Працювала в 3 компаніях   10 років 3 місяці

Медицина та Охорона здоров'я, FMCG, Автомобільна промисловість та Автобізнес

Hr- менеджер

Viva

Медицина та Охорона здоров'я

2 місяці

07.2024 - 09.2024

  • Підбір медичного персоналу
  • проведення телефонних або онлайн-інтерв'ю для попереднього відбору
  • проведення офлайн співбесід
  • ведення бази даних кандидаті
  • підтримка процесу адаптації нових працівниківта, забезпечення коректного та комфортногопроцесу звільнення
  • комунікація з керівництвом та співробітниками щодо покращення роботи компанії

HR-менеджер

Myasnoff

FMCG

6 місяців

12.2023 - 06.2024

  • побудова всіх HR-процесів в компанії, з нуля
  • формування корпоративної культури
  • написання корпоративної культури
  • написання карт посад для всіх посад в компанії
  • написання профлів компетенцій
  • написання інструкцій для продавців
  • розробка та впровадження системи тестування для працівників
  • організація повного циклу системи підбору персоналу: пошук від
  • лінійних до ТОП-позицій (розміщення вакансій, проведення співбесід,
  • супровід кандидата на всіх етапах узгодження, адаптація нових співробітників)
  • побудова, автоматизація рекрутингових та кадрових процесів з нуля(онбординг, офбординг, кадрове діловодство)
  • розробка та впровадження програм адаптації та розвитку, формування внутрішнього HR-бренду
  • навчання персоналу
  • оцінка персоналу
  • наповнення бази даних кандидатів, формування кадрового резерву, формування звітності
  • контроль проходження кандидатами випробувального терміну
  • моніторинг ринку праці

Бухгалтер з сумісництвом hr- менеджера

Strans

Автомобільна промисловість та Автобізнес

9 років 4 місяці

07.2014 - 11.2023

  • Розміщення вакансій на сайтах
  • Підбір персоналу щодо заявлених вакансій
  • Телефонні інтерв*ю та оцінка зацікавлених кандидатів
  • Відбір кращих кандидатів, та проведення офлайн співбесіди
  • Організація та координація процесу адаптації нових співробітників
  • Тижнева звітність про виконану роботу
  • Навчання нових співробітників(бухгалтерів)
  • Ведення контролю взаєморозрахунків із контрагентами
  • Контроль руху коштів
  • Контроль дебіторської заборгованості
  • Робота з первинною документацією (складання, перевірка, контроль), формування документообігу
  • Підготовка та складання всієї необхідної звітності
  • Оформлення повернень та коригування документів
  • Організація зберігання, контроль виконання договорів та наказів
  • Робота в СRM системі

Ключова інформація

  • командоутворення (підбір, адаптація, навчання, мотивація)
  • розробка та провадження корпоративної культури, організація та проведення навчань
  • участь в описі бізнес процесів та вибору стратегій розвитку
  • комунікаційні навички
  • організаційні навички
  • внутрішні комунікації
  • відповідальність

Навчалась в 1 закладі

Сумський національний аграрний університет

Економіст-финансист

Суми, 2007

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Тренінг з ораторської майстерності “Секрети переконання”

Київ, 2024

Курс “HR з нуля до PRO”

Київ, 2023

LABA “Кадри вирішують все”

Київ, 2020

Додаткова інформація

Додаткова інформація

linkedin: www.linkedin.com/in/olga-kramar-507311198

instagram: olya_kramar

Ольга

HR-менеджер

Київ

37 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 2 години тому