Працювала в 4 компаніях   16 років

FMCG

Начальник відділу продажу

SAV ORBICO (Savservice), ПрАТ «САВ92», ДП «САВСЕРВІС СТОЛИЦЯ», ТзОВ «Авіто Дніпро»

FMCG

15 років 8 місяців

06.2008 - 02.2024

вересень 2018 р.– липень 2019 р., жовтень 2022 р. – лютий 2024 р.

У підпорядкуванні 4 супервайзери, 2 ДАМи, 18 торгівельних представників. Партнери – роздріб, лок. мережі

березень 2016 р. ? серпень 2018 р.

У підпорядкуванні 7 КАМів, 1 адміністратор. Партнери – нац. мережі

червень 2008 р. ? жовтень 2010 р.

У підпорядкуванні 4 торгівельних представники. Партнери - нац. мережі

Ключові завдання:

  • забезпечення своєчасного виконання планів і завдань по продажам продукції
  • формування та управління командою відділу, розробка різних способів заохочень і мотивацій співробітників відділу, планування кар’єрного зростання підлеглих
  • автоматизування та налаштування бізнес?процесів для підвищення ефективності команди
  • управління промо?бюджетом
  • комунікація з усіма відділами компанії (УТЗ, фізична логістика, бухгалтерія, склад)
  • проведення перемовин з клієнтами
  • налаштування ефективного взаємовигідного співробітництва

Досягнення:

  • 1й рейтінг серед СМів структури за період вересень 2023 р. – січень 2024 р.
  • систематичне виконання та перевиконання планів продажів (маю Диплом за найвищий показник виконання серед всіх філій структури за період 2022/2023 фінансовий рік)
  • ефективна система нематеріального заохочення команди
  • зростання об’єму продажів через ефективне планування та застосування промо?бюджетів
  • підписання СБП по відокремленому напрямку Fater/Coty/Duracell з усіма ключовими клієнтами

Менеджер в оптовій торгівлі підрозділу по роботі з ключовими клієнтами, відділ логістики

ДП «САВСЕРВІС СТОЛИЦЯ»

FMCG

3 роки 10 місяців

04.2012 - 02.2016

Партнери – національні мережі

Ключові завдання:

  • повний супровід замовлень (від наявності до архівування документів), контроль специфікації
  • формування спец. замовлень на відділ УТЗ для забезпечення наявності товару для регулярних відвантажень та промо?акцій
  • комунікація з відповідальними менеджерами виробника та співробітниками інших філій, відповідальних за мережі

Досягнення: CFR сектора ? 95%

Начальник відділу по роботі з ключовими клієнтами, відділ логістики

ДП «САВСЕРВІС СТОЛИЦЯ», ТзОВ «САВСЕРВІС СХІД»

FMCG

2 роки 7 місяців

10.2010 - 05.2013

У підпорядкуванні 6 менеджерів по роботі з ключовими клієнтами відділу логістики, 1 адміністратор. Партнери – нац. мережі

Ключові завдання:

  • формування та управління командою відділу, розробка різних способів заохочень і мотивацій співробітників відділу, планування кар’єрного зростання підлеглих
  • автоматизування та налаштування бізнес?процесів для підвищення ефективності команди
  • повний супровід замовлень (від наявності до архівування документів), контроль специфікації
  • формування спец. замовлень на відділ УТЗ для забезпечення наявності товару для регулярних відвантажень та промо?акцій
  • комунікація з відповідальними менеджерами виробника та співробітниками інших філій, відповідальних за мережі

Досягнення:

  • формування та запуск системи роботи відділу «з нуля»
  • запуск «Опитувальника з сервісу послуг» по TOP?клієнтам
  • запуск та втілення проекту «SAMBS» (Сервіс очима замовника)
  • CFR сектора ? 95% .Рекорд з точності планування відвантажень промо АТБ
  • виявлення помилок та розробка заходів щодо їх запобігання
  • формування ефективної системи заохочення команди

Старший представник торговий (КАМ)

ТзОВ ВКФ «Авіто, ЛТД»

FMCG

3 місяці

03.2008 - 06.2008

Партнери – національні мережі

Ключові завдання:

  • забезпечення своєчасного виконання планів і завдань по продажам продукції управління промо-бюджетом
  • комунікація з усіма відділами компанії (УТЗ, фізична логістика, бухгалтерія, склад) проведення перемовин з клієнтами, налаштування ефективного взаємовигідного співробітництва

Досягнення: систематичне виконання плану продажів, зростання об’єму продажів через ефективне планування та застосування промо-бюджетів

Ключова інформація

Професійні навички

Стратегія: комплексний аналіз умов розвитку продажів, впровадження процесного управління, оптимізація бізнес-процесів

Персонал: розробка та впровадження систем мотивації персоналу (KPI), найм, адаптація, навчання та розвиток персоналу, здійснення оперативного керівництва співробітниками, проведення оцінки ефективності роботи та ресурсів, необхідних для виконання цільового обсягу роботи, міжфункціональна взаємодія

Продажі: презентація та перемовини, розвиток кількісної та якісної дистрибуції регіону, впровадження інструментів та процесів стимуляції продажів, підвищення лояльності клієнтів, залучення нових клієнтів, побудова та підтримка партнерських відносин та контроль ефективності роботи

Логістика: ефективне прогнозування регулярних та акційних потреб у продукції, забезпечення цільового CFR, аналіз та розпродаж НТЗ

Маркетинг: введення нових продуктів на ринок, дослідження ринку, планування та організація акцій з просування продукції

Цифрова грамотність (MS Office (Outlook, Olap, CODA, Exсel, Word, Power Point), Teams

Компетенції

  • Лідерство
  • Прийняття рішень
  • Планування та організація
  • Аналітичне та стратегічне мислення
  • Ефективні перемовини
  • Розвиток бізнесу клієнта
  • Фінансова експертиза та спільна цінність

Тренінги

  • Корпоративні тренінги з продажів: Процедура візиту в ТТ, Інформаційне проникнення, Властивості Вигоди, Формат переконливих продаж (PSF), Робота з запереченнями
  • Робота з асортиментом, Інформаційне проникнення, Робота з ціною
  • Стратегічні перемовини
  • Тренінг для тренерів (цикл 4П)

Навчалась в 2 закладах

Дніпропетровський Національний університет

Магістр - Математика

Дніпро, 2004

Дніпропетровський Національний університет

Спеціаліст - Математика та основи економіки

Дніпро, 2003

Галина

Керівник напрямку дистрибуції

Київ

41 рік

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому