Працювала в 7 компаніях   10 років 7 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Промисловість та Виробництво, Транспорт та Логістика, Фінансові послуги, Недержавні організації / NGO, Освіта, Державний сектор

Інспектор відділу кадрів

ТОВ "МАРКЕТ 360"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 2 місяці

02.2024 - 03.2025

-Організація кадрового діловодства з нуля запуск кадрового відділу відповідно до законодавства;

-Впровадження автоматизованого обліку кадрів в BAS КОРП

-Розробка та впровадження внутрішньої регламентуючої документації підприємства ( штатний розпис, правила внутрішнього трудового розпорядку, посадові інструкції, положення про відділи та підрозділи, положення про оплату праці, положення про відрядження);

-Контроль та облік робочого часу працівників ;

- Взаємодія з керівниками підрозділів з питань кадрового адміністрування та трудового законодавства;

- Надання консультацій з кадрових питань та трудового законодавства;

-Повний спектр кадрової роботи.

-Підбір та адаптація персоналу.

(Робота за сумісництвом)

Інспектор з кадрів та помічник керівника

ТОВ "В-ПЛАСТ"

Промисловість та Виробництво

3 роки 4 місяці

12.2021 - 03.2025

-Організація кадрового діловодства відповідно до законодавства;

- Формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін;

- Оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток,суміщення,сумісництво працівників відповідно до КЗпП;

- Ведення, облік, зберігання трудових книжок співробітників оцифрування і передача до ПФУ;

- Ведення і контроль лікарняних листів та оформлення відповідно до чинного законодавства;

- Ведення табелів обліку робочого часу, складання графіків відпусток, складання графіків роботи,облік використаних відпусток, накази щодо відряджень;

-Розробка штатного розкладу підприємства та введення різних виробних структур до нього;

- Своєчасне закриття вакансій кваліфікованими кадрами навіть у такі тяжкі часи як зараз;

-Розроблення та упорядкування посадових інструкцій;

-Пошук та аналіз інформації (ЗМІ, Інтернет), аналіз ринку з/п;

-Видача довідок про трудову діяльність;

-Звітність до ЦЗ;

-Кадрове супроводження трудової діяльності персоналу;

-Прийом кореспонденції, що надходить, передача її відповідно до прийнятого рішення до структурного підрозділу або конкретних виконавців;

-Прийом кореспонденції (вхідної – вихідної) та її реєстрація

- Ведення діловодства, виконання різних операцій із застосуванням офісної техніки, призначеної для збору, обробки та подання інформації при підготовці та прийнятті рішень;

- Прийом документів та особистих заяв на підпис керівнику

-Ведення протоколів зборів

-Впевнений користувач ПК, Internet, сайти з підбору персоналу, 1С кадри 8.3.

-Повне забезпечення життєдіяльності офісу(хоз.товари,канц.товари,вода)контроль залишків

-Організація привітань з ДН та організація корпоративів

Вмію приймати рішення та нести відповідальність за них.

Інспектор з кадрів

ТОВ "Вест - Експрес"

Транспорт та Логістика

10 місяців

06.2020 - 03.2021

-Організація кадрового діловодства відповідно до законодавства;

- Формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін;

- Оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток працівників відповідно до КЗпП;

- Ведення, облік, зберігання трудових книжок співробітників;

- Оформлення листів тимчасової непрацездатності;

- Ведення табелів обліку робочого часу, складання графіків відпусток, облік використаних відпусток, накази щодо відряджень;

-Підготовка штатного розкладу підприємства;

- Забезпечення укомплектованості компанії співробітниками.

-Впевнений користувач ПК, Internet, сайти з підбору персоналу, 1С кадри 8.3.

