Працювала в 1 компанії 7 років 11 місяців
Медицина та Охорона здоров'я
Головний бухгалтер, юрист
КІН
Медицина та Охорона здоров'я
7 років 10 місяців
01.2017 - до теперішнього часу
6 років 3 місяці з 01.2017 — по поточний час
Досягнення:
У спектр моїх обов'язків входило: Ведення обліку з охорони праці , цивільного захиту та дій в надзвичайних сітуаціях та юридичного супроводу діяльності компанії:
Організація періодичних медоглядів та проведення атестації робочих місць працівників;
Організація навчань відповідальних осіб (охорона праці, пожежна та техногенна безпека);
Розробка необхідних положень, процедур, інструкцій, підготовка наказів по підприємству;
Складала звітності з охорони праці та пожежної безпеки 1-ПВ.Складала та вводіла в дію Схему - зв'язок документа обороту підприємства з охорони праці.
Система керування охороною праці (СУОП) згідно ст. 13 Закону України “Про охорону праці”. Кожне підприємство розробляє його індивідуально, в ньому прописується порядок організації та функціонування системи керування охороною праці.
Займалась роботою з державними та контролюючими органами: листування, запити, скарги, відповіді на запити;
Розробляла внутрішні регламенти процесу обліку, облікової політики, внутрішніх процедур.
Закінчила ДЗНГУ факультет економіко-правої спеціальності юрист, закінчила аспірантуру, викладач.
Друга освіта – інженер: працювала інженером, начальником відділу кадрів, менеджером з персоналу, юристом. Закінчила курс у MIT.
Ключова інформація
січень. 2017 - настоящее время (7лет 5 мес.)
КИН - Послуги, медпослуги/ Інші послуги, FinTech
.
Ведення юридичного супроводу діяльності компанії:Складання, погодження та аналіз цивільно-правових договорів, а також договорів у тому числі, пов'язаних із зовнішньоекономічною діяльністю, особливості неприбуткових підприемств, мед послуг по Україні та закордоном.
Займалася розробкою внутрішніх нормативних актів, правил, положень. Брала участь у тендерах, займалася збиранням та підготовкою документів;
Участь у консалтингових проектах, оцінка податкових ризиків, консультування з питань бухгалтерського обліку та оподаткування. Займалася юридичним супровід кадрової роботи: консультації, розробка та оформлення наказів, положень, інструкцій, розпоряджень, кадрове діловодство;
Робота з державними та контролюючими органами: листування, запити, скарги, договори, відповіді на запити.
Реєстрація/перереєстрація юридичних осіб, фізичних осіб, складання та внесення змін до установчих документів та ін;
Розробляла внутрішні регламенти процесу обліку, облікової політики, внутрішніх процедур.
Робота з незахищеним прошарком населення, надання групових та індивідуальних консультацій клієнтам проекту; Прийом, звільнення, переведення працівників.
Підготовка інформації, «повідомлень» під час прийому працювати працівника форма j30010. Упорядкування табеля обліку для працівників підприємства, розробка положень з праці.
Ведення обліку та складання звітності з військовозобов'язаних на підприємстві.
Аналіз ринку праці. Пошук персоналу, проведення первинної співбесіди, оцінка відповідності вакантної посади. Знання законодавчих актів та нормативних документів у сфері трудового права.Проведення: комплексної оцінки персоналу, адаптації нових співробітників, атестації відповідно до чинного законодавстваПрацювала в іноземній компанії, успішно пройшла міжнародний аудит.
Закінчила курс ФПБАУ, «Теорія та практика аудиту за міжнародними стандартами», брала участь у проекті реформи бухгалтерського обліку в Україні спільно з компанією IBTCI.
Закінчила ДЗНГУ факультет економіко-правої спеціальності юрист, закінчила аспірантуру, викладач, юрист.
Друга освіта – економіст: працювала аудитором, економістом. Aудитор, финансовый директор
Навчалась в 1 закладі
ДонГУ
Экономика правовой
Київ, 2001
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
В2
Курси, тренінги, сертифікати
Управлінський облік, право (2021)
Управлінський облік та фінансовий менеджмент. це курс для тих, хто хоче вибудувати керований та прозорий процес досягнення прибутку в компанії
Бухгалтерія та управління підприємством (Київ)
Управління персоналом та запасами, витратами, продажами та фінансовим результатом.
MIT
Mens et Manus («Умом и руками»)
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
«Оператор. Добре влодіння пакетом MS Office (Access, Excel, Power Point, Word, WordPad), графические редакторы (Picture Manager, CorelDRAW), работа с электронной почтой (Outlook Express). Уверенная работа с разными браузерами (Opera, Firefox, Chrome, Amigo, Internet Explorer).
Викторія Василівна
Викторія Василівна
Інженер з охорони праці, юрист
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 дні тому