Працювала в 6 компаніях 21 рік 5 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Фармацевтика, Телекомунікації / Зв'язок
Керівник call-центру
Емет™
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
5 місяців
05.2024 - 10.2024
- Організація та керування діяльністю call-центру
- Управління зв'язком з клієнтами та вирішенням їхніх питань
- Моніторинг та аналіз ефективності роботи call-центру
- Керування персоналом та розробка програм навчання та підвищення кваліфікації
- Забезпечення звітності перед керівництвом щодо результатів та стратегій розвитку call-центру
- Розробка та впровадження Стандартів якості обслуговування клієнтів
- Аналіз ефективності роботи операторів та оцінка дотримання стандартів обслуговування
- Розробка KPI для операторів call-центру з послідуючим впровадженням
Помічник менеджера контрактного виробництва
АНЦ
Фармацевтика
1 рік 5 місяців
12.2022 - 05.2024
- Планування та організація своєї роботи
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Ведення довідників товарів ВТМ
- Створення картки товарів
- Комунікації з відділами в рамках проектів просування товарів ВТМ
- Комунікації з виробниками товарів ВТМ
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
Менеджер з продажу відділу Телемаркетингу
Vodafone Україна
Телекомунікації / Зв'язок
5 місяців
07.2022 - 12.2022
- Обзвон бази клієнтів
- Ведення переговорів
- Укладення договорів
- Контроль за виконанням продажів
- Планування та виконання плану продажів
- Ведення звітності
Керівник відділу Телемаркетингу
Kyivstar/Київстар
Телекомунікації / Зв'язок
2 роки 6 місяців
07.2018 - 01.2021
Гранд Тренер 1 і 2 квартал 2020 і рамках мотиваційної програми "Зоряна сила".
- Планування та організація роботи відчуття Телемаркетингу
- Навчання та розвиток професійних навичок агентів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Організація та відбір співробітників у відділ, забезпечення необхідного навчання співробітників;
- Забезпечення якісного обслуговування клієнтів співробітниками відділу абонентів Компанії, відповідно до стандартів, процедур, цілей, графіку;
- Контроль за виконанням планів продажу співробітниками відділу, виявлення відхилень виконання показників, аналіз їх причин;
- розробка плану коригувальних заходів та здійснення заходів щодо усунення відхилень;
- Контроль роботи фахівців з продажу щодо: дзвінків в організації, презентації товарів та послуг;
- робота з ключовими клієнтами, а саме: опитування за попередньо підготовленою клієнтською базою, надання необхідної інформації, ведення статистики результатів переговорів; якості ведення ділових переговорів
- Виявлення ситуацій, пов'язаних з помилками у роботі агентів, які призвели чи можуть призвести до скарг клієнтів; ініціювання їх усунення шляхом внесення змін до існуючих процедур обслуговування, схем продажу та розробка нових;
- Забезпечення коректної реєстрації звернень абонентів в інформаційних системах працівниками відділу;
- Надання зворотного зв'язку щодо реакції клієнтів на нові кампанії та «зміна поведінки» клієнтів у разі виникнення;
- Організація взаємодії та обмін інформацією між відділом та іншими підрозділами Компанії;
- Здійснення телефонного обслуговування клієнтів у питаннях, що виходять за рівень повноваження працівників відділу;
- Управлінські обов'язки, які з трьох основних блоків: планування, мотивація і контроль.
Начальник сектору телефонного обслуговування
Kyivstar/Київстар
Телекомунікації / Зв'язок
12 років 6 місяців
01.2006 - 07.2018
Кращий начальник сектору центру телефонного обслуговування 2015 р.
- Планування та організація своєї роботи
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів операторів
Фахівець відділу телефонного обслуговування
Kyivstar/Київстар
Телекомунікації / Зв'язок
4 роки
01.2002 - 01.2006
Подяка мера міста Куліченко І.І. - 2006 р.
Телефонне обслуговування звернень клієнтів компанії
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Адаптація до нових умов роботи
- Фіксація звернень клієнтів за стандартом компанії
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
Ключова інформація
Навчалась в 1 закладі
Дніпровський національний університет імені Олеся Гончара
Спеціаліст з напрямку "Проектування та виробництво ракетно-космічних апаратів"
Дніпро, 2001
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
вільно
Додаткова інформація
Особисті якості
Я цілеспрямована, харизматична, відповідальна до процесів та уважна до деталей людина. Комунікабельна та легка у спілкуванні, щира, чесна та відкрита. В моїй особі ви знайдете працівника, що не тільки володіє професійними навичками, а й поєднує в собі захоплення саморозвитком, орієнтовність на розвиток та досягнення цілей компанії, створення плідної атмосфери в колективі, в якому я працюю. Для мене важливо вірити в місію компанії, її чесність та відкритість по відношенню до співробітників, що надихає на результат і допомагає надихнути інших.
Наталья
Наталья
Менеджер з продажу
Дніпро
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 дні тому