Працювала в 6 компаніях   19 років 2 місяці

Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Освіта

Директор з управління персоналом

Прат "каховський завод електрозварювального устаткування"

Промисловість та Виробництво

2 роки

01.2019 - 01.2021

Участь у керівництві підприємством у межах делегованих повноважень щодо управління персоналом на підприємстві - участь у розробці та впровадженні нової організаційної структури підприємства - організація та координація розроблення комплексу заходів з підвищення мотивації праці працівників усіх категорій на основі реалізації гнучкої політики матеріального стимулювання , покращення умов праці , підвищення її змістовності та престижності , раціоналізації структур та штатів - формування кадрової політики , визначення її основних напрямів відповідно до стратегії розвитку підприємства - координація та контроль роботи кадрової служби підприємства щодо дотримання законів та норм трудового законодавства - взаємодія з відділом праці та заробітної плати щодо встановлення тарифів , ставок та доплат - надання звітів та аналітичної інформації вищому керівництву щодо соціальних та кадрових питань - проведення заходів щодо покращення соціальної та емоційної атмосфери в колективі - організація роботи підприємства в умовах пандемії covid - 19 - співпраця з консалтинговою агенцією щодо питань удосконалення роботи та організації людських ресурсів

Помічник генерального директора з адміністративних питань

Прат "каховський завод електрозварювального устаткування"

Промисловість та Виробництво

7 років

01.2012 - 01.2019

Ведення робочого графіку керівника - організація зустрічей , нарад , переговорів - ведення протоколів та іншої документації офісу керівника - взаємодія з усіма підрозділами підприємства - листування та комунікація з діловими партнерами та державними структурами - організація прийому гостей та партнерів підприємства - усний/письмовий переклад з/на англійську мову - бюджетування та організація робочих відряджень ( внутрішніх та закордонних ) всіх співробітників підприємства , оформлення віз - виконання доручень керівника - складання звітів - замовлення/закупівля товарів для забезпечення внутрішньої діяльності офісу керівника - організація та проведення іміджевих заходів на підприємстві - участь у міжнародних виставках

Офіс - менеджер

ПАТ "Чумак"

Промисловість та Виробництво

2 роки

01.2010 - 01.2012

Ведення внутрішнього документообігу - прийом та відправка кореспонденції/відправлень - організація перевезень , розміщення та прийому гостей - облік закупівель та витрат на потреби співробітників офісу - прийом та розподіл телефонних дзвінків - виконання доручень керівників компанії

Помічник директора

ТОВ "Торнадо-Пласт"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки

01.2008 - 01.2010

Вивчення та аналіз зовнішніх ринків щодо певної групи товарів - розробка цілей зовнішньоекономічної діяльності підприємства - розвинення зовнішньоекономічних зв'язків - здійснення маркетингово дослідження зовнішнього ринку - ведення обліку виконання зовнішньоекономічних договорів - надання інформації щодо договорів та постачання продукції для декларування та митного оформлення імпортованої продукції - переклад з/на англійську мову , ведення листування з іноземними партнерами

Менеджер по роботі з гостями

Yapi merkezi holding/hotel group

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 роки

01.2001 - 01.2004

Забезпечення якісного надання туристичних послуг - обробка замовлень в системі бронювання - прийом та обробка індивідуальних та групових замовлень на розміщення та проживання - презентація компанії на зовнішніх ринках - врегулювання конфліктних та нестандартних ситуацій - усний та письмовий переклад

Викладач кафедри східних мов та цивілізацій

Київський національний лінгвістичний університет

Освіта

3 роки

01.1998 - 01.2001

Викладацька діяльність - ведення документації з навчального , наукового та організаційного процесів - участь у заходах міжнародного співробітництва університету

Ключова інформація

володіння компьютером windows , word for windows , excel , outlook express , internet explorer

Навчалась в 2 закладах

Міжрегіональна академія управління персоналом

"менеджмент та управління персоналом"

2007

Київський державний лінгвістичний університет

Факультет східних мов

Київ, 1998

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

Турецька

поглиблений

Українська

рідна

Додаткова інформація

Сімейний стан

Одружена

Водійські права

Водійське посвідчення категорія "в"

Особисті якості

Висока організованість у роботі , пунктуальність , гарна комунікація з людьми

Тетяна Володимирівна

Помічник керівника

сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

+380 XX XXX XX XX

Київ

40 000 грн.

49 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому