Працював в 1 компанії 5 років 9 місяців
Телекомунікації / Зв'язок
Керівник магазину
Vodafone Ритейл
Телекомунікації / Зв'язок
5 років 8 місяців
08.2018 - 04.2024
• Планування та організація своєї роботи
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
• Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
• Адаптація до нових умов роботи
• Постійне навчання та розвиток професійних навичок
• Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
• Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
• Дотримання корпоративної культури та цінностей
• Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
• Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
• Аналіз конкурентного середовища для виявлення можливостей для розвитку
Ключова інформація
• Самостійність
• Стресостійкість
• Творчість в розв'язанні проблем
• Роздрібні мережі
• Розвиток роздрібної мережі
• Стресостійкість
• Творчість в розв'язанні проблем
• Роздрібні мережі
• Розвиток роздрібної мережі
Володіє мовами
Українська
вільно
Влад Геннадійович
Влад Геннадійович
Керівник магазину
Полтава
повна зайнятість
Оновлено 1 місяць тому