієнтів
Sense Bank
Банки
2 роки 1 місяць
10.2022 - до теперішнього часу
Надання комплексних послуг обслуговування клієнтів банку, включаючи технічну підтримку, залученні потенційних клієнтів, а також участь у вирішенні та усуненні складних питань т.інше.
Маю досвід робити як Аналітика даних, а саме:
Під час роботи на цій посаді, брав участь в роботі з аналітикою даних і формуванні звітів, презентацій (в рамках управління) для покращення взаємодії голосового помічника (Алла) з клієнтами.
Досвід продажу: Працював з обробкою заявок на оформлення ко-бренд карток (гарячі заявки, доведення) p середньою ефективністю продаж ~85%
Маю досвід роботи як Project Manager, а саме:
Працював над покращенням показника First Response Time (FRT) для 3 напрямків (Лінія, Чат, Відеочат) та 2 майданчиків (Чернігів, Дніпро) в рамках проєкту.
Є досвід роботи безпосередньо з вищим керівництвом банку, участь в налагодженні процесів для покращення показника FRT, виявлення та усунення основних причин тривалого розв'язування питання клієнтів (час для банку, час для клієнта).
Вдалось досягти покращення показника на 17%.
Є досвід в проведенні майстер-класів (тренінгів), зокрема в проведенні майстер-класів для 3 напрямків (Лінія, Чат, Відеочат) та 2 майданчиків (Чернігів, Дніпро) стосовно показника FRT та показника FCR.
Кількість осіб, присутніх на тренінгах 30-45, залежно від напряму та майданчику.
Досягнення: Найкращий новачок року (КЦ)
Викладач програмування
Logika, мiжнародна школа програмування для дiтей
Освіта
1 рік 4 місяці
12.2021 - 04.2023
Здійснення дистанційних та офлайн уроків для дітей віком від 6 до 17 років (до 12 учнів в групі) з комп'ютерної грамотності, візуального програмування, Scratch, а також мов програмування Python та C#.
Проведення майстер-класів, відкритих уроків та презентацій, як дистанційно, так офлайн.
Надання зворотного зв'язку та підтримки у виконанні домашніх завдань для учнів і їх батьків.
Організація презентацій для батьків.
Проведення випускних заходів.
Спеціаліст вхідної лінії НОЦ А-Банку
Акцент Банк (ABank)
Банки
6 місяців
06.2021 - 12.2021
Надання комплексних послуг обслуговування клієнтів банку, включаючи технічну підтримку, залученні потенційних клієнтів, а також участь у вирішенні та усуненні складний питань.
Досягнення: Кращій співробітник місяця на думку клієнтів (двічі)
Ключова інформація
MS Office, Цифрова грамотність, Уважність, Проведення зустрічей в Zoom, Лідерство, Проведення презентацій, Продаж, Знання банківських програм, Банківська справа, Управління персоналом, Ведення переговорів, Уміння аналізувати, Стратегічне планування, Висока працездатність, Управлінські навички, MS Excel, Python, SQL, MySQL, MS Power BI, UML, Робота з базою даних, Стресостійкість, Написання ТЗ, Аналітичне мислення, Аналіз даних, Знання принципів ООП, Адміністрування Windows Server, MS Visual Studio, Agile, Scrum, Jira
Навчався в 1 закладі
Класичний приватний університет
Інженерія програмного забезпечення
Желтые Воды, 2024
Володіє мовами
Англійська
середній
Технічний - В1 (на рівні читання документації)
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Вокршоп Модель Лідерських Компетенцій (МЛК) рівня "Керівник" від Sense Bank
Курс Project Management від SenseBank (проєкт "Dosvid")
Курс Data Analytics (Power BI and Oracle)
Сертифікат ICDL Ukraine
Офіційний тест від "Дія"
Додаткова інформація
Особисті якості
Дамір
Дамір
Support, Customer manager
Жовті Води
Готовий переїхати: Київ, Дніпро, Чернігів, Кривий Ріг
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота, в офісі/на місці
Оновлено 2 місяці тому