Працювала в 1 компанії   7 років 5 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс)

Начальник відділу комунікацій

Астарта Груп, ПП

АПК (Агропромисловий комплекс)

7 років 4 місяці

01.2017 - 05.2024

Зони відповідальності – внутрішні та зовнішні комунікації.

Внутрішні комунікації:

  • організація корпоративних заходів «під ключ» власними силами та/або із залученням підрядників; проведення благодійних зборів для мобілізованих колег з використанням ресурсів компанії та власних соціальних мереж;
  • організація участі працівників у бігових подіях – проведення реєстрації охочих, взаємодія з організаторами, повний супровід під час події;
  • корпоративний портал – адміністрування, підготовка новин, впровадження нових рубрик, розробка разом із підрядниками нового функціоналу;
  • підготовка Історій про Героїв Астарти – розповіді про колег, які пішли захищати країну; корпоративні видання компанії – планування сітки, підготовка новин та верстка, вичитування та редагування;
  • інформаційні розсилки – підготовка текстів з необхідним ключовим повідомленням та tone of voice, розсилання на різні цільові аудиторії отримувачів;
  • проведення опитування із застосуванням онлайн та офлайн анкетування, опрацювання результатів та формування висновків для прийняття рішень;
  • дотримання корпоративного стилю – узгодження/доопрацювання макетів, презентацій тощо;
  • підготовка банерів, буклетів, листівок тощо для потреб компанії – написання текстів, технічного завдання для дизайнера, внесення правок, погодження замовником, друк;
  • написання сценаріїв для знімання відеороликів, супровід оператора під час знімання, спільне монтування;
  • організація фотосесій; ведення фотобанку та відеоархіву компанії;
  • ведення документації по взаємодії із підрядниками – укладання договорів, організація оплати та закриття актів;
  • внутрішнє тренерство – підготовка та проведення навчальних лекцій для колег;
  • реалізація проєктів у крос-функціональних командах (СОВА, Здорові-Незламні, перейменування підприємств компанії, оновлення корпоративного стилю тощо);
  • Зовнішні комунікації:
  • реалізація комунікаційної стратегії компанії, вимірювання репутації компанії згідно з репутаційними драйверами за моделлю RepTrack;
  • взаємодія із ЗМІ – ведення переговорів щодо налагодження співпраці, узгодження комунікаційного плану, його дотримання, ведення документації, ведення бази контактів ЗМІ;
  • адміністрування соціальних мереж – підготовка інформаційних повідомлень на різні теми + візуалів згідно з контент-планом для офіційної сторінки компанії у фейсбуку, лінкедіні та інстаграмі, розміщення цих публікацій, взаємодія із аудиторією (відповіді на коментарі та повідомлення);
  • редагування та погодження новин від регіональних комунікаційників у корпоративній групі «Наша Астарта», редагування та погодження новин про операційні покращення у закритій корпоративній групі «СОВА»;
  • організація тематичних інформаційних кампаній, конкурсів у соціальних мережах спільно із партнерами – розробка концепції, встановлення КРІ, погодження зі всіма партнерами візуального стилю та інформаційних повідомлень, взаємодія із цільовою аудиторією, організація придбання подарунків переможцям, відправка та підготовка звітності за підсумками проведеної активності;
  • оперативний щотижневий та аналітичний щомісячний аналіз ефективності комунікацій – коригування тем, візуалів відповідно до результатів; постійний моніторинг згадування про компанії у ЗМІ – за допомогою підрядника та чат-бота, підвищений моніторинг негативних згадок – аналіз ситуації та її вирішення самостійно або із залученням необхідних експертів чи топменеджерів компанії;
  • підготовка спікерів до участі у зовнішніх заходах – тези, презентації; супровід спікерів під час інтерв’ю – узгодження запитань, організація інтерв’ю (у офлайн та онлайн форматах), погодження тексту – в разі необхідності, редагування та/чи повне переосмислення тексту або окремих ключових повідомле

Ключова інформація

Чому нам з вами компас вказує спільний шлях у комунікаціях та реалізації актуальних і цікавих проєктів?

Мені 36, з яких 12+ років я професійно «живу» комунікаціями. Починала роботу у редакції міськрайонної газети у невеликому містечку Хмільник, виросла до керівника відділу комунікацій великого агрохолдингу з головним офісом у Києві.

Мій принцип в роботі з текстом: якщо ви хочете здатися розумним чи бути зрозумілим читачу, обирайте друге.

Переконана, що людині потрібна людина, тому я – командний гравець, який вміє брати відповідальність за результат, дотримуватися дедлайнів, аналізувати ризики та напрацьовувати ймовірні способи їхнього уникнення.

Вмію визнавати помилки та усувати їх, якщо вже так сталося, що вони виникли.

Не толерую критику, натомість буду вдячна за конструктивне наставництво.

Швидко навчаюся та готова розвиватися. Щиро бажаю приєднатися до команди, яка робить вклад у Перемогу України, допомагаючи військовим у різні способи.

Прагну працювати разом, допомагати разом, щоб мати право одного дня сказати – це і моя Перемога.

Навчалась в 1 закладі

Сумський державний університет

Журналістика

Суми, 2018

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Українська

рідна

Людмила

менеджер з комунікацій

Київ

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 4 тижні тому