Працював в 9 компаніях 18 років 4 місяці
Автомобільна промисловість та Автобізнес, FMCG, Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
Зам. керівника роздрібної мережі «Твоя Шина – Pole Position»
Назву компанії приховано
Автомобільна промисловість та Автобізнес
2 роки 10 місяців
06.2019 - 04.2022
Функціональні обов'язки:
1. Розвиток роздрібної мережі. Запуск торгово-сервісних центрів з «0», розробка та контроль реалізацією проекту з етапу планування до здачі
2. Розрахунок бюджету проекту, ресурсів, складання плану та графіка робіт, контроль за реалізацією етапів здачі проекту точно в строк
3. Планування, організація та контроль бізнес-процесів спрямованих на безперебійну роботу центрів. Координація роботи всіх підрозділів спрямована на досягнення максимального результату
4. Робота з персоналом роздрібних точок, формування єдиної команди, підбір та навчання
5. Контроль системи мотивації та навчання персоналу
6. Розробка, впровадження та контроль стандартів роботи роздрібу
7. Планування продажів, контроль виконання планових показників
8. Оцінка конкурентного середовища, моніторинг цін конкурентів, формування цінової політики обслуговування підприємства.
9. Товарна та фінансова аналітика, ведення та надання звітності
10. Контроль облікової та касової дисципліни
11. Бюджетування мережі, управління та контроль витратною частиною. 12. Планування організація та контроль роботи відділу розвитку роздрібної мережі.
13. Планування організація та контроль роботи інженерної служби сервісу роздрібної мережі.
14. Впровадження та контроль реалізації рекламних, маркетингових заходів.
15. Робота з контролюючими органами
16. У підпорядкуванні: 16 торгово-сервісних центрів (Київ, Дніпро, Харків, Суми, Черкаси, Запоріжжя, Херсон, Львів — 197 осіб), відділ розвитку роздрібної мережі та інженерна служба (5 осіб) 16. Робота з контролюючими органами
Досягнення:
• Розробка та впровадження нових послуг сервісу, що призвело до зростання частки додаткових послуг у загальному обороті на 12%
• Розробка та впровадження системи моніторингу цін конкурентів
• Розробка та впровадження схем та системи стандартів обслуговування клієнтів, з метою збільшення пропускної спроможності торгового залу та сервісу. Результат - збільшення пропускної спроможності торгового залу на 16%, сервісу на 33%
• Відкриття та запуск торгово-сервісного центру в Черкасах
• Оптимізація штатного розпису роздрібу, впровадження системи роботи з тимчасовим штатом співробітників як наслідок зменшення витрат.
• Розробка та впровадження системи роботи з корпоративними клієнтами.
• Оптимізація системи адаптації нових працівників для підприємства. • Формування ефективної команди
Комерційний директор
Назву компанії приховано
FMCG
1 рік 3 місяці
02.2018 - 05.2019
Функціональні обов'язки:
1. Планування, організація та контроль роботи відділів збуту, закупівель, маркетингу.
2. Визначення конкурентної та асортиментної політики підприємства.
3. Дотримання та контроль фінансової та облікової політики підприємства.
4. Визначення дотримання та контроль збутової політики та системи ціноутворення.
5. Планування та контроль виконання зведеного плану закупівель та продажів підприємства на період
6. Розробка та освоєння нових перспективних ринків та каналів збуту.
7. Товарна та фінансова аналітика, ведення та подання звітності. Бюджетування.
8. Проведення рекламних, маркетингових заходів, пошук та впровадження нових методів стимулювання продажів.
9. У прямому підпорядкуванні: відділ продажу, відділ закупівель, фінансовий відділ – 21 особа.
Досягнення:
- Реорганізація відділу продажу та корпоративного сектору.
- Ефективне проведення переговорів, щодо розширення асортименту на 26%, що поставляється, в роздрібні торгові мережі.
- Систематизація та координація роботи відділу продажу, збільшення обороту на 46%.
