Працював в 1 компанії 2 місяці
Інше
Археолог-практикант
Архітектурно - археологічної експедиції ІА НАН України
Інше
2 місяці
06.2025 - 07.2025
Археолог-практикант у складі архітектурно - археологічної експедиції ІА НАН України, під час археологічного проєкту “Острів” де проходив археологічну практику. Досліджував Давній період історії України, а саме з Х — ХІІ сс., як результат роботи, було знайдено та вивчено ряд культурних знахідок, певних антропологічних решток того періоду, а також засвоєно нові навички та техніку роботи з металодетектором та пінпоінтером. Звіт з археологічної практики захистив на 100/100 балів за Болонською системою.
Після роботи археологом-практикантом, було здобуто такі вміння:
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Адаптація до нових умов роботи
- Управління часом та вміння працювати з високим навантаженням
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
Ключова інформація
- Уважність до деталей;
- Аналітичне мислення:
- Вміння вести переговори;
- Організованість;
- Відповідальність.
Займаюся самоосвітою у вивченні менторства та тьюторингу. Також, орієнтуюся в правових ситуаціях, в нормативно-правових актах, швидко сприймаю інформацію та готовий навчатися та дізнаватися нового. Брав активну участь у заходах різної тематики, в тому числі в політико-правових заходах. Академічно вивчаю історію, самостійно вивчаю — юриспруденцію та документування. Я вчуся та вдосконалюю свої навички та знання, не боячись складностей, так як вважаю, що це ще більше надає мені стимулу для отримання нових знань на основі практики. Володію лідерськими та комунікативними навичками, впевнений, що мої здібності можна використати в освітній сфері.
Навчався в 3 закладах
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Історичний факультет
2028
Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Факультет соціології, пройшов навчання за сертифікованою програмою
2025
Спеціалізована школи І-ІІІ ступенів №129 м. Києва з поглибленим вивченням англійської мови
2024
Володіє мовами
Англійська
базовий
Польська
базовий
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Сертифікована програма “ВІД КОНФЛІКТУ ДО СПІВПРАЦІ: ШЛЯХ МИРОБУДУВАННЯ” у Київському національному університеті імені Тараса Шевченка
По завершенню студіювання отримав сертифікат № KU 02070944/61
Досягнуті результати навчання:
РН 1. Здійснювати діагностику та інтерпретацію соціальних проблем українського суспільства та світової спільноти, причини їхнього виникнення та наслідки.
РН 2. Діяти соціально відповідально та соціально свідомо, виражати повагу до різноманітності та міжкультурності.
РН 3. Організовувати та здійснювати ефективні комунікації всередині колективу, з представниками різних соціальних груп.
РН 4. Розуміти необхідність розбудови миру та виховання в стилі миру на основі людських цінностей.
РН 5. Вміти встановлювати діалог з різними професійними суб'єктами та групами.
РН 6. Ефективно виконувати різні ролі (зокрема організатора, комунікатора, критика, генератора ідей, виконавця тощо) у команді в процесі вирішення фахових задач.
Підвищення кваліфікації за видом “вебінар” дистанційно на тему: “Історія України у 8 класі: між віковими особливостями учнівства та складністю матеріалу”, суб’єкт підвищення кваліфікації ТОВ “Літера ЛТД” (ЄДРПОУ 19245744)
По завершенню проходження підвищення кваліфікації отримав сертифікат № В99-240125-055
Досягнуті результати навчання:
- Можу ефективніше організувати уроки, враховуючи психологічні та когнітивні можливості підлітків, їх емоційні реакції на історичні події та обмеження здатності до концентрації;
- Вмію визначати найбільш проблемні теми з ранньомодерної історії України і впроваджувати методичні підходи для їхнього засвоєння (візуалізація, таблиці, карти, цифрові інструменти, сторітелінг та тюдор).
- Отримав практичні рекомендації щодо використання технологій, проєктного навчання, рольових ігор та сторітелінгу для активізації інтересів учнів до історії України;
- Проаналізував важливість системного підходу до діагностики прогалин та інтеграції повторень у навчальний процес
Диплом ІІ ступеня Переможець ХV Всеукраїнської онлайн-олімпіади "На Урок" з історії України.
Диплом № О-13243061
Диплом ІІ ступеня Переможець ХV Всеукраїнської онлайн-олімпіади "На Урок" з громадянської освіти.
Диплом № O-13243059
Диплом ІІ ступеня Переможець ХІ Всеукраїнської онлайн-олімпіади "На Урок" із правознавства.
Диплом № O-10614858
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Маю професійні навички роботи з комп’ютерними програмами Мicrosoft – Word, Excel, PowerPoint
Богдан Сергійович
Богдан Сергійович
Вчитель історія, правознавства та громадянської освіти

Київ
неповна зайнятість
Характер роботи: стажування / практика, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 1 місяць тому