Працювала в 3 компаніях   6 років 4 місяці

Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Провідний фахівець з адміністрування продажів

Ковальська

Промисловість та Виробництво

4 місяці

06.2024 - 10.2024

Прийом та обробка замовлень від клієнтів через вхідну лінію по телефону, e-mail, та месенджері Viber, Telegram.
Внесення замовлень в програму IT Interprice.
Здійснення реалізації товару (Рахунків, Видаткових накладних, Актів звірки, Створення нових об?єктів у програмі CRM, та контроль дебіторської заборгованості контрагентів.)
Комунікація з диспетчерами та логістами згідно доставки на об?єкти.

Фахівець відділу супроводу продажів

ТОВ "БЦ Фармація", ТОВ "НВП"Авентин", ТОВ "Секур Груп"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 1 місяць

04.2023 - 05.2024

  • Комунікація з клієнтською базою, прийняття замовлень, підтримання стабільності надходження повторних заявок, консультація клієнтів по строкам виконання замовлення.
  • Працювала у таких версіях 1С: 7.7 Підприємство, 1С УТП, 8.2.
  • Робила в 1С: створення замовлень, рахунків, реалізацій, актів, видаткових, повернення, переміщення, списання, звіти, заявки на оплату грошових коштів, маршрутне завдання, товарно-транспортні накладні.
  • Оформлення договорів, та специфікацій.
  • Працювала у програмах: Microsoft Office, World, Excel, Outlook, Google таблицями, CRM Бітрікс.
  • Пошук та оформлення оренди житла і квитків для співробітників відділу, які їздять у відрядження.

Фахівець відділу продажу

ТОВ "НВП Техприлад"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 роки 8 місяців

07.2018 - 03.2023

  • Обробка вхідної кореспонденції.
  • Інформування клієнтів інформаційними листами, листами про готовність до відвантаження.
  • Робота з офісними програмами: MS Office, Еxcel, World, CRM, The Bat.
  • Досвід роботи в програмі 1С 7; 8.3
  • Робила в 1С :банківські виписки, рахунки, замовлення, залишки, реалізація товару, видаткові накладні, звіти.
  • Робота з техніко-комерційними каталогами, Pricelist каталогами.
  • Звірка замовлень у Invoice з постачальником.
  • Оформлення комерційних пропозицій.
  • Оформлення договорів та їх архівація, оформлення специфікацій.
  • Створення Листів - Нарядів стосовно комплектації обладнання для складу.
  • Інші доручення від керівника.

Навчалась в 2 закладах

Київський національний університет технологій та дизайну

Економіки та бізнесу, Маркетинг

Київ, 2019

ДВНЗ "Київський коледж легкої промисловості"

Організація виробництва, Менеджмент

Київ, 2017

Володіє мовами

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

СМАРТ-ЦІЛІ

2023

Конструктивні ділові перемовини

2019

Додаткова інформація

Графік роботи:

Розглядаю графік роботи з 8:00- 17:00! Локаційно розглядаю роботу на синій гілці метро.

Анастасія Миколаївна

Обліковець з реєстрації бухгалтерських даних

Вишгород

Готовий переїхати: Київ

27 000 грн.

26 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 12 годин тому