- Реорганізація відділу закупівель, впровадження системи товарної аналітики, оптимізація ліквідних товарних залишків, розпродаж неліквідного товару.
- Формування ефективної команди
Директор філії
Назву компанії приховано
Промисловість та Виробництво
1 рік
02.2017 - 02.2018
Функціональні обов'язки:
1. Побудова та запуск торгово-виробничої філії з «0».
2. Проведення будівельних, ремонтно-відновлювальних робіт з філії.
3. Робота з будівельними та підрядними організаціями з етапу планування до здачі об'єкта в експлуатацію.
4. Розрахунки бюджету будівельних та ремонтних робіт, опрацювання та затвердження кошторисів.
5. Складання плану та графіка робіт, контроль за реалізацією етапів здачі проекту точно в строк
6. Планування, організація та контроль бізнес-процесів спрямованих на безперебійну роботу філії.
7. Координація роботи всіх підрозділів філії, спрямована на досягнення максимального результату
8. Дотримання та контроль фінансової та облікової політики підприємства
9. Робота з персоналом всіх підрозділів філії, спрямована на координацію та взаємодію, формування єдиної команди, підбір та навчання.
10. Контроль за дотриманням стандартів роботи компанії
11. Контроль за виконанням планових показників
12. Товарна та фінансова аналітика, ведення та подання звітності. Бюджетування.
13. Контроль облікової та касової дисципліни 14. Проведення рекламних, маркетингових заходів, пошук та впровадження нових методів стимулювання продажів. 1
5. У прямому підпорядкуванні: відділ продажу, складське господарство, виробнича ділянка, фінансовий відділ, адміністративно-господарський відділ, служба безпеки. Філія – 62 особи.
16. Робота з контролюючими органами
Досягнення:
• Побудова торгово-виробничої філії з «0», введення в експлуатацію у поставлені терміни.
• Відкриття та запуск спеціалізованого складу на 6000 м.кв.
• Введення в експлуатацію спеціалізованої складської стелажної системи
• Впровадження системи складського обліку осередкового типу, з адресним зберіганням, за умови застосування АВС аналізу
• Введення в експлуатацію виробничої ділянки
• Розробка та впровадження системи ефективної складської та виробничої логістики
• Систематизація та координація роботи відділу продажів
• Формування ефективної команди
Регіональний керуючий
Назву компанії приховано
Автомобільна промисловість та Автобізнес
1 рік 4 місяці
10.2015 - 02.2017
Функціональні обов'язки
1.Побудова та розвиток оптово-роздрібної мережі в регіоні.
2.Запуск торгово-сервісних центрів з «0», розробка, контроль та реалізації проекту з етапу планування до здачі
3.Розрахунки бюджету проекту, ресурсів, складання плану та графіка робіт, контроль за реалізацією етапів здачі проекту точно в строк
4.Планування, організація та контроль бізнес процесів спрямованих на безперебійну роботу торгових точок.
5.Робота з персоналом роздрібних точок, формування єдиної команди, підбір та навчання
6.Контроль дотримання стандартів роботи
7. Планування продажів, контроль виконання планових показників.
8. Бюджетування, управління та контроль витратною частиною.
9. Розвиток регіону, робота з корпоративним та оптовим покупцем.
10. Товарна та фінансова аналітика, ведення та надання звітності
11. Контроль облікової та касової дисципліни
12. Розробка та впровадження рекламних, маркетингових заходів, пошук та впровадження нових методів стимулювання продажів.
