Працював в 2 компаніях 16 років
Фармацевтика, Транспорт та Логістика
Керівник департаменту логістики
Амікум Фарма, ТОВ
Фармацевтика
7 років 2 місяці
04.2017 - 06.2024
Управління, організація та контроль безперебійності та продуктивності щоденної роботи департаменту з логістики;
Контроль всіх етапів поставок з імпорту/експорту харчових продуктів та лікарських засобів, перевірка коректності заповнення документів постачальником, погодження вартості та термінів перевезення, перевірка коректності заповненої ГТД, звірка зі складами щодо кількості та якості ХП;
Контроль здійснення всіх доставок зі складу до кінцевого отримувача в зазначені терміни та з дотриманням вимог по якості;
Аналіз та оптимізація витрат на розмитнення та перевезення;
Пошук митних брокерів під різні види товарів;
Забезпечення наявності постійних перевізників під різні запити підприємства;
Контроль виконання транспортувань власним транспортом компанії у терміни та з температурним режимом, які погоджені з партнерами;
Вибір страхового партнера по страхуванню вантажів та автотранспорту, погодження умов співпраці;
Розробка інструкцій, мотивацій, правил, положень департаменту;
Виявлення некоректних процесів департаменту, розробка методів усунення недоліків;
Оцінка та аналіз витрат пов’язаних с виконанням обов’язків департаменту;
Побудова ефективної команди, пошук кандидатів по відкритим вакансіям, проведення співбесід, навчання персоналу;
Аналіз та оптимізація роботи департаменту;
Пошук партнерів для виконання робіт по проектам (ремонт, вентиляційне обладнання, стелажі, промисловий генератор, тощо)
Розрахунок потреби складського обладнання та автотранспорту;
Впровадження складського програмного забезпечення;
Відкриття нових складів, підготовка їх під ліцензійні умови;
Організація роботи складів компанії;
Виставлення рахунків та актів деяким замовникам логістичних послуг;
Узгодження та укладання договорів потрібних для роботи департаменту(замовники чи постачальниками послуг, обслуговування, тощо):
Контроль взаєморозрахунків з замовники чи постачальниками послуг, обслуговування, тощо;
Погодження договорів компанії по іншим напрямкам;
Взаємодія по всім запитам по проектам з партнерами;
Відрядження за гуманітарними ліками, оформлення декларацій на митниці;
Аналіз та оптимізація витрат департаменту;
Пошук шляхів покращення фінансового стану департаменту, вивчення ринку внутрішніх та міжнародних логістичних послуг з метою розширення спектру послуг:
Аналіз та обробка інформації по майбутнім проектам компанії;
Організація та участь у проведенні інвентаризації на складах компанії;
Бюджетування департаменту, контроль за виконанням бюджету(продажі та витрати), дотримання затвердженого кошторису витрат, статей бюджету;
Табелювання персоналу;
Розрахунок мотивації персоналу;
Вибір підрядника для придбання палива, обговорення умов співпраці;
Контроль витрат ГСМ;
Аналіз та перевірка звітності персоналу.
Контроль всіх етапів поставок з імпорту/експорту харчових продуктів та лікарських засобів, перевірка коректності заповнення документів постачальником, погодження вартості та термінів перевезення, перевірка коректності заповненої ГТД, звірка зі складами щодо кількості та якості ХП;
Контроль здійснення всіх доставок зі складу до кінцевого отримувача в зазначені терміни та з дотриманням вимог по якості;
Аналіз та оптимізація витрат на розмитнення та перевезення;
Пошук митних брокерів під різні види товарів;
Забезпечення наявності постійних перевізників під різні запити підприємства;
Контроль виконання транспортувань власним транспортом компанії у терміни та з температурним режимом, які погоджені з партнерами;
Вибір страхового партнера по страхуванню вантажів та автотранспорту, погодження умов співпраці;
Розробка інструкцій, мотивацій, правил, положень департаменту;
Виявлення некоректних процесів департаменту, розробка методів усунення недоліків;
Оцінка та аналіз витрат пов’язаних с виконанням обов’язків департаменту;
Побудова ефективної команди, пошук кандидатів по відкритим вакансіям, проведення співбесід, навчання персоналу;
Аналіз та оптимізація роботи департаменту;
Пошук партнерів для виконання робіт по проектам (ремонт, вентиляційне обладнання, стелажі, промисловий генератор, тощо)
Розрахунок потреби складського обладнання та автотранспорту;
Впровадження складського програмного забезпечення;
Відкриття нових складів, підготовка їх під ліцензійні умови;
Організація роботи складів компанії;
Виставлення рахунків та актів деяким замовникам логістичних послуг;
Узгодження та укладання договорів потрібних для роботи департаменту(замовники чи постачальниками послуг, обслуговування, тощо):
Контроль взаєморозрахунків з замовники чи постачальниками послуг, обслуговування, тощо;
Погодження договорів компанії по іншим напрямкам;
Взаємодія по всім запитам по проектам з партнерами;
Відрядження за гуманітарними ліками, оформлення декларацій на митниці;
Аналіз та оптимізація витрат департаменту;
Пошук шляхів покращення фінансового стану департаменту, вивчення ринку внутрішніх та міжнародних логістичних послуг з метою розширення спектру послуг:
Аналіз та обробка інформації по майбутнім проектам компанії;
Організація та участь у проведенні інвентаризації на складах компанії;
Бюджетування департаменту, контроль за виконанням бюджету(продажі та витрати), дотримання затвердженого кошторису витрат, статей бюджету;
Табелювання персоналу;
Розрахунок мотивації персоналу;
Вибір підрядника для придбання палива, обговорення умов співпраці;
Контроль витрат ГСМ;
Аналіз та перевірка звітності персоналу.
Керівник відділення
Делфаст, ТОВ
Транспорт та Логістика
8 років 8 місяців
06.2008 - 02.2017
Жовтень 2014 – Березень 2015 «Постман» (кур'єрська служба) –
Фахівець відділу контролю та якості
Жовтень 2013 – Травень 2014 «Постман» (кур'єрська служба) –
Регіональний менеджер з логістики
Лютий 2013 – Вересень 2013 Ресторан «Casta» - Менеджер з доставки
Квітень 2012 – Січень 2013 ТОВ «Воля Кабель» -
Спеціаліст з обслуговування абонентів
Грудень 2010 – Березень 2012 Агентство нерухомості «Рієлті Інвест Центр» - Рієлтор
Грудень 2009 – Грудень 2010 ТОВ «Воля Кабель» -
Консультант контакт-центру
Лютий 2009 – Жовтень 2009 «Київський медіа-холдинг» (газета «7+7я» та журнал «ТОП 10») - Менеджер зі збуту
Червень 2008 – Грудень 2008 ТОВ «Медіа Дім» ( телеканал «Тоніс», «Газета 24») - Менеджер з адміністративної діяльності підприємства
Фахівець відділу контролю та якості
Жовтень 2013 – Травень 2014 «Постман» (кур'єрська служба) –
Регіональний менеджер з логістики
Лютий 2013 – Вересень 2013 Ресторан «Casta» - Менеджер з доставки
Квітень 2012 – Січень 2013 ТОВ «Воля Кабель» -
Спеціаліст з обслуговування абонентів
Грудень 2010 – Березень 2012 Агентство нерухомості «Рієлті Інвест Центр» - Рієлтор
Грудень 2009 – Грудень 2010 ТОВ «Воля Кабель» -
Консультант контакт-центру
Лютий 2009 – Жовтень 2009 «Київський медіа-холдинг» (газета «7+7я» та журнал «ТОП 10») - Менеджер зі збуту
Червень 2008 – Грудень 2008 ТОВ «Медіа Дім» ( телеканал «Тоніс», «Газета 24») - Менеджер з адміністративної діяльності підприємства
Навчався в 2 закладах
Державний університет телекомунікацій
Менеджмент організації
Київ, 2010
Київський коледж зв'язку
Економіка підприємства
Київ, 2008
Володіє мовами
Англійська
середній
pre-intermediate та вчу далі, займаюсь з репетитором
Російська
вільно
Українська
вільно
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Маю відстрочку від мобілізації
права категорії В
власний автомобіль Mercedes GL
Сергій
Сергій
Керівник департаменту логістики
Київ
Готовий переїхати: Львів
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 19 годин тому