Працювала в 2 компаніях   12 років 1 місяць

Банки

Касир менеджер по обслуговуванню фіз.осіб менеджер по оібсілуговуванню юр.осіб керіівник відділення

ПриватБанк

Банки

10 років

01.2003 - 01.2013

Координація роботи відділення банку, реалізація доведених кількісних та якісних показників розвитку відділення відповідно до діючих норм праці та якості обслуговування клієнтів банку. Планування та виконання завдань

Касир, менеджер по обслуговуванню фізичних осіб

Ощадбанк

Банки

2 роки

01.2001 - 01.2003

Обслуговування фіз.осіб, обмін валют, прийом платежів, залучення нових клієнтів
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Адаптація до нових умов роботи
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку

Навчалась в 1 закладі

Таврійський національний університет імені В.І.Вернадського

автоматизація, комп?ютерно інтегровані технології

Київ, 2026

Додаткова інформація

Особисті якості

Активна життєва позиція аналітичний склад розуму здатність швидко навчатися висока працездатність готовність брати відповідальність

Особисті якості

Цілеспрямованість, стресостійкість, здатність швидко навчатися і обробляти велику кількість інформації

Особисті якості

Здатність швидко навчатися висока працездатність готовність брати відповідальність

Яна

Менеджер з обслуговування фізичних осіб

Київ

42 роки

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 4 дні тому