Працювала в 7 компаніях 10 років 7 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Транспорт та Логістика, Фінансові послуги, Недержавні організації / NGO, Освіта, Державний сектор
Інспектор відділу кадрів
ТОВ "МАРКЕТ 360"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 2 місяці
02.2024 - 03.2025
-Організація кадрового діловодства з нуля запуск кадрового відділу відповідно до законодавства;
-Впровадження автоматизованого обліку кадрів в BAS КОРП
-Розробка та впровадження внутрішньої регламентуючої документації підприємства ( штатний розпис, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції, положення про відділи та підрозділи, положення про оплату праці, положення про відрядження);
-Контроль та облік робочого часу працівників ;
- Взаємодія з керівниками підрозділів з питань кадрового адміністрування та трудового законодавства;
- Надання консультацій з кадрових питань та трудового законодавства;
-Повний спектр кадрової роботи.
-Підбір та адаптація персоналу.
(Робота за сумісництвом)
Інспектор з кадрів та помічник керівника
ТОВ "В-ПЛАСТ"
Промисловість та Виробництво
3 роки 4 місяці
12.2021 - 03.2025
-Організація кадрового діловодства відповідно до законодавства;
- Формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін;
- Оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток,суміщення,сумісництво працівників відповідно до КЗпП;
- Ведення, облік, зберігання трудових книжок співробітників оцифрування і передача до ПФУ;
- Ведення і контроль лікарняних листів та оформлення відповідно до чинного законодавства;
- Ведення табелів обліку робочого часу, складання графіків відпусток, складання графіків роботи,облік використаних відпусток, накази щодо відряджень;
-Розробка штатного розкладу підприємства та введення різних виробних структур до нього;
- Своєчасне закриття вакансій кваліфікованими кадрами навіть у такі тяжкі часи як зараз;
-Розроблення та упорядкування посадових інструкцій;
-Пошук та аналіз інформації (ЗМІ, Інтернет), аналіз ринку з/п;
-Видача довідок про трудову діяльність;
-Звітність до ЦЗ;
-Кадрове супроводження трудової діяльності персоналу;
-Прийом кореспонденції, що надходить, передача її відповідно до прийнятого рішення до структурного підрозділу або конкретних виконавців;
-Прийом кореспонденції (вхідної – вихідної) та її реєстрація
- Ведення діловодства, виконання різних операцій із застосуванням офісної техніки, призначеної для збору, обробки та подання інформації при підготовці та прийнятті рішень;
- Прийом документів та особистих заяв на підпис керівнику
-Ведення протоколів зборів
-Впевнений користувач ПК, Internet, сайти з підбору персоналу, 1С кадри 8.3.
-Повне забезпечення життєдіяльності офісу(хоз.товари,канц.товари,вода)контроль залишків
-Організація привітань з ДН та організація корпоративів
Вмію приймати рішення та нести відповідальність за них.
Інспектор з кадрів
ТОВ "Вест - Експрес"
Транспорт та Логістика
10 місяців
06.2020 - 03.2021
-Організація кадрового діловодства відповідно до законодавства;
- Формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін;
- Оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток працівників відповідно до КЗпП;
- Ведення, облік, зберігання трудових книжок співробітників;
- Оформлення листів тимчасової непрацездатності;
- Ведення табелів обліку робочого часу, складання графіків відпусток, облік використаних відпусток, накази щодо відряджень;
-Підготовка штатного розкладу підприємства;
- Забезпечення укомплектованості компанії співробітниками.
-Впевнений користувач ПК, Internet, сайти з підбору персоналу, 1С кадри 8.3.
