Працювала в 3 компаніях 17 років
АПК (Агропромисловий комплекс), FMCG, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Керівник відділу закупівель
ALFA Smart Agro
АПК (Агропромисловий комплекс)
6 років 6 місяців
02.2018 - 08.2024
моніторинг ринку китайських пестицидів: ціни, тенденції розвитку, новини;
- формування плану закупівель та постачання на підставі плану продажів в розрізі готової продукції, сировини та строків постачання;
- подача плану оплат на митницю;
- комунікація з постачальниками, підтвердження замовлень, укладання контрактів;
- розрахунок собівартості готової продукції та сировини;
- обрання оптимальных маршрутів поставки;
- контроль поставки та відстеження рухів товарів;
- контроль наявності документації для митного очищення та транспортування;
- надання додаткової документації для підтвердження миної вартості;
- ведення плану/факту оплат постачальниками;
- формування заявок на проведення оплат постачальниками товарів та додаткових послуг;
- введення даних по замовленням в систему 1с;
- постійний пошук альтернативных постачальників;
- контроль процесу надходження зразків для затвердження постачальників;
- робота з рекламаціями, компенсацією в разі понесених витрат;
- контроль зед обслуговування експортних операцій;
- участь в стратегічних сесіях компанії для складання плану розвитку та стратегії на наступний сезон;
- участь у міжнародних виставках (Китай, Індія, Дубаї
- формування плану закупівель та постачання на підставі плану продажів в розрізі готової продукції, сировини та строків постачання;
- подача плану оплат на митницю;
- комунікація з постачальниками, підтвердження замовлень, укладання контрактів;
- розрахунок собівартості готової продукції та сировини;
- обрання оптимальных маршрутів поставки;
- контроль поставки та відстеження рухів товарів;
- контроль наявності документації для митного очищення та транспортування;
- надання додаткової документації для підтвердження миної вартості;
- ведення плану/факту оплат постачальниками;
- формування заявок на проведення оплат постачальниками товарів та додаткових послуг;
- введення даних по замовленням в систему 1с;
- постійний пошук альтернативных постачальників;
- контроль процесу надходження зразків для затвердження постачальників;
- робота з рекламаціями, компенсацією в разі понесених витрат;
- контроль зед обслуговування експортних операцій;
- участь в стратегічних сесіях компанії для складання плану розвитку та стратегії на наступний сезон;
- участь у міжнародних виставках (Китай, Індія, Дубаї
Керівник відділу ЗЕД
Upeco
FMCG
6 років 7 місяців
12.2010 - 07.2017
розробка методології для розрахунку собівартості,
- ведення взаєморозрахунків з постачальниками; - планування оплат на митницю;
- операційна робота для забезпечення своєчасності відвантаження продукції- імпорт;
- обробка замовлення, пошук транспорту, підготовка супроводжувальної документації;
- контроль відповідності якості та кількості, внесення даних в систему Axapta;
- документальний супровід експортних замовлень, взаємодія з митним брокером;
- підготовка документів для митного очищення, робота з митними складами;
- розрахунок витрат на транспортування, митні платежі, план оплат на митницю;
- розрахунок собівартості (партійно, щомісячно, щорічно)
- ведення графіку відвантаження товарів від постачальників, рух товару зв маршрутом;
- участь в інвентаризації;
- проект по перенесенню виробництва з РФ на територію України (3 SKU).
- ведення взаєморозрахунків з постачальниками; - планування оплат на митницю;
- операційна робота для забезпечення своєчасності відвантаження продукції- імпорт;
- обробка замовлення, пошук транспорту, підготовка супроводжувальної документації;
- контроль відповідності якості та кількості, внесення даних в систему Axapta;
- документальний супровід експортних замовлень, взаємодія з митним брокером;
- підготовка документів для митного очищення, робота з митними складами;
- розрахунок витрат на транспортування, митні платежі, план оплат на митницю;
- розрахунок собівартості (партійно, щомісячно, щорічно)
- ведення графіку відвантаження товарів від постачальників, рух товару зв маршрутом;
- участь в інвентаризації;
- проект по перенесенню виробництва з РФ на територію України (3 SKU).
Аналітик закупівель
Лан Україна
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 8 місяців
03.2007 - 11.2010
- ведення статистики продажів та залишків, пронозквання продажів на 2-4тижні;
- формування замовлень для підтримки оптимального стоку та забезпечення продажів;
- прогнозування графіку сезонності, аналіз попиту;
- взаємодія з постачальниками, укладання контрактів з експедиційними компаніями, пошук, замовлення транспорту для перевезення;
- документальне супроводження імпорту товару з Європи;
- робота з митними брокерами,
- внесення даних по замовленню в систему SAP;
- розрахунок та виставлення аретензій постачальнику (quality/ quantity claim);
- ведення план/факту оплат;
- розрахунок митних платежів;
- звірка взаєморозрахунків з постачальнаками;
- надання даних про залишки, продажі товарів;
- розрахунок та введкння в систему партійної собівартості товарів;
- щотижневий звіт керівнику щодо запасів продукції, АВС/XYZ аналіз;
- ведення взаєморозрахунків з маркетингових акцій (виставлення рахунків, контроль проведення оплат);
- участь в інвентвризації скалдсбких залишків;
- участь в зварлвадженні WMS-системи;
- формування замовлень для підтримки оптимального стоку та забезпечення продажів;
- прогнозування графіку сезонності, аналіз попиту;
- взаємодія з постачальниками, укладання контрактів з експедиційними компаніями, пошук, замовлення транспорту для перевезення;
- документальне супроводження імпорту товару з Європи;
- робота з митними брокерами,
- внесення даних по замовленню в систему SAP;
- розрахунок та виставлення аретензій постачальнику (quality/ quantity claim);
- ведення план/факту оплат;
- розрахунок митних платежів;
- звірка взаєморозрахунків з постачальнаками;
- надання даних про залишки, продажі товарів;
- розрахунок та введкння в систему партійної собівартості товарів;
- щотижневий звіт керівнику щодо запасів продукції, АВС/XYZ аналіз;
- ведення взаєморозрахунків з маркетингових акцій (виставлення рахунків, контроль проведення оплат);
- участь в інвентвризації скалдсбких залишків;
- участь в зварлвадженні WMS-системи;
Ключова інформація
- Організація та керування діяльністю відділу закупівель
- Розробка та впровадження стратегій закупівельної діяльності
- Планування та контроль за виконанням планів закупівель
- Взаємодія з постачальниками та партнерами для отримання оптимальних умов поставок
- Розробка та укладення договорів з постачальниками
- Аналіз та оцінка ринкових тенденцій та цінової політики
- Управління процесом закупівель та контролю якості поставок
Навчалась в 1 закладі
Київський педагогічний університет ім. Б.Д.Грінченка
англійська філологія
Київ, 2005
Володіє мовами
Англійська
поглиблений
Польська
базовий
Курси, тренінги, сертифікати
Митний брокер, декларант
Київ, 2012
Діловий етикет
Київ, 2010
Оксана
Оксана
Керівник відділу закупівель
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 день тому