Працювала в 2 компаніях 5 років 7 місяців
Телекомунікації / Зв'язок, Банки
Консультант контакт – центру, менеджер по роботі з клієнтами
ТОВ "РЕАЛЛАН"
Телекомунікації / Зв'язок
7 місяців
10.2023 - 05.2024
Функціональна роль: Консультант з інформування клієнтів АТ «Ощадбанк»:
- прийом вхідних дзвінків від клієнтів банку та обслуговування відповідно до стандартів;
- відповіді на запитання та надання консультацій про послуги, пропозиції та продукти банку;
- постійне підтримування особистого рівня знань та своєчасне ознайомлення з новою інформацією.
Економіст І категорії
Ощадбанк
Банки
4 роки 10 місяців
09.2018 - 07.2023
Економіст І категорії в АТ «Ощадбанк» Функціональна роль: Хол-менеджер:
- робота з документами;
- обслуговування клієнтів у відділенні;
- надання первинної консультації та рекламних матеріалів щодо банківських продуктів/послуг;
- залучення нових клієнтів на обслуговування;
- робота у call?центрі, здійснення вихідних дзвінків;
- спілкування з клієнтами у телефонному режимі;
- презентація нових продуктів/послуг банку;
- зустрічі з клієнтами біля відділення банку.
Ключова інформація
- робота з клієнтами;
- уміння надати якісний сервіс, консультацію;
- розбір складних та конфліктних ситуацій з Клієнтом;
- впевнений користувач ПК;
- уміння працювати з базовими програмами MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- досвід роботи у програмі CRM;
- навички оперативного пошуку інформації в Інтернеті.
Навчалась в 1 закладі
Університет Григорія Сковороди в Переяславі
Облік і оподаткування
Переяслав, 2019
Додаткова інформація
Особисті якості
Відповідальність, уважність, працьовитість, стресостійкійсть, комунікабельність, клієнтоорієнтовність, здатність швидко навчатись.
Інна
Інна
Економіст, менеджер
Переяслав
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 5 днів тому