Ключова інформація

ДОСВІД РОБОТИ:
1. Працювала адміністратором у кафе в Італії. В мої обов’язки входило:
• спілкування з людьми
• оформлення замовлень
• робота з постачальниками
• робота з курьерами
2. Також була менеджером в ресторані, але в Україні. Мої обов’язки були:
• приймати замовлення через інстаграм:
- відповідати на коментарі
- приймати замовлення
- надавати поради
- вирішувати питання так щоб клієнт залишився задоволений( запропонувати персональну послугу)
Швидко відповідала на запити, у середньому 5-10 хвилин і питання закрите.
Знаю як швидко та м'ягко вирішувати конфлікти та закривати питання. І безумовно, я розумію, що значить робота в команді та розділ обов'язків.• Комунікація з клієнтами
• Комунікація з клієнтами
• Вміння аналізувати потреби клієнта
• Креативність

Навчалась в 1 закладі

Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого

факультет міжнародного та європейського права

Харків, 2026

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Українська

рідна

Ангеліна

Менеджер по роботі з клієнтами

Павлоград

13 000 грн.

19 років

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 2 місяці тому