Працювала в 3 компаніях 2 роки 6 місяців
Будівництво, IT, Державний сектор
Smm-фахівець
БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ БУДАЛЬЯНС ГРУП, ТОВ
Будівництво
3 місяці
03.2024 - до теперішнього часу
• Створення та ведення контент-плану для соцмереж
• Проведення рекламних кампаній у соціальних мережах
• Аналіз поведінки аудиторії та ефективності кампаній
• Взаємодія з аудиторією
• Розробка стратегій просування в соціальних мережах
• Організація заходів
• Співпраця з блогерами та інфлюенсерами
• Підготовка аналітичних звітів та рекомендацій
• Оновлення та підтримка корпоративного стилю у соцмережах
• Ведення кризових комунікацій та репутаційного менеджменту
• Проведення рекламних кампаній у соціальних мережах
• Аналіз поведінки аудиторії та ефективності кампаній
• Взаємодія з аудиторією
• Розробка стратегій просування в соціальних мережах
• Організація заходів
• Співпраця з блогерами та інфлюенсерами
• Підготовка аналітичних звітів та рекомендацій
• Оновлення та підтримка корпоративного стилю у соцмережах
• Ведення кризових комунікацій та репутаційного менеджменту
Веб, дизайнер
Фрілансхант, ТОВ
IT
2 роки 5 місяців
01.2022 - до теперішнього часу
Координатор
Урядовий контактний центр
Державний сектор
1 рік 4 місяці
02.2022 - 06.2023
Ключова інформація
Комунікаційні навички : відмінні усні та письмові навички, які потрібні для спілкування з колегами, клієнтами та громадськістю здатність представляти складну інформацію зрозуміло та ефективно
Здатність генерувати нові ідеї та концепції для веб, дизайну відчуття стилю, композиції та кольору для створення привабливих та функціональних веб, сайтів веб, дизайн : досвід використання дизайн, інструментів, таких як adobe photoshop, illustrator, figma знання процесу розробки веб, дизайну, включаючи створення макетів, веб, елементів та інтерактивних функцій розуміння принципів веб, усередненого дизайну та вміння створювати візуали веб, сайтів, що працюють на різних пристроях візуальний ідентифікаційний дизайн : вміння розробляти брендингові концепції та створювати візуальні елементи, що відображають ідентичність бренду досвід розробки логотипів, фірмового кольору, графічного стилю та супровідних матеріалів здатність розробляти візуальні рішення, що виражають цінності та повідомлення бренду графічний дизайн : володіння дизайн, інструментами, такими як adobe photoshop, illustrator, fresco, lightroom. Знання принципів дизайну, включаючи композицію, колористику, типографіку та використання графічних елементів. Вміння створювати логотипи, брендінг, плакати, банери, ілюстрації та інші графічні елементи європейське державне управління : знання законодавства та політики європейського союзу експертиза у сфері адміністративного управління та регулювання вміння аналізувати та інтерпретувати політичні та економічні дані
Навчалась в 1 закладі
European public administration sciences
Публічне управління
Київ, 2023
Володіє мовами
Англійська
базовий
Словацька
базовий
Українська
базовий
Курси, тренінги, сертифікати
Graphic design course
2022
UX/UI Design
Київ, 2022
Вікторія
Вікторія
SMM-менеджер віддалено
Ужгород
Активно шукає роботу
неповна зайнятість, проектна робота
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 1 тиждень тому