13. У підпорядкуванні: 2 торгово-сервісні точки (24 особи)
14. Робота з контролюючими органами
Досягнення:
- Побудова з "0" роздрібної мережі в регіоні
- Відкриття, і запуск 2 торгово-сервісних центрів
- Досягнення планованого прибутку в поставлені терміни
- Впровадження системи стандартизації корпоративних норм та правил
- Налаштування системи ефективної роботи з корпоративними та оптовими клієнтами
- Формування ефективної команди
Керівник торгово-роздрібної мережі «Vianor»
Назву компанії приховано
Автомобільна промисловість та Автобізнес
1 рік 5 місяців
01.2014 - 06.2015
Функціональні обов'язки:
1. Побудова та розвиток роздрібної мережі
2. Планування, організація та контроль бізнес-процесів спрямованих на безперебійну роботу центрів
3. Координація роботи всіх підрозділів, спрямована на досягнення максимального результату
4. Робота з персоналом роздрібних точок, формування єдиної команди, підбір та навчання
5. Формування та контроль системи мотивації та навчання персоналу
6. Контроль за дотриманням стандартів роботи роздрібу
7. Планування продажів, контроль виконання планових показників
8. Бюджетування мережі
9. Економічна та фінансова аналітика, ведення та подання звітності
10. Контроль облікової та касової дисципліни
11. Товарна аналітика, аналіз товарних матриць, управління асортиментом та цінами.
12. Розробка та впровадження рекламних, маркетингових заходів, пошук та впровадження нових методів стимулювання продажів.
13. Організація та контроль системи роботи складської та транспортної логістики, управління товарними залишками
14. У підпорядкуванні: 4 торгово-сервісні центри (Дніпропетровськ, Херсон — 54 особи)
15. Робота з контролюючими органами
Досягнення:
• Досягнення запланованого прибутку у поставлені терміни
• Створення та впровадження системи адаптації нових співробітників на підприємстві
• Розробка та впровадження системи ефективної роботи з корпоративними та оптовими клієнтами
• Впровадження системи стандартизації корпоративних норм та правил
• Впровадження системи навчання та підвищення кваліфікації персоналу
• Розробка та впровадження нової системи мотивації для персоналу
• Впровадження системи гарантійного обслуговування клієнтів
• Розвиток програми лояльності для клієнтів
• Формування ефективної команди
Заступник директора з розвитку «Торгівельно-роздрібна мережа «Vianor»
Назву компанії приховано
Автомобільна промисловість та Автобізнес
6 місяців
07.2013 - 01.2014
Функціональні обов'язки:
1. Розвиток роздрібної мережі, відкриття нових торгових точок
2. Робота з персоналом роздрібних точок, формування єдиної команди, підбір та навчання
3. Формування системи мотивації та навчання персоналу
4. Контроль за дотриманням стандартів роботи роздрібу
5. Планування організація та контроль роботи відділу товарної аналітики та маркетингу роздрібу
6. Розробка та впровадження рекламних, маркетингових заходів, пошук та впровадження нових методів стимулювання продажів.
7. Розширення та впровадження нових комплексів послуг з метою підвищення прибутковості підприємства.
8. Товарна та асортиментна аналітика
Досягнення:
• Створення та впровадження системи стандартизації корпоративних норм та правил
• Створення та впровадження системи навчання та підвищення кваліфікації персоналу
• Розробка та впровадження системи мотивації для персоналу • Розробка та впровадження системи гарантійного обслуговування клієнтів
• Створення та впровадження програми лояльності для клієнтів
• Створення товарно-аналітичного відділу роздрібу
• Створення системи аналізу товарних матриць, управління асортиментом та цінами
Керівник проекту "Торгівельно-роздрібна мережа "Pole Position"
Назву компанії приховано
Автомобільна промисловість та Автобізнес
4 роки
07.2009 - 07.2013
Функціональні обов'язки
1.Побудова та розвиток роздрібної мережі. Запуск торгово-сервісних центрів з «0», розробка та контроль за реалізацією проекту з етапу планування до здачі
2.Розрахунки бюджету проекту, ресурсів, складання плану та графіка робіт, контроль за реалізацією етапів здачі проекту точно в строк
3.Планування, організація та контроль бізнес процесів спрямованих на безперебійну роботу центрів. Координація роботи всіх підрозділів спрямована на досягнення максимального результату
4.Робота з персоналом роздрібних точок, формування єдиної команди, підбір та навчання
5.Формування системи мотивації та навчання персоналу
6.Контроль дотримання стандартів роботи роздрібу
7. Планування продажів, контроль виконання планових показників. Складання бюджету мережі
8.Товарна та фінансова аналітика, ведення та подання звітності
9.Контроль облікової та касової дисципліни
10.Планування організація та контроль роботи відділу товарної аналітики та маркетингу роздрібу
11. Розробка та впровадження рекламних, маркетингових заходів, пошук та впровадження нових методів стимулювання продажів.