Менеджер по персоналу, помічник керівника

ТОВ "ФКІК"

Фінансові послуги

2 роки 6 місяців

11.2017 - 04.2020

Проведення первинних співбесід;

Упорядкування посадових інструкцій;

Пошук та аналіз інформації (ЗМІ, Інтернет), аналіз ринку з/п;

Оформлення прийому, перекладу, відпусток, звільнення працівників відповідно до уніфікованих форм первинної документації (накази);

Формування та ведення особових справ та карток працівників;

Ведення, облік та зберігання трудових книжок;

Видача довідок про трудову діяльність;

Звітність до ЦЗ;

Ведення табеля робочого часу;

Упорядкування штатних розкладів;

Розробка та впровадження посадових інструкцій;

Кадрове супроводження трудової діяльності персоналу;

ведення діловодства;

Прийом кореспонденції (вхідної – вихідної) та її реєстрація.

Інспектор відділу кадрів, секретар

ТОВ СП "НІБУЛОН"

Недержавні організації / NGO

3 роки 3 місяці

07.2013 - 09.2016

-Організація кадрового діловодства відповідно до законодавства;

- Формування та ведення особових справ, своєчасне внесення змін;

- Оформлення прийому, переведення, звільнення, відпусток працівників відповідно до КЗпП;

- Ведення, облік, зберігання трудових книжок співробітників;

- Розробка посадових інструкцій;

- Оформлення листів тимчасової непрацездатності;

- Ведення табелів обліку робочого часу, складання графіків відпусток, облік використаних відпусток;

- Здійснення пошуку та підбору персоналу відповідно до кваліфікаційних вимог;

- Забезпечення укомплектованості компанії співробітниками.

-Прийом кореспонденції, що надходить, передача її відповідно до прийнятого рішення до структурного підрозділу або конкретних виконавців;

- Ведення діловодства, виконання різних операцій із застосуванням офісної техніки, призначеної для збору, обробки та подання інформації при підготовці та прийнятті рішень;

- Прийом документів та особистих заяв на підпис керівнику

-Ведення протоколів зборів та нарад.

-Ведення військового обліку.

Діловод

ДНЗ

Освіта

8 місяців

12.2012 - 07.2013

відділ кадрів, загальні документи, організаційно-нормативні документи, фінансово-господарська діяльність

Пресс-секретарь

• Кременчугская объединенная государственная налоговая инспекция

Державний сектор

2 місяці

11.2012 - 12.2012

прием и обработка входящей корреспонденции

Ключова інформація


  • Обеспечение эффективной работы офиса и руководства;
  • Снабжение офисными материалами и принадлежностями сотрудников компании;
  • Встреча гостей и посетителей офиса, организация и назначение встреч
  • Взаимодействие с курьерскими, ремонтными и другими службами;
  • Приём и распределение телефонных звонков;
  • Ведение документооборота, входящей и исходящей корреспонденции;
  • Подготовка и систематизация документов необходимых для работы руководителей;
  • Оперативный поиск и фильтрация необходимой информации в сети Internet;
  • Подготовка к проведению совещаний;
  • организация кадрового делопроизводства в соответствии с законодательством;
  • формирование и ведение личных дел, своевременное внесение изменений;
  • оформление приема, перевода, увольнения, отпусков сотрудников в соответствии с КЗоТом;
  • - осуществление поиска и подбора персонала в соответствии с квалификационными требованиями;
  • обеспечение укомплектованности компании сотрудниками

Навчалась в 1 закладі

Кременчугский национальный университет имени Михаила Остроградского

Юридический

Кременчуг,Украина, 2012

Додаткова інформація

Професійні навички та знання:

Навички організації та ведення повного циклу кадрового обліку працівників

Досвід взаємодії з державними органами

Досвід первинної оцінки кандидатів

Вміння працювати у багатозадачному режимі

Володіння програмними продуктами MS Office 1С

Знання діловодства та КЗпП

Впевнений користувач ПК, Internet

Володіння оргтехнікою.

Організаційні навички

Вмію знаходити спільну мову з людьми

Не боюся приймати рішення

Ціль

Отримання стабільної роботи у надійній організації

з дружнім колективом

Ольга Володимирівна

Менеджер з персоналу, помічник керівника,офіс-менеджер

Кременчук

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 17 годин тому