Працювала в 5 компаніях   26 років 3 місяці

Консалтинг / Аудит, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Послуги для населення - інше, Промисловість та Виробництво

Аудиторка з кадрів; HR бізнес-партнерка

Приватні послуги

Консалтинг / Аудит

1 рік 3 місяці

05.2023 - 08.2024

Власні проекти (по рекомендації або по запросу від власників компаній або зацікавлених керівників в покращені діяльності). Аудит кадрової роботи підприємств, оптимізація, консультування по кадровим питанням, налагодження кадрової документації, укомплектація штату, посилення команди кваліфікованими співробітниками (за потреби), розширення діяльності компанії.
Також були раніше проектні роботи:
- 19-20рр.; 08.21-02.22р. - салони краси;
- 01.21р; 08.22-10.22р. - приватна школа Мідгард на ВДНГ.

Директор з управління персоналом

Fairmont Grand Hotel Kyiv*****

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

6 місяців

10.2022 - 04.2023

Тимчасова робота (декретна посада) у 5-ти зірковому готелі світової мережі.
Неповна зайнятість: на 0,75.
Ведення двох ділянок роботи: HR + Кадри.
• Формувала штатний розпис ТОВ.
• Оформляла премії співробітникам по ітогу роботи за місяць, на підставі Положення про нарахування премій.
• Оформляла матдопомогу співробітникам (за потреби), на підставі Положення про матдопомогу.
• Контролювала, налагоджувала та формувала (за потреби) кадрову документацію.
• Консультувала по кадровим питанням.
• Постійний моніторинг змін у трудовому законодавстві та дотримання нововведень в роботі.
• HR-процеси роботи (пошук, підбір персоналу - займалася самостійно на період відсутності менеджера з персоналу).
• Адаптувала нових співробітників.
• Співпрацювала з навчальними закладами, організовувала практику студентів у готелі.
• Підтримувала спілкування з HR-директорами 5-ти зіркових готелів Києва.
У підпорядкуванні: менеджер з кадрового адміністрування.
Штат: 220 чол.

Директор з управління персоналом

Ресторанна група: «Прага» (ВДНГ); «Монтеккі Капулетті», «Марлін», «Блек Маркет», «Panda»

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

9 років

08.2012 - 08.2021

Ведення двох ділянок роботи: HR + Кадри.
Ділянка роботи HR:
• Здійснювала пошук, підбір персоналу різних рівнів.
• Телефонний скринінг кандидатів. Співбесіди.
• Адаптація персоналу.
• Опитування працівників.
• Утримання персоналу. Мотивація.
• Задоволеність, лояльність, залучення персоналу.
• Посередництво між інтересами компанії та співробітниками.
• Підтримка позитивної атмосфери у колективі.
• Моніторинг ринку праці та зарплат.
• HR-бренд.
• Exit-інтерв'ю.
Ділянка роботи Кадрове діловодство:
• Створювала кадрову документацію із "0".
• Здійснювала ведення кадрового діловодства у повному обсязі кількох Юр.осіб.
• Прийом, переведення та звільнення працівників.
• Формування особистих справ.
• Ведення та зберігання труд.книжок.
• Дотримання надання щорічних відпусток, оформлення інших видів відпусток.
• Лікарняні.
• Розробляла посадові інструкції.
• Облік робочого часу персоналу.
• Формувала штатні розклади кількох Юр.осіб.
• Консультувала з кадрових питань.
• Розробила та впровадила інструкції з комунікації для керівників підрозділів з кадровою службою.
• Знання КЗпП, Інструкцій.
• Успішне проходження перевірок Інспекцією з праці.
• Запобігала ризикам підприємств.
• Співпраця (часткова) з аутстаффінг-компанією.
За період своєї роботи брала участь у відкритті нових ресторанів, вибудовувала процеси роботи ділянок: hr + кадри.
З 2012 р. по 2015 р. працювала на посаді інспектор з кадрів з додатковим функціоналом hr-менеджера (єдиний працівник на підприємствах).
З 2015р. переведена на посаду Директора з управління персоналом.
У підпорядкуванні з 2015р: 1 працівник.
Кількість персоналу: 250-450 чол.
Основне місце роботи та локація: ресторан «Прага».

Інспектор з кадрів; В.о.інженера з організації та нормування праці; Діловод; Профгрупорг

Палац культури металургів («Криворіжсталь» і у подальшому АрселорМіттал Кривий Ріг)

Послуги для населення - інше

14 років 5 місяців

01.1998 - 06.2012

Робота в найкращому та сучасному Палаці культури у складі «Криворіжсталі» і у подальшому АрселорМіттал Кривий Ріг.
• Кадрове діловодство (основна робота) – ведення кадрової документації у повному обсязі (накази; особові справи; П-2; посадові інструкції; трудові книжки і журнал руху; графік відпусток; штатний розпис).
• В.о. інженера з організації та нормування праці (періодично тимчасове внутрішне суміщення в 2005-2009рр) - кадрова документація; ведення табелів; нарахування надбавок і премій працівникам по ітогу роботи за місяць; договора на виконання додаткової роботи співробітниками; ФОТ за місяць (план; факт; відхилення); свод за місяць; звітність.
- В.о. бухгалтера (періодично тимчасове внутрішнє суміщення в 1999-2004рр) - робота з банком (платіжні доручення; виписки).
• Періодично брала участь у організації та проведенні святкових протокольних заходів підприємства на базі Палацу та стадіоні «Металург», з участю перших осіб держави та зірок естради; святкових корпоративів для топ-керівництва; днів металурга для працівників підприємства.
Кількість персоналу на підприємстві -56000 чол., у підрозділі Палац культури - 150 чол.

Бухгалтер

Управління капітального будівництва ПівГЗК (Кривий Ріг)

Промисловість та Виробництво

8 місяців

03.1996 - 11.1996

Ключова інформація

Навички роботи з комп‘ютером: Word, Excel, PowerPoint, 1C, BigBrother (облік робочого часу), Портал ПФУ

Навчалась в 1 закладі

Національна металургійна академія України

Спеціальність «Фінанси», кваліфікація Спеціаліст економіки і підприємництва

Кривий Ріг, 2007

Володіє мовами

Англійська

базовий

Німецька

базовий

Російська

вільно

Українська

вільно

Додаткова інформація

Особисті якості:

Тактовність та доброзичливість, порядність та чесність, енергійність та оптимізм.

Перевага постійній роботі на довготривалий період:

на правому березі Києва; Буча

Наталя

Керівник відділу кадрів

Київ

Готовий переїхати: Буча

46 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 8 годин тому