Менеджер по персоналу, помічник керівника
ТОВ "ФКІК"
Фінансові послуги
2 роки 6 місяців
11.2017 - 04.2020
Проведення первинних співбесід;
Упорядкування посадових інструкцій;
Пошук та аналіз інформації (ЗМІ, Інтернет), аналіз ринку з/п;
Оформлення прийому, перекладу, відпусток, звільнення працівників відповідно до уніфікованих форм первинної документації (накази);
Формування та ведення особових справ та карток працівників;
Ведення, облік та зберігання трудових книжок;
Видача довідок про трудову діяльність;
Звітність до ЦЗ;
Ведення табеля робочого часу;
Упорядкування штатних розкладів;
Розробка та впровадження посадових інструкцій;
Кадрове супроводження трудової діяльності персоналу;
ведення діловодства;
Прийом кореспонденції (вхідної – вихідної) та її реєстрація.
Інспектор відділу кадрів, секретар
ТОВ СП "НІБУЛОН"
Недержавні організації / NGO
3 роки 3 місяці
07.2013 - 09.2016
-Організація кадрового діловодства відповідно до законодавства;
- Формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін;
- Оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток працівників відповідно до КЗпП;
- Ведення, облік, зберігання трудових книжок співробітників;
- Розробка посадових інструкцій;
- Оформлення листів тимчасової непрацездатності;
- Ведення табелів обліку робочого часу, складання графіків відпусток, облік використаних відпусток;
- Здійснення пошуку та підбору персоналу відповідно до кваліфікаційних вимог;
- Забезпечення укомплектованості компанії співробітниками.
-Прийом кореспонденції, що надходить, передача її відповідно до прийнятого рішення до структурного підрозділу або конкретних виконавців;
- Ведення діловодства, виконання різних операцій із застосуванням офісної техніки, призначеної для збору, обробки та подання інформації при підготовці та прийнятті рішень;
- Прийом документів та особистих заяв на підпис керівнику
-Ведення протоколів зборів та нарад.
-Ведення військового обліку.
Діловод
ДНЗ
Освіта
8 місяців
12.2012 - 07.2013
відділ кадрів, загальні документи, організаційно-нормативні документи, фінансово-господарська діяльність
Пресс-секретарь
• Кременчугская объединенная государственная налоговая инспекция
Державний сектор
2 місяці
11.2012 - 12.2012
прием и обработка входящей корреспонденции
Ключова інформація
- Обеспечение эффективной работы офиса и руководства;
- Снабжение офисными материалами и принадлежностями сотрудников компании;
- Встреча гостей и посетителей офиса, организация и назначение встреч
- Взаимодействие с курьерскими, ремонтными и другими службами;
- Приём и распределение телефонных звонков;
- Ведение документооборота, входящей и исходящей корреспонденции;
- Подготовка и систематизация документов необходимых для работы руководителей;
- Оперативный поиск и фильтрация необходимой информации в сети Internet;
- Подготовка к проведению совещаний;
- организация кадрового делопроизводства в соответствии с законодательством;
- формирование и ведение личных дел, своевременное внесение изменений;
- оформление приема, перевода, увольнения, отпусков сотрудников в соответствии с КЗоТом;
- - осуществление поиска и подбора персонала в соответствии с квалификационными требованиями;
- обеспечение укомплектованности компании сотрудниками
Навчалась в 1 закладі
Кременчугский национальный университет имени Михаила Остроградского
Юридический
Кременчуг,Украина, 2012
Додаткова інформація
Професійні навички та знання:
Навички організації та ведення повного циклу кадрового обліку працівників
Досвід взаємодії з державними органами
Досвід первинної оцінки кандидатів
Вміння працювати у багатозадачному режимі
Володіння програмними продуктами MS Office 1С
Знання діловодства та КЗпП
Впевнений користувач ПК, Internet
Володіння оргтехнікою.
Організаційні навички
Вмію знаходити спільну мову з людьми
Не боюся приймати рішення
Ціль
Отримання стабільної роботи у надійній організації
з дружнім колективом
Ольга Володимирівна
Ольга Володимирівна
Менеджер з персоналу, помічник керівника,офіс-менеджер

Кременчук
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці
Оновлено 17 годин тому