Працювала в 4 компаніях   25 років 7 місяців

Державний сектор, Будівництво, FMCG, Промисловість та Виробництво

Керівник апарату

Бердичівська районна державна адміністрація

Державний сектор

10 років 7 місяців

10.2013 - до теперішнього часу

Штат - 96 людей. Кількість підлеглих - 26 людей.

- У період з жовтня 2013 року по вересень 2018 року займала посаду головного спеціаліста відділу фінансово-господарського забезпечення апарату РДА.

- З 26.09.2018 року по 17.11.2018 року займала посаду головного спеціаліста сектору охорони праці Бердичівської РДА.

- З 18.11.2018 року по теперешній час займаю посаду керівника апарату Бердичівської РДА.

  • Маю досвід на керівних посадах по організації роботи персоналу відповідно до загальних цілей розвитку підприємства та конкретних напрямків політики компанії, адаптація кадрової політика державного органу для вирішення поточних завдань державної політики, економічнмй аналіз діяльності та виявлення резерву підвищення ефективності роботи персоналу.
  • Маю досвід державного управління та адміністрування, а також порядку впровадження антикорупційної політики.
  • Організовувала інформаційно-аналітичне забезпечення управлінських процесів, прийняття управлінських рішень в частині виконання положень антикорупційних програм Бердичівської РДА.
  • Проводила аналізи та розробляла бізнес-плани, фінансові плани, бюджетні програми, паспорти та звіти оцінки ефективності виконання програм та показників діяльності підрозділів та установи в цілому.

Комерційний директор

ТОВ АПФ "ГРОНО" ДП "Новий дім"

Будівництво

11 років 8 місяців

12.2001 - 08.2013

Штат компанії - 43 людини. Кількість підлеглих - 15 людей.

Компанія займалась будівництвом обєктів соціального призначення, проведення будівельних робіт різного рівня складності. Оптова та роздрібна торгівля будівельними матеріалами.

З 11.11.2002 року по 01.06.2004 року - займала посаду менеджера з оптових продажів, менеджер - економіст.

З 01.06.2005 року по 16.08.2013 року - займала посаду комерційного директора.

Функціональні обовязки:

  • Моніторинг ринку будівельних матеріалів та визначення перспективних напрямків щодо розвитку та розшиення клієнтської бази компанії.
  • Складання бізнес-планів розвитку компанії.
  • Оперативний аналіз діяльності компанії та пошук шляхів збільшення продажів будівельних матералів.
  • Підготовка та надання звітності правлінню компанії з питань реалізації будівельних матеріалів.
  • Здійснення контролю щодо співробітництва з партнерами та клієнтами, за ефективністю продажів та дотриманням цінової політики компанії в сфері реалізації будівельних матеріалів.
  • Здійснення контролю за ефективністю рекламних заходів, за оптимальним розподілом товарних та грошових ресурсів в рамках затвердженого плану поставок та планів продажів, прооведення погоджень обсягів і термінів поставок.
  • Здійснення контролінгу щодо стягнення дебіторської заборгованості з клієнтів.
  • Участь у тендерних процедурах.
  • Співпраця з банківськими установами, супроводження відкриття кредитних ліній для компанії.
  • Моніторинг роботи потенційних конкурентів на ринку будівельних матеріалів.

Менеджер з продажу

ЗАТ "Ілвіс"

FMCG

7 місяців

10.2000 - 05.2001

Штат компанії - 10 людей. Кількість підлеглих - 2 людини.

Спеціалізація - оптова та роздрібна торгівля продуктами харчування.

Функціональні обовязки:

  • Ведення складського обліку.
  • Облік залишків та відвантаженої продукції.
  • Проведення інвентаризацій.
  • Організація логістики.
  • Планування та формування нових поставок.
  • Контроль якості поставленої продукції.
  • Пошук нових клієнтів та робота з поточними клієнтами.
  • Проведення перемовин та укладання господарських договорів (поставки, купівлі-продажу тощо).
  • Виконання планових показників з продажу продукції.

Економіст

ВАТ "Беверс"

Промисловість та Виробництво

2 роки 6 місяців

04.1998 - 10.2000

Спеціалізація - верстатобудівництво.

Штат - 800 людей. Підлеглі відсутні.

Функціональні обовязки:

  • Економічний аналіз господарської діяльності підприємства та його підрозділів.
  • Розрахунки матеріальних, трудових та фінансових витрат.
  • Складання фінансових планів підприємства.
  • Ведення перемовин з контрагентами та укладання господарських договорів.
  • Оформлення первинних бухгалтерських документів.

Ключова інформація

  • Пошук рішення замість загострення проблем.
  • Чітке слідування власним обовязкам.
  • Відповідальність.
  • Здатність працювати у швидкому темпі та засвоювати нові знання.
  • Уважно прислухаюсь до критики та роблю відповідні висновки.
  • Правильно та швидко реагую на поставлені задачі.
  • Особисто приймаю відповідальні рішення для найбільш ефективного досягнення позитивного результату.

Навчалась в 2 закладах

Державний університет "Житомирська політехніка"

Публічне управління та адміністрування, магістр публічного управління та адміністрування

Житомир, 2019

Житомирський інженерно-технологічний інститут

Менеджмент та маркетинг. спеціальність - менеджмент у виробничій сфері. кваліфікація - інженер-економіст

Житомир, 1997

Володіє мовами

Англійська

базовий

Німецька

базовий

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Управління конфліктами

Житомир, 2024

Корекція та мінімізація причин конфліктної поведінки.

Управління персоналом

Житомир, 2024

Здобула знання щодо сучасних підходів управління людськими ресурсами.

Ділова українська мова та спілкування у публічному управлінні

Житомир, 2023

Засвоїла знання та новели щоло сучасного ділового спілкування.

Лідерство

Житомир, 2023

Здобула навички надихати на активну діяльність колектив.

Додаткова інформація

Громадська діяльність

З 2017 року була обрана Головою Первинної профспілкової організації Бердичівської районної державної адміністрації.

Безпартійна та політично неупереджена.

Комп'ютерні навички

Вільно володію ПК, MS OFFICE (Word, Excel, Казначейчтво-Клієнт).

Стажування

Закінчила курси "Антикорупційна діяльність у державному та корпоративному секторах".

Свій розділ

Заміжня.

Маю сина, 2010 р.н.

Має закордонний паспорт.

Світлана Ярославівна

Заступник начальника

Київ

Голосіївський район, Дарницький район, Дніпровський район, Печерський район, Подільський район, Шевченківський район

50 000 грн.

49 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 1 місяць тому