Працювала в 4 компаніях   18 років 1 місяць

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail

Начальник відділу постачання

ТОВ «Торговий Будинок «СІГМА»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 років 11 місяців

06.2017 - 05.2024

Обов'язки:

– 5+ років досвіду роботи (у підпорядкуванні 8 осіб) в дистриб’юторській торговій компанії з галузевою структурою.

- Покриття дистрибуції по трьох регіонах, забезпечення запасами 7 (семи) складів;

– управління базою постачальників (35 – 40) та асортиментною матрицею ( >2 500 SKU);

– контроль за своєчасним і достатнім товарним залишком;

– аналіз товарообігу, вилучення з асортименту мало оборотних SKU;

– контроль за ціноутворенням на продукцію, дотримання комерційної політики постачальників;

– оптимізація та побудова ефективної системи закупівель та логістики (переміщення продукції між робочими складами), зниження витрат;

– бюджетування, управління витратами;

– контроль поточних платежів і планування розрахунків з постачальниками;

– ведення переговорів з ключовими постачальниками, контроль за дотриманням договірних зобов’язань;

– відновлення штату співробітників відділу закупівель практично з «нуля»;

– організація, планування, постановка завдань співробітникам, мотивація, контроль. Контроль за виконанням KPI відділом закупівель;

– складання графіку виходу працівників відділу, прийняття на роботу та звільнення працівників відділу;

– проведення навчання співробітників відділу та оцінювання знань за результатами навчання (атестація на підвищення категорії);

Менеджер відділу закупівель

ТОВ «Торговий Будинок «СІГМА»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 років 1 місяць

04.2012 - 05.2017

Обов’язки:

– контроль за своєчасними та достатніми запасами;

– формування замовлень з урахуванням продажів;

– управління товарними залишками;

– вирішення спорів з постачальниками;

– встановлення цін у базі даних та контроль за дотриманням комерційної політики постачальників;

– ведення бази даних, складання необхідних звітів про результати діяльності;

Товарознавець

ТОВ «ЗФ ТПГ «Рейнфорд»

Торгівля роздрібна / Retail

3 роки 11 місяців

11.2007 - 10.2011

Обов’язки:

– у підпорядкуванні 16 – 19 осіб;

– контроль за своєчасними та достатніми запасами;

– формування замовлень з урахуванням продажів, управління товарними залишками;

– аналіз динаміки продажів і прибутковості по кожній довіреній категорії товару;

– моніторинг асортименту, цін конкурентів;

– вирішення спорів між торговою точкою та постачальником;

– ведення бази даних, складання необхідних звітів про результати діяльності;

– ведення та забезпечення своєчасного документообігу всередині компанії та з постачальниками;

– контроль за дотриманням схем викладки товарів;

– дотримання обов’язкових вимог і норм, встановлених корпоративними стандартами, санітарних, ветеринарних, протипожежних правил;

Начальник відділу

ТОВ «Торговий Будинок «Амстор»

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 10 місяців

12.2005 - 10.2007

Обов’язки:

– у підпорядкуванні 10 осіб;

– досвід відкриття гіпермаркету з «нуля»;

– контроль за своєчасними та достатніми запасами;

– формування замовлень з урахуванням продажів, управління товарними залишками;

– аналіз динаміки продажів і прибутковості по кожній довіреній категорії товару;

– моніторинг асортименту, цін конкурентів;

– вирішення спорів з постачальниками;

– ведення бази даних, складання необхідних звітів про результати діяльності;

– ведення та забезпечення своєчасного документообігу всередині компанії та з постачальниками;

– контроль за дотриманням схем викладки товарів;

– планування виходу працівників відділу, закриття табеля обліку робочого часу, прийняття на роботу та звільнення працівників відділу; – проведення навчання співробітників відділу технологіям роботи за функціональними напрямками своєї діяльності згідно з затвердженими внутрішніми регламентами та оцінка знань за результатами проведення навчання;

– дотримання обов’язкових вимог і норм, встановлених корпоративними стандартами, санітарних, ветеринарних, протипожежних правил;

Ключова інформація

Додаткова інформація: Маю навички роботи в програмах Outlook, MS Office, Word, MS Excel, Power Point, 1С8.

Професійні якості: – високий рівень працездатності, відповідальності, дисциплінованості, акуратності;

– здатність до аналізу;

– здатність приймати рішення та нести відповідальність за їх реалізацію та досягнення результатів;

– стратегічне мислення, вміння організовувати команду та працювати разом для досягнення цілей.

Навчалась в 1 закладі

Запорізький національний університет

прикладна математика/математик

Запоріжжя, 2006

Вікторія

Керівник відділу постачання

Запоріжжя

Готовий переїхати: Київ, Львів, Одеса, Дніпро, Вінниця, Кропивницький, Умань

35 000 грн.

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 дні тому