Працювала в 7 компаніях   17 років 10 місяців

Торгівля роздрібна / Retail, Інтернет, Медіа / ЗМІ, IT

Керівник проекту

VINCA

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 10 місяців

01.2023 - до теперішнього часу

VINCA - бренд одягу з українською символікою, зробленою вишивкою.

  • Збільшення продажів та впізнаваності бренду
  • Розробка стратегій просування проєкта та бренда
  • Аналіз ринку та конкурентів
  • Розробка та реалізація стратегій по таргетованній рекламі
  • Запуск та контроль рекламних кампаній, аналіз ефективності
  • Будування воронки продажів
  • Упаковка профілю в Інстаграм
  • Управління створенням контенту (фото, відео, UGC) для профілю та рекламних креативів

Керівник проекту

Liferia

Торгівля роздрібна / Retail

8 років 8 місяців

06.2013 - 02.2022

Liferia — платформа електронної комерції за підпискою на косметичні товари в Україні.

  • 1000+ підпісників (розісланих коробочок) щомісячно, з нуля
  • протестовано багато рекламних каналів та вибрано та сфокусовано тільки на тих, які приносять потрібний результат

Директор по розвитку бизнесу

ExpoPromo Group Ltd

Інтернет

2 місяці

04.2013 - 06.2013

  • Розробка стратегії розвитку ExpoPromoter на ринку;
  • Аналіз ринків, прийняття рішення про вихід проекту на нові ринки;
  • Розробка нових моделей монетизації проекту;
  • Участь у плануванні та розробці проєкту, організація запуску проєкту на нові ринки (Великобританія, США, Європа тощо);
  • Розробка та реалізація стратегічних партнерств на нових ринках.

Керівник відділку по работі з партнерами в СНД

ТОВ "Яндекс.Україна"

Інтернет

2 роки 10 місяців

01.2010 - 11.2012

  • Закрито 100+ угод із партнерами для локалізації та розвитку проєктів Яндекса в Україні, Білорусі та Казахстані;
  • Запущено 10+ проєктів у співпраці з органами влади;
  • Побудовано команду для розвитку партнерського каналу.Обов'язки та ключові функції:
  • Розвиток стратегічних партнерств в Україні, Казахстані та Білорусі – контент-наповнення сервісів, дистрибуція продуктів, нові проєкти; - Аналіз ринку партнерів, вибір партнерів, ведення переговорів, укладення договорів;
  • Здійснення взаємодії між різними підрозділами в процесі розробки та запуску проекту: юридичний та фінансовий відділи, відділи маркетингу та управління проєктами, розробка та ін;
  • Управління відділом: координація роботи відділу, підбір та навчання персоналу, розробка мотиваційних програм.

Керівник відділу web-технологій, керівник проєктів

Медіа-група "Город"

Медіа / ЗМІ

1 рік 4 місяці

06.2008 - 10.2009

  • Розробка бізнес-планів та стратегії розвитку компанії;
  • Концептуальне та фізичне проєктування web-сайтів. Написання функціональної та технічної специфікації;
  • Керування продажами. Проведення переговорів із ключовими клієнтами;
  • Розробка та впровадження стратегій просування та продажу послуг;
  • Пошукова оптимізація та просування сайтів;
  • Розробка маркетингової стратегії. Планування та контроль маркетингових заходів, рекламних кампаній та PR-акцій, аналіз ефективності. Вивчення специфіки тематичних ринків та тенденцій розвитку. Аналіз конкурентного середовища;
  • Управління розробкою web-проектів, постановка завдань, термінів, розрахунок бюджетів;
  • Управління відділом: координація діяльності відділу, формування команди, підбір персоналу, розробка та впровадження мотиваційних програм.

Менеджер по контекстній рекламі

ТОВ "Яндекс.Україна"

Інтернет

9 місяців

09.2007 - 06.2008

  • Просування товарів та послуг компанії;
  • Визначення потреб бізнесу клієнтів, планування кампаній для підвищення продажів та залучення нових покупців;
  • Ведення переговорів із клієнтами, укладання угод. Підтримка постійних відносин;
  • Обслуговування рекламних кампаній в Інтернеті – контекстна та банерна реклами. Аналіз ефективності рекламних кампаній.

Менеджер по маркетингу

Computer Systems Odessa

IT

1 рік 10 місяців

09.2005 - 07.2007

  • Інтернет маркетинг;
  • Планування програмних продуктів;
  • Аналіз ринку;
  • Підвищення конкурентоспроможності програмних продуктів;
  • Пошукова оптимізація та просування сайту;
  • Збільшення продажів з web-сайту;
  • Створення та керування Pay Per Click кампаніями. Аналіз їхньої ефективності. Збір та аналіз статистики поведінки користувачів на сайті;
  • Визначення та покращення ключових показників сайту.

Ключова інформація

  • Бізнес стратегія
  • Маркетенгова та рекламна стратегії
  • Перемовини

Навчалась в 1 закладі

Одеський національний університет ім. І.І. Мечникова

Прикладна математика

Одеса, 2007

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

рідна

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

МЕТАСИСТЕМА - курс по таргетованій рекламі від ведучого таргетолога для брендів одягу

Одеса, 2024

Катерина

Таргетолог дистанційно

Одеса

39 років

повна зайнятість

Оновлено 1 місяць тому