Працювала в 2 компаніях 3 роки 4 місяці
Промисловість та Виробництво, Освіта
Заступник директора з фінансових питань
ТОВ "ВУДРУШ(ДР)"
Промисловість та Виробництво
6 місяців
09.2024 - до теперішнього часу
- Ведення бухгалтерського обліку підприємства,
- Розробка кошторисної документації,
- Аналіз фінансових показників підприємства,
- Планування доходів та витрат підприємства
- Ведення обліку ТМЦ, ОС, МНМА, ПММ, МШП,
- Нарахування амортизації,
- Контроль та перевірка правильності оформлення ПК та ПН,
- Розробка та написання наказів по підприємству,
- Робота з клієнт-банком (оформлення платіжних доручень та рознесення банківської виписки)
- Ведення обліку розрахунків з покупцями та підрядчиками,
- Виписка первинних документів (рахунки, видаткові, ТТН),
- Облік загальновиробничих витрат,
- Формування собівартості продукції, проведення звітів з виробництва.
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
У мої обов'язки як заступника директора з фінансових питань входить ведення бухгалтерського та управлінського обліку підприємства, розробка кошторисної документації, аналіз фінансових показників та планування доходів та витрат підприємства. Я здійснюю облік ТМЦ, ОС, МНМА, ПММ, МШП, нараховую амортизацію, контролюю правильність оформлення ПК та ПН. Також ведення обліку розрахунків з покупцями та підрядчиками, виписка первинних документів та формування собівартості продукції входять до моїй компетенції. Я відзначаюсь стриманістю, аналітичним мисленням, вмію планувати власний час та роботу підрозділу для забезпечення максимальної продуктивності, дотриманням стандартів якості та впровадженням нововведень для покращення процесів та результативності роботи.
Провідний бухгалтер
ДНКІБШМ / Державний науково-контрольний інститут біотехнології і штамів мікроорганізмів
Освіта
2 роки 8 місяців
10.2021 - 06.2024
ведення обліку товарно-матеріальних цінностей підприємства (оприбуткування, переміщення, списання, ввод в експлуатацію ОС та МНМА, нарахування зносу та інші операції), подача річної звітності по ТМЦ та ПММ підприємства, розробка норм витратання пального по транспортним засобам підприємства, ведення бюджетної программи підприємства (оформлення заявок на відкриття фінансування, розробка річних планів використання коштів, оформлення юридичних, фінансових та платіжних документів, рознесення банківських виписок в системі 1С, подання щомісячної та щоквартальної звітності, робота з клієнт-банком), ведення обліку розрахунів з покупцями та підрядчиками, проведення актів виконаних робіт, проведення інвентаризації підприємства, відновлення бухгалтерського обліку.
Ключова інформація
Вміння працювати самостійно та спільно в командному середовищі; самомотивованність, з сильним почуттям особистої відповідальності; перевірена здатність швидко навчатися та адаптуватися до нових ситуацій; злагоджена робота в команді; відмінні навички спілкування, як усні, так і письмові;доведена успішна робота в стислі терміни та в динамічному середовищі; організованність і орієнтованність на деталі з сильною трудовою етикою.
Навчалась в 1 закладі
Київський університет управління та підприємництва
Міжнародна економіка
Киев, 2013
Володіє мовами
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Свій розділ
Шукаю роботу з частковою зайнятістю, гібридний графік роботи 2-3 дні в офісі
Альона Юріївна
Альона Юріївна
Бухгалтер
сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів
Київ
Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район
Активно шукає роботу
неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 1 день тому