Працювала в 3 компаніях   6 років 1 місяць

Освіта, Торгівля роздрібна / Retail

Менеджер з адміністративної діяльності

ISTL

Освіта

2 роки 11 місяців

01.2021 - 12.2023

- Організація закупівлі та контроль наявності канцелярських товарів, води, господарських засобів та іншого, необхідного для життєдіяльності робочого простору;

- Організація та контроль підтримання чистоти;

- Контроль обслуговування техніки та господарського обладнання;

- Контроль оплати/документів, що супроводжують господарську діяльність офісу;

- Пошук підрядників, що обслуговують офіс (ремонт/налаштування техніки) та контроль виконання робіт;

- Ведення ділової переписки;

- Прийом та відправлення документів кур'єрськими службами;

- Використання типових програм в роботі (MS Office, CRM системи та тощо);

- Робота з оргтехнікою.

Контент-менеджер, адміністратор офісу

Євроклімат

Торгівля роздрібна / Retail

7 місяців

04.2020 - 11.2020

Адміністрація інтернет магазину на Opencart 2.0

Створення сайтів на платформі Tilda, OpenYuor.site, Платформа LP

Робота з програмами зі створення банерів для соцмереж - Crello, Canva

Досвід роботи з маркетплейсами (Prom, Хотлайн, Прайс) формування контент-плану;

Створення та розміщення контенту в соцмережах (ФБ та інста);

Реагування на коментарі та питання користувачів;

Внесення нових товарних позицій на сайт (вручну та за допомогою парсера), робота з прайсами постачальників;

Прийом та розподіл телефонних дзвінків;

Зустріч відвідувачів офісу (чай, кава);

Організація та забезпечення життєдіяльності офісу (своєчасне замовлення канцелярських товарів, води тощо);

Замовлення рекламної/сувенірної продукції;

Виконання службових доручень керівництва.

Асистент директора

Вітамакс Україна

Торгівля роздрібна / Retail

2 роки 4 місяці

11.2017 - 03.2020

1. Адміністративна підтримка керівника, планування робочих процесів, координація зустрічей, прийом відвідувачів.

2. Ведення ділового листування; отримання та обробка вхідної кореспонденції.

3. Повна організація ділових поїздок (бронювання та купівля квитків, номерів готелів тощо).

4. Адміністрування двох сайтів (завантаження контенту, відповіді на звернення клієнтів із сайту).

5.Робота з відео та фото матеріалами (корегування під потреби, вивантаження на ютуб канал і т.д.).

6. Забезпечення життєдіяльності офісу.

Ключова інформація

Користувач CRM, MS Office, Canva

Навчалась в 1 закладі

Національний авіаційний університет

Міжнародна економіка

Київ, 2011

Володіє мовами

Англійська

базовий

Татьяна

Офіс-менеджер, адміністратор офісу

Київ

Подільський район

25 000 грн.

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 10 годин тому