12. У підпорядкуванні: 7 торгово-сервісних центрів (Київ, Дніпропетровськ, Черкаси, Львів — 87 осіб), відділ товарної аналітики та маркетингу (5 осіб)
13. Розвиток партнерської роздрібної мережі магазинів «Твоя Шина» на умовах надання франшизи (Дніпродзержинськ, Кривий Ріг, Житомир, Хуст, Краматорськ).
14.Робота з контролюючими органами
Досягнення:
- Побудова з «0» роздрібної мережі сертифікованих торгово-сервісних центрів
- Открытие, і запуск 7 торгово-сервісних центрів
- Досягнення планованого прибутку в поставлені терміни
- Створення та впровадження системи стандартизації корпоративних норм та правил
- Створення та впровадження системи навчання та підвищення кваліфікації персоналу
- Розробка та впровадження системи мотивації для персоналу
- Розробка та впровадження системи гарантійного обслуговування клієнтів
- Створення та впровадження програми лояльності для клієнтів
- Налаштування системи ефективної роботи з корпоративними та оптовими клієнтами
- Формування ефективної команди
Директор сервісного торгового центру
Назву компанії приховано
Автомобільна промисловість та Автобізнес
3 роки
11.2005 - 11.2008
Функціональні обов'язки:
1. Планування, організація та контроль бізнес-процесів спрямованих на безперебійну роботу центру.
2.Підбір та навчання персоналу
3. Організація та контроль системи мотивації для торгового персоналу
4.Пошук та запровадження нових методів стимулювання продажів
5. Планування продажів, контроль виконання планових показників.
6.Робота з контролюючими органами
7.Контроль облікової та касової дисципліни
8. Ведення звітності.
9.Контроль дотримання стандартів роботи
10. Ведення господарської діяльності магазину
11. Бюджетування, управління та контроль витратною частиною.
12. У прямому підпорядкуванні: торговельний зал, сервісна ділянка, склад. СТЦ – 14 осіб
Досягнення:
- Зростання рентабельності центру з 5% до 25%
- Щорічне збільшення обсягів продажів у середньому на 15%-20%.
- Сиситематизація роботи з корпоративними клієнтами
- Зниження рівня плинності кадрів, сформовано ефективну команду
- Розробка та впровадження нової системи додаткової мотивації персоналу.
Керівник відділу збуту
Назву компанії приховано
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 7 місяців
03.2003 - 10.2005
Функціональні обов'язки:
1.Побудова ефективної та гнучкої системи продажів за всіма виробничими напрямками підприємства
2.Управління та стимулювання продажів по Україні
3.Побудова дистрибуційної мережі по Україні
4.Побудова філіальної мережі по Україні
5. Планування, бюджетування
6.Побудова системи логістики по Україні
7.Контроль дебіторської заборгованості
Досягнення:
- Обсяги продажів доведені до максимальних (обладнання завантажено на 100%)
- Відкриття нових філій підприємства (м. Київ, м. Харків, м. Одеса)
- Створення та виведення нової торгової марки на ринок
- Продукція підприємства введена на полиці в торгових мережах: «АТБ Маркет», «Рейнфорд», «Варус», «Сільпо», «Єва», «Простір», «Фуршет», «Велика Кишеня» «Метро Кеш енд Керрі»
- Постачання продукції на експорт, по ближньому зарубіжжю (Грузія, Росія, Молдова)
- Розробка та впровадження системи мотивації для дистриб'юторів.
Навчався в 1 закладі
Державний вищий навчальний заклад "Український державний хіміко-технологічний університет"
Економічний факультет, спеціальність менеджмент організацій
Дніпро, 2000
Анонімний пошукач
Керуючий, директор
Дніпро
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому