Працювала в 6 компаніях   21 рік 5 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Фармацевтика, Телекомунікації / Зв'язок

Керівник call-центру

Емет™

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

5 місяців

05.2024 - 10.2024

  • Організація та керування діяльністю call-центру
  • Управління зв'язком з клієнтами та вирішенням їхніх питань
  • Моніторинг та аналіз ефективності роботи call-центру
  • Керування персоналом та розробка програм навчання та підвищення кваліфікації
  • Забезпечення звітності перед керівництвом щодо результатів та стратегій розвитку call-центру
  • Розробка та впровадження Стандартів якості обслуговування клієнтів
  • Аналіз ефективності роботи операторів та оцінка дотримання стандартів обслуговування
  • Розробка KPI для операторів call-центру з послідуючим впровадженням

Помічник менеджера контрактного виробництва

АНЦ

Фармацевтика

1 рік 5 місяців

12.2022 - 05.2024

  • Планування та організація своєї роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Ведення довідників товарів ВТМ
  • Створення картки товарів
  • Комунікації з відділами в рамках проектів просування товарів ВТМ
  • Комунікації з виробниками товарів ВТМ
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості

Менеджер з продажу відділу Телемаркетингу

Vodafone Україна

Телекомунікації / Зв'язок

5 місяців

07.2022 - 12.2022

  • Обзвон бази клієнтів
  • Ведення переговорів
  • Укладення договорів
  • Контроль за виконанням продажів
  • Планування та виконання плану продажів
  • Ведення звітності

Керівник відділу Телемаркетингу

Kyivstar/Київстар

Телекомунікації / Зв'язок

2 роки 6 місяців

07.2018 - 01.2021

Гранд Тренер 1 і 2 квартал 2020 і рамках мотиваційної програми "Зоряна сила".

  • Планування та організація роботи відчуття Телемаркетингу
  • Навчання та розвиток професійних навичок агентів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Організація та відбір співробітників у відділ, забезпечення необхідного навчання співробітників;
  • Забезпечення якісного обслуговування клієнтів співробітниками відділу абонентів Компанії, відповідно до стандартів, процедур, цілей, графіку;
  • Контроль за виконанням планів продажу співробітниками відділу, виявлення відхилень виконання показників, аналіз їх причин;
  • розробка плану коригувальних заходів та здійснення заходів щодо усунення відхилень;
  • Контроль роботи фахівців з продажу щодо: дзвінків в організації, презентації товарів та послуг;
  • робота з ключовими клієнтами, а саме: опитування за попередньо підготовленою клієнтською базою, надання необхідної інформації, ведення статистики результатів переговорів; якості ведення ділових переговорів
  • Виявлення ситуацій, пов'язаних з помилками у роботі агентів, які призвели чи можуть призвести до скарг клієнтів; ініціювання їх усунення шляхом внесення змін до існуючих процедур обслуговування, схем продажу та розробка нових;
  • Забезпечення коректної реєстрації звернень абонентів в інформаційних системах працівниками відділу;
  • Надання зворотного зв'язку щодо реакції клієнтів на нові кампанії та «зміна поведінки» клієнтів у разі виникнення;
  • Організація взаємодії та обмін інформацією між відділом та іншими підрозділами Компанії;
  • Здійснення телефонного обслуговування клієнтів у питаннях, що виходять за рівень повноваження працівників відділу;
  • Управлінські обов'язки, які з трьох основних блоків: планування, мотивація і контроль.

Начальник сектору телефонного обслуговування

Kyivstar/Київстар

Телекомунікації / Зв'язок

12 років 6 місяців

01.2006 - 07.2018

Кращий начальник сектору центру телефонного обслуговування 2015 р.

  • Планування та організація своєї роботи
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів операторів

Фахівець відділу телефонного обслуговування

Kyivstar/Київстар

Телекомунікації / Зв'язок

4 роки

01.2002 - 01.2006

Подяка мера міста Куліченко І.І. - 2006 р.

Телефонне обслуговування звернень клієнтів компанії

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Фіксація звернень клієнтів за стандартом компанії
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань

Ключова інформація

  • Організація ефективної роботи офісу
  • Координація зустрічей та переговорів
  • Розробка та оптимізація внутрішніх процесів
  • Підготовка звітів та аналітичних матеріалів для керівництва
  • Навчалась в 1 закладі

    Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара

    Спеціаліст з напрямку "Проектування та виробництво ракетно-космічних апаратів"

    Дніпро, 2001

    Володіє мовами

    Англійська

    базовий

    Українська

    вільно

    Додаткова інформація

    Особисті якості

    Я цілеспрямована, харизматична, відповідальна до процесів та уважна до деталей людина. Комунікабельна та легка у спілкуванні, щира, чесна та відкрита. В моїй особі ви знайдете працівника, що не тільки володіє професійними навичками, а й поєднує в собі захоплення саморозвитком, орієнтовність на розвиток та досягнення цілей компанії, створення плідної атмосфери в колективі, в якому я працюю. Для мене важливо вірити в місію компанії, її чесність та відкритість по відношенню до співробітників, що надихає на результат і допомагає надихнути інших.

    Наталья

    Менеджер з продажу

    Дніпро

    35 000 грн.

    47 років

    Активно шукає роботу

    повна зайнятість

    Оновлено 3 дні тому