Ключова інформація
ДОСВІД РОБОТИ:
1. Працювала адміністратором у кафе в Італії. В мої обов’язки входило:
• спілкування з людьми
• оформлення замовлень
• робота з постачальниками
• робота з курьерами
2. Також була менеджером в ресторані, але в Україні. Мої обов’язки були:
• приймати замовлення через інстаграм:
- відповідати на коментарі
- приймати замовлення
- надавати поради
- вирішувати питання так щоб клієнт залишився задоволений( запропонувати персональну послугу)
Швидко відповідала на запити, у середньому 5-10 хвилин і питання закрите.
Знаю як швидко та м'ягко вирішувати конфлікти та закривати питання. І безумовно, я розумію, що значить робота в команді та розділ обов'язків.• Комунікація з клієнтами
• Комунікація з клієнтами
• Вміння аналізувати потреби клієнта
• Креативність
1. Працювала адміністратором у кафе в Італії. В мої обов’язки входило:
• спілкування з людьми
• оформлення замовлень
• робота з постачальниками
• робота з курьерами
2. Також була менеджером в ресторані, але в Україні. Мої обов’язки були:
• приймати замовлення через інстаграм:
- відповідати на коментарі
- приймати замовлення
- надавати поради
- вирішувати питання так щоб клієнт залишився задоволений( запропонувати персональну послугу)
Швидко відповідала на запити, у середньому 5-10 хвилин і питання закрите.
Знаю як швидко та м'ягко вирішувати конфлікти та закривати питання. І безумовно, я розумію, що значить робота в команді та розділ обов'язків.• Комунікація з клієнтами
• Комунікація з клієнтами
• Вміння аналізувати потреби клієнта
• Креативність
Навчалась в 1 закладі
Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого
факультет міжнародного та європейського права
Харків, 2026
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
рідна
Ангеліна
Ангеліна
Менеджер по роботі з клієнтами
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/0ab828ad-6ffd-4cf7-b812-8b1a87c1c5e8.jpg)
Павлоград
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 місяці тому