Працювала в 2 компаніях   8 років 8 місяців

Недержавні організації / NGO, АПК (Агропромисловий комплекс)

Менеджерка з комунікацій

МБФ "Українська фундація громадського здоров'я", представництво Health Right International (Право на здоров'я) в Україні

Недержавні організації / NGO

1 рік 3 місяці

07.2024 - 09.2025

Зони відповідальності:

? Комунікаціи?нии? супровід семи всеукраі?нських проєктів, спрямованих на надання психологічноі?, соціальноі? та правовоі? допомоги постраждалим від віи?ни. Забезпечувала повнии? цикл стратегічних і операціи?них комунікаціи? - від розробки інформаціи?них кампаніи? до кризового реагування та взаємодіі? зі ЗМІ. Партнери та донори проєктів: міжнародні - UN Women в Украі?ні, UNICEF, World Vision International, Elton JohnAIDS Foundation, Kvinna till Kvinna, Уряд Великоі? Британіі?;украі?нські - KSE Foundation, Украі?нськии? Жіночии? Фонд;державні інституціі? - Міністерство соціальноі? політики Украі?ни, Міжвідомча координаціи?на рада з питань правосуддя щодо неповнолітніх, Офіс Урядовоі? уповноваженоі? з питань гендерноі? політики Катерини Левченко. ? ведення та розвиток соціальних мереж; ? написання колонок, статеи? і авторських матеріалів на різну тематику; розробка та впровадження PR-стратегіи? і комунікаціи?них кампаніи?; ? взаємодія з украі?нськими та міжнародними донорами; організація та висвітлення заходів. Маю глибоке розуміння гендерних питань, тем інклюзіі? та чутливого висвітлення історіи? людеи?, які пережили насильство різних форм. Пишу тексти з урахуванням принципів етики, недискримінаціі? та захисту гідності. Є досвід управління сторінками організаціи? у соціальних мережах (Facebook, Instagram, LinkedIn): контент-менеджмент, планування, модерація, аналітика, підготовка звітів. Глибоке розуміння принципів цифровоі? комунікаціі?, онлаи?н-поведінки аудиторіи? та алгоритмів платформ. Орієнтована на побудову довіри, залучення та сталу взаємодію через етичну, змістовну комунікацію.

Начальник відділу комунікацій

Астарта Груп, ПП

АПК (Агропромисловий комплекс)

7 років 5 місяців

01.2017 - 05.2024

Зони відповідальності – внутрішні та зовнішні комунікації.

Внутрішні комунікації:

  • організація корпоративних заходів «під ключ» власними силами та/або із залученням підрядників; проведення благодійних зборів для мобілізованих колег з використанням ресурсів компанії та власних соціальних мереж;
  • організація участі працівників у бігових подіях – проведення реєстрації охочих, взаємодія з організаторами, повний супровід під час події;
  • корпоративний портал – адміністрування, підготовка новин, впровадження нових рубрик, розробка разом із підрядниками нового функціоналу;
  • підготовка Історій про Героїв Астарти – розповіді про колег, які пішли захищати країну; корпоративні видання компанії – планування сітки, підготовка новин та верстка, вичитування та редагування;
  • інформаційні розсилки – підготовка текстів з необхідним ключовим повідомленням та tone of voice, розсилання на різні цільові аудиторії отримувачів;
  • проведення опитування із застосуванням онлайн та офлайн анкетування, опрацювання результатів та формування висновків для прийняття рішень;
  • дотримання корпоративного стилю – узгодження/доопрацювання макетів, презентацій тощо;
  • підготовка банерів, буклетів, листівок тощо для потреб компанії – написання текстів, технічного завдання для дизайнера, внесення правок, погодження замовником, друк;
  • написання сценаріїв для знімання відеороликів, супровід оператора під час знімання, спільне монтування;
  • організація фотосесій; ведення фотобанку та відеоархіву компанії;
  • ведення документації по взаємодії із підрядниками – укладання договорів, організація оплати та закриття актів;
  • внутрішнє тренерство – підготовка та проведення навчальних лекцій для колег;
  • реалізація проєктів у крос-функціональних командах (СОВА, Здорові-Незламні, перейменування підприємств компанії, оновлення корпоративного стилю тощо);
  • Зовнішні комунікації:
  • реалізація комунікаційної стратегії компанії, вимірювання репутації компанії згідно з репутаційними драйверами за моделлю RepTrack;
  • взаємодія із ЗМІ – ведення переговорів щодо налагодження співпраці, узгодження комунікаційного плану, його дотримання, ведення документації, ведення бази контактів ЗМІ;
  • адміністрування соціальних мереж – підготовка інформаційних повідомлень на різні теми + візуалів згідно з контент-планом для офіційної сторінки компанії у фейсбуку, лінкедіні та інстаграмі, розміщення цих публікацій, взаємодія із аудиторією (відповіді на коментарі та повідомлення);
  • редагування та погодження новин від регіональних комунікаційників у корпоративній групі «Наша Астарта», редагування та погодження новин про операційні покращення у закритій корпоративній групі «СОВА»;
  • організація тематичних інформаційних кампаній, конкурсів у соціальних мережах спільно із партнерами – розробка концепції, встановлення КРІ, погодження зі всіма партнерами візуального стилю та інформаційних повідомлень, взаємодія із цільовою аудиторією, організація придбання подарунків переможцям, відправка та підготовка звітності за підсумками проведеної активності;
  • оперативний щотижневий та аналітичний щомісячний аналіз ефективності комунікацій – коригування тем, візуалів відповідно до результатів; постійний моніторинг згадування про компанії у ЗМІ – за допомогою підрядника та чат-бота, підвищений моніторинг негативних згадок – аналіз ситуації та її вирішення самостійно або із залученням необхідних експертів чи топменеджерів компанії;
  • підготовка спікерів до участі у зовнішніх заходах – тези, презентації; супровід спікерів під час інтерв’ю – узгодження запитань, організація інтерв’ю (у офлайн та онлайн форматах), погодження тексту – в разі необхідності, редагування та/чи повне переосмислення тексту або окремих ключових повідомле

Ключова інформація

Я люблю комунікації за їхню силу об’єднувати людей і змінювати реальність навколо.

Для мене важливо створювати зміст, який не просто інформує, а надихає та додає сенсу. Шукаю можливість долучитись до команди, де цінується відповідальність, креативність і щирість, та де можна робити справжній внесок у розвиток.

Розглядаю віддалений формат роботи або гнучкий змішаний графік, щоб поєднувати ефективність із новими можливостями для розвитку.

Навчалась в 2 закладах

Київський національний університет імені Тараса Шевченка

Психологія

2026

Сумський державний університет

Журналістика

Суми, 2018

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Українська

рідна

Людмила

менеджер з комунікацій

Київ

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна

Оновлено 1